X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Боценюк Тетяна Казимирівна

Завантажити презентацію

Боценюк Тетяна Казимирівна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Вчитель початкових класів ПП “ Спеціалізована школа “ Тріумф ” м. Києва тел. 560-96-58

Слайд 4

Бути завжди людиною… Учитель не той, хто вчить, а у кого вчаться Вчитися легко, коли вчитися цікаво Роби велике, не обіцяючи великого

Слайд 5

Навчання Тернопільський державний педагогічний інститут (1984-1988р.р.) Факультет «Педагогіка і методика початкового навчання» Спеціальність «Вчитель початкових класів» Стаж роботи (станом на 2012р.) – 24роки Педагогічний стаж – 24 роки Категорія вища, звання «Вчитель-методист»

Слайд 6

1988-1989р.р. – вчитель початкових класів Зарудянської середньої школи Зборівського р-ну Тернопільської обл.(за направленням) 1989-1993р.р. – вчитель початкових класів середньої школи №9 м.Тернополя 1993-1997р.р. – вчитель початкових класів середньої школи №7 м.Тернополя 1997-1999р.р. – вчитель початкових класів середньої школи №314 м.Києва 1999-2002р.р. – методист ІМЦО управління освіти Тернопільської міської ради 2002-2004р.р. – вчитель початкових класів школи № 255 м.Києва З 2004р. вчитель початкових класів спеціалізованої школи «Тріумф»

Слайд 7

6 серпня – 26 жовтня 2001р.Тернопільський обласний комунальний інститут післядиплом- ної педагогічної освіти (всього 144год), посвідчення №2527 14 травня – 11 вересня 2001р.Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти (всього 144год), посвідчення № 1798 Школа педмайстерності Ш. Амонашвілі, 2005р. 24 жовтня – 26 грудня 2011р. Київський університет ім.Грінченка, інститут післядипломної педагогічної освіти (всього 108год), свідоцтво 12СПК 817195

Слайд 8

1998 р. встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» 2002р.підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», присвоєно педагогічне звання «Старший вчитель» 2007р.підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», присвоєно педагогічне звання «Вчитель-методист» 2012р. підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», підтверджено

Слайд 9

Предмет Рівні навчальних досягнень учнів Високий Достатній Середній Українська мова 22% 44% 34% Читання 45% 44% 11% Математика 11% 67% 22%

Слайд 10

Слайд 11

Переможці всеукраїнських, міських олімпіад, конкурсів «Золотий колосок»-Іваниця Богдан «Срібний колосок»-Сушко Єлизавета, Тугай Марія, Семеніхіна Валерія 1 місце команди у ІІ міській інтелектуальній грі «Найрозумніший» (збірна 4-7кл.) ІІІ Київська учнівська олімпіада з іноземних мов (англійська) Сушко Єлизавета – ІІІ місце Шкільні відзнаки Сушко Єлизавета – сертифікат за номінацію «Золотий Тріумф» Іваниця Богдан – переможець ІІ туру пізнавально-дослідницької олімпіади «Літературна домінанта» (серед учнів 4-8 класів)

Слайд 12

Факультативний курс з логіки «Розвиток репродуктивного мислення» Факультативний курс з розвитку мовлення «Дивотвір» «Моя щаслива планета» у рамках проекту «Уроку для сталого розвитку»

Слайд 13

ТЕХНОЛОГІЇ Технологія проблемного діалогу Інформаційно- комунікативні технології Проектні технології Індивідуально- орієнтоване навчання Ігрові технології Багатомірна дидактична технологія

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Зміст, методи, темп Адаптація Особливості дитини

Слайд 17

За дидактичним завданням (на повідомлення нових знань, закріплення, перевірку матеріалу); За ступенем пізнавальної самостійності учнів: репродуктивні «Мурашник», конструктивні, творчі); За характером джерела навчальної інформації: підручник «Під лупою», довідник,посібник, життя ін.) За способом включення гри в хід навчання (додаток до інших технологій навчання, самостійна ігрова технологія); За ознаками власне ігрової діяльності (характер сюжету, ролей і т.д.); За використанням і характером устаткування: «Пантоміма»

Слайд 18

Нестандартні форми проведення уроків: Урок-подорож «Морська мандрівка», « Інтегрований урок з математики та «Я і Україна» «Південний берег Криму» Урок-екскурсія «Київ – столиця України», «Вулицями міста» Урок-огляд знань «В гості до іменника», «В гості до прикметника» Урок-милування природою «Карнавал осінніх барв», «Якого кольору зима», «Весняна симфонія» Урок-гра «Якою казочка бува» Урок-вікторина «Що?Де?Коли?» Театралізований урок «Я замість імені твого» Урок-роздум «Раз добром зігріте серце ввік не прохолоне»

Слайд 19

Відкриті уроки для вчителів школи Мультимедійний урок читання «Сторінками життя і творчості Шевченка» Мультимедійний урок розвитку мовлення . Складання твору-розповіді за опорною групою лексики «А вже весна» Театралізований узагальнюючий урок української мови «Я замість імені твого» Узагальнюючий урок української мови з теми «Речення» «Подорож кленового листочка» Урок математики «Морська мандрівка» Урок читання за твором О.Зими «Закляття золота і вогню» «Суд над Птахоловом» Урок розвитку мовлення . Складання твору-опису «Зима-чарівниця» Інтелектуальний марафон Урок математики «Повторення множення і ділення двоцифрових чисел на одноцифрове число"

Слайд 20

Розробки проектів «Ростемо громадянами» та «Моя сім’я, моя родина в житті і долі України» «Фізкультхвилинки для Андрійка та Маринки» Творчі тестові завдання на інтегрованій основі для учнів початкових класів Уроки узагальнення і систематизації знань з теми «Іменник», «Прикметник», «Дієслово», «Будова слова», Серія уроків читання «Підсумок за розділом» Створення власного портфоліо Створення електронного журналу успішності

Слайд 21

Урок розвитку мовлення «Складання тексту - опису дятла на основі власних спостережень в художньому стилі»(ж-л «Освітянин») Матеріали до математичних диктантів («Початкова освіта») На допомогу вчителю ОБЖД (методичний посібник ) Роздуми про школу (газета «Час Тріумфу») Щоб не згасав інтерес («Початкова школа») Погода. Природні та стихійні лиха (розробка уроку у методичному посібнику «На допомогу вчителю ОБЖД») Дебати-шлях до життєвого успіху (ж-л «Освітянин») Дещо про Соросівські олімпіади(ж-л «Освітянин») Основи безпеки життєдіяльності у школі (ж-л «Освітянин»

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Розвиток пізнавальної активності та критичного мислення в учнів початкових класів в умовах школи повного дня

Слайд 25

Тема самоосвіти: «Проектно-діяльнісний підхід у навчанні учнів молодших класів» Методична фахова періодична преса ; Використання новинок, запозичених з Інтернету; Ознайомлення з передовими інноваційними технологіями

Слайд 26

У 2006-2008 роках очолювала методичне об’єднання вчителів початкових класів Підготувала теоретичні матеріали: «Прийоми роботи над розвитком мовленнєвих навичок учнів»; «Види роботи з текстом на уроках читання»; Методичні рекомендації до проведення першого уроку «Ми - діти твої, Україно» ; Інструктивні матеріали щодо впровадження інтерактивних технологій на уроках в початковій школі. В рамках обміну досвідом: Організація парної та групової роботи на уроках з курсу «Я і Україна», «Основи здоров’я»; Тестові технології як засіб ефективної перевірки знань на різних етапах уроку Розвиток творчої активності учнів Щороку є активною учасницею ініціативної групи при підготовці і проведенню тижня початкової школи

Слайд 27

Вид заходу Рік проведення Форма участі Виїзне засідання наукової ради АПН України 2010 відкритий урок «Морська мандрівка» Семінар «Сучасні інтерактивні технології» 2005 учасник Семінар «Уміння вчитися-ключова компетентність молодшого школяра» 2011 учасник Семінар «Психолого-педагогічні основи системи розвивального навчання» 2011 учасник Міжнародний практичний семінар Україна-Білорусь) «Інноваційні технології інноваційним школам» 2010 учасник Всеукраїнська науково-практична конференція «Освіта і сучасні глобалізаційні процеси: український вимір» 2011 учасник

Слайд 28

Рік проведення Тема заходу Тема виступу 2011-2012 Реалізація вимог до сучасного уроку в практиці його проектування та організації Проектування та організація уроку формування вмінь та навичок 2010-2011 Роль проектної технології у формуванні компетентнісного потенціалу учнів Організація самостійної роботи учнів на уроках Робота з обдарованими учнями Уроки для стійкого розвитку «Моя щаслива планета» Проблемне навчання як форма самостійної роботи учнів Індивідуально-психологічні особливості та проблеми навчання обдарованих дітей 2009-2010 Формування мотиваційної сфери учня як фактор індивідуального успіху Особливості формування стійкої внутрішньої мотивації до навчання молодших школярів

Слайд 29

Національна бібліотека України для дітей (в рамках літературно-просвітницького проекту «Срібна читацька Книга») Центральна міська бібліотека ім.Шевченка Карітас Благодійний фонд “ Надія ” участь у благодійній акції “ Подаруй дитині радість»

Слайд 30

НАПН України, лабораторія суспільствознавчих наук: Проект «Уроки для стійкого розвитку»; Спецкурс з критичного мислення

Слайд 31

Грамота управління освіти Тернопільської міської ради (2001р.) Грамота управління освіти Дарницької районної у м.Києві державної адміністрації (2007р.)

Слайд 32

Слайд 33

Українські вечорниці

Слайд 34

Українські вечорниці