X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Управління та адміністрування діяльністю коаліції

Завантажити презентацію

Управління та адміністрування діяльністю коаліції

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Управління та адміністрування діяльністю коаліції Василь Полуйко, Наталя Качанова

Слайд 2

Сам п’ю Сам гуляю Сам си стелю Сам лягаю (Українська народна пісня) Український індивідуалізм

Слайд 3

Сама себя толкаю в лужу – тону, Сама себя потом из лужи – тяну, Сама себе я наливаю коньяк, Сама себя не понимаю никак. (Верка Сердючка) Український індивідуалізм

Слайд 4

Спільнотний (індивідуалізм малих груп) комунікація обмежена найближчим оточенням відсутність абстрактної комунікації домінує образно-чуттєвий елемент Абстрактно-соціальний (нормативно-рольовий) характерний для європейської та американської психокультури людина в колективі сприймається як персоніфікована соціальна роль особа, яка виконую роль, значення не має Види індивідуалізму

Слайд 5

Паралізує критичне мислення Формування самодостатньої особи, яка не потребує абстрактної соціалізації Ізоляція від суспільства Мислення “Я- не Я” Відносини між людьми на рівні індивідуальної психіки ідентифікуються з речовими відносинами Соціум, що складається з безлічі атомізованих мікрогруп є великою мікрогрупою Несприйняття формально-інституційних відносин “Втеча” в неформальні структури Наслідки українського індивідуалізму

Слайд 6

“Переміщення центру ваги з великих соціальних груп на малі було б найліпшим захистом від небезпеки технічного погляду на людину. Тільки в малій групі людина може зберегти свою індивідуальність, вкусити насолоду від спілкування з іншими членами групи. Той факт, що людина може бути членом кількох малих груп, спричинює полегшення міжгрупових контактів і вирішення міжсуб’єктних колізій” А.Кемпінські Що робити?

Слайд 7

Створювати нормативні механізми нівелювання індивідуалізму! Досвід американської психокультури. У США таку роль відіграє регламент Робертса, прийнятий ще в 1876 році. “Саме закріплення традицій демократичних обговорень і дискусій за допомогою Робертса на всіх рівнях суспільства стало однією з головних причин розквіту демократії в Сполучених Штатах” Біл Бредлі, Сенатор США, 1992 Що робити?

Слайд 8

Створювати та впроваджувати нормативні механізми, які б регулювали взаємостосунки між малими групами! Коаліція – реальна модель взаємостосунків малих груп. Що робити?

Слайд 9

Є тим механізмом, за допомогою якого справи тієї чи іншої організації можуть контролюватися волею її членів. Стосується не лише парламентських, а будь-яких впорядкованих засідань і зборів, особливо тих, які проводяться громадськими об’єднаннями. Обмежує свободу дій кожного учасника, щоб допомогти будь-яким зборам найкращим чином виконати ту роботу, заради якої вони були скликані. Не допускає розколу. Дозволяє уникати кожен раз необхідності покладатись на рішення голови зборів.  Процедура Робертса

Слайд 10

Належна організація зборів чи засідання керівного органу організації є завданням Голови. Голова не повинен сам брати участь в обговоренні. Якщо Голова хоче виступити, то на цей час він повинен відмовитись від керівництва зборами і передати головування іншій особі. Якщо головує Голова організації, він ніколи не повинен виступати першим, а повинен надати спочатку слово іншим учасникам зборів. Лише в тому випадку, коли обговорюване питання є дуже важливим, учасники зборів повинні знати думку Голови організації.   Обов’язки Голови зборів коаліції

Слайд 11

Керує засіданням Слідкує за дотриманням регламенту та порядком денним Відкриває та закриває обговорення Керує голосуванням, підрахунком голосів, повідомляє результати голосування Надає слово в порядку зголошення, позбавляє слова, якщо виступ не стосується предмету обговорення і не є формальною пропозицією. Обов’язки Голови зборів коаліції

Слайд 12

Відкриття зборів складається з привітання присутніх, обрання секретаря, перевірки кворуму та прийняття порядку денного. Внесення змін до порядку денного є процедурним питанням і може бути зроблене в будь-який момент (за винятком часу голосування). Така пропозиція повинна бути прийнята, як правило, абсолютною більшістю голосів. Безпосередньо після відкриття зборів, перевірки кворуму та прийняття порядку денного та регламенту засідання слід перечитати та затвердити протокол попередніх зборів. Далі ідуть звіти посадових осіб. Вони по черзі коротко повідомляють про те, що сталось протягом часу від попередніх зборів, скарбник інформує про поточний фінансовий стан організації. Пропозиції представлені в звітах обговорюються і голосуються негайно. Загальний порядок ведення зборів коаліції

Слайд 13

Наступним розділом є розгляд незавершених на попередньому засіданні питань. Поки не будуть розглянуті незавершені питання – не можна розпочинати розгляд нових питань! Найбільша частина зборів розглядає проекти ухвал, приймаються рішення стосовно фінансів, відбуваються призначення осіб на посади. Крім виняткових випадків Голова не повинен допускати ведення «загальних» дискусій, які не завершуються конкретними пропозиціями. Різне – це частина зборів, коли кожен повноправний учасник може внести пропозицію по будь-якому питанню. Кожна пропозиція розглядається як пропозиція по суті справи. Але, як правило, цей розділ використовується для оголошень та інформацій. Від моменту, коли Голова зборів оголосить про завершення зборів, не можна приймати жодних рішень. Загальний порядок ведення зборів коаліції

Слайд 14

Основою будь-яких дій, які відбуваються на зборах,є пропозиція. Розрізняють два види пропозицій: пропозиції по суті справи та формальні пропозиції (процедурні питання). Формальні пропозиції стосуються перебігу зборів та використання парламентських процедур. Перед початком обговорення внесеної пропозиції вона повинна отримати підтримку хоча б одного іншого учасника зборів, адже не варто обговорювати пропозицію, яку ніхто з присутніх не підтримує. Пропозиція обговорюється і може бути прийнята або відхилена зборами. Прийняття пропозиції здійснюється шляхом голосування чи акламації. Внесення пропозицій

Слайд 15

Існують також допоміжні пропозиції, які стосуються основної пропозиції і полягають в скеруванні її в комітет (комісію), перенесенні розгляду, відкликанні, розділенні, представленні додаткової інформації. До основної пропозиції можна вносити поправки. Поправки голосуються в такій послідовності: поправка до поправки – поправка – основна пропозиція з поправкою. Перелік питань, які є процедурними, повинен бути окреслений в регламенті засідань. Формальна пропозиція може бути внесена в будь-який момент, за винятком голосування і розгляду іншої формальної пропозиції. Процедурні питання не повинні використовуватись як привід для затягування зборів, переривання виступаючого, виголошення промови, критики Голови. Процедурні питання не обговорюються! Внесення пропозицій

Слайд 16

Голосування буває відкритим і таємним. Таємне голосування проводиться у випадку виборів в керівні органи, а також на вимогу мінімум 10% присутніх, якщо поступила така формальна пропозиція. Рішення, як правило, приймається звичайною більшістю. Абсолютна більшість (більше половини голосів «за») використовується під час розгляду частини процедурних питань (наприклад, зміна порядку денного), виборах в органи влади. Кваліфікована більшість 2\3 «за» використовується, як правило, при внесенні змін в Статут, розпуску організації. Голосування

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика