X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток міжмуніципального співробітництва

Завантажити презентацію

Розвиток міжмуніципального співробітництва

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розвиток міжмуніципального співробітництва на території громад Долинського, Рожнятівського районів та Болехівської міської ради Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ За підтримки Програми Ради Європи «Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування»

Слайд 2

Визначення ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ В сьогоднішніх умовах недосконалої адміністративної системи, бюджетного законодавства та законодавства щодо місцевого самоврядування, сучасні громади міст, селищ і сіл, як правило не спроможні самостійно вирішувати комплексні проблеми власних територій, так само як і використовувати наявні ресурси та можливості для потенційного зростання. В цих умовах саме міжмуніципальне співробітництво – об’єднання сил і засобів сусідніх громад на вирішення спільних проблем чи розвиток спільних можливостей, є дієвим та перевіреним практикою інструментом покращення динаміки соціально-економічного розвитку територій.

Слайд 3

Визначення ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Міжмуніципальне співробітництво – це: Два або більше органів місцевого самоврядування, які співпрацюють між собою у межах своєї компетенції. Створюється, як правило, на добровільній основі, але може бути обов'язковим – задля обопільної вигоди. Контроль залишається за муніципалітетами. Може бути спонтанним – шляхом укладення усних (неформальних) домовленостей або контрактів (більш формальних угод), або передбачати заснування окремої юридичної особи. Актуальне та важливе для всіх муніципалітетів

Слайд 4

Потенційні сфери ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Житлово-комунальне господарство Дороги, транспорт, технічна інфраструктура Планування розвитку, місцевий економічний розвиток Послуги із забезпечення правопорядку Соціальні, культурні, освітні послуги Охорона довкілля Спільні внутрішні функції

Слайд 5

Підтримка ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ 27 вересня в Долині в рамках проекту відбувся великий регіональний семінар з питань міжмуніципального співробітництва. Учасники (всього – понад 80 чол.): експерти Ради Європи; обласне керівництво; місцеві громади (районні, міські та сільські ради) з Долинського району та сусідніх Рожнятівського та Болехівського районів. Програмою Ради Європи «Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні» було відібрано місто Долина та Долинський район в якості одного з пілотних регіонів в Україні, з метою сприяння розвитку міжмуніципального співробітництва громад, що розташовуються на його території.

Слайд 6

Втілення проектів ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ З метою координації міжрайонного проекту ММС було створено робочу групу з представників трьох районів: Долинський, Рожнятівський та Болехівський, з залученням представників обласної влади В ході семінару учасниками було обговорено ряд потенційних проектів міжмуніципальної співпраці як в межах Долинського району так і з залученням сусідніх громад. Інструментом впровадження проектів ММС було визначено робочі групи Ще напередодні семінару було сформовано робочу групу з представників громад Долинського району (місто, селище і села) для координації внутрішньорайонних проектів ММС

Слайд 7

ПРИКЛАД ПРОЕКТ міжмуніципального співробітництва «Налагодження міжрайонної системи поводження з відходами на території Долинського, Рожнятівського районів та Болехівської міської ради» Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 8

Населення Долинського району складає близько 71 тис. чоловік, з яких майже 45 тис. – мешканці сільських населених пунктів. В районі в сфері поводження з ТПВ працюють наступні підприємства: КП “Комунгосп” (м. Долина) – збір, вивіз та утилізація ТПВ; Вигодський ККП (смт. Вигода) – збір та вивіз ТПВ. Збір та вивіз ТПВ з метою його подальшого захоронення, на території району проводиться лише з м. Долина, смт. Вигода та кількох сміттєвих площадок найближчих приміських сіл. Загальний обсяг ТПВ, що продукуються в районі: на території міста – 12,3 тис. тонн (44 тис. м3); в сільській місцевості – 29,5 тис. тонн (70,5 тис. м3). Зібрані на території міста Долина та селища Вигода ТПВ направляються для утилізації (захоронення) на єдиний в районі полігон. В той час, як відсутність елементарної системи збору та вивозу сміття в селах породжує на їх території стихійні звалища. Площі засмічення зростають з кожним роком і це стає великою екологічною проблемою цілого регіону. Опис проблеми

Слайд 9

Проблема сміття в селах Якщо прийняти товщину шару сміття за 1 м, то в такому разі розмір стихійних сміттєзвалищ, які продукуються мешканцями сіл району, кожного року зростає на 70 500 м2, або на 7,05 гектара. Ці земельні площі сміття щороку відвойовує у людей, постійно зменшуючи їм життєвий простір. Основною проблемою стихійних сміттєзвалищ є так звані неорганічні відходи – штучно створені людиною, період розкладу яких є надзвичайно тривалим (поліетилен, скло, металобрухт, тощо). Ситуація потребує негайного втручання. І найбільш перевіреним та ефективним заходом, що одночасно допоможе вирішити екологічні проблеми сільських населених пунктів та створити економічно життєздатний цикл є запровадження роздільного збору ТПВ з метою подальшої переробки або утилізації зібраної вторинної сировини

Слайд 10

Існуючий стан 1) низька свідомість та розуміння проблеми з боку населення, а також відсутність елементарної сміттєзбірної інфраструктури; 2) фінансова та інституційна неспроможність і невмотивованість сільських органів самоврядування до запровадження місцевої системи поводження з ТПВ. Тим не менше, проаналізувавши структуру ТПВ та виокремивши з неї деякі елементи, можна дійти висновку, що саме лише налагодження перепродажу вторинної сировини здатне забезпечити повну окупність функціонування системи збору. За даними попереднього аналізу, економічний ефект від запровадження в селах району роздільного збору вторинної сировини із ТПВ, з метою подальшої реалізації, може сумарно сягати 1,89 млн. грн. На сьогодні відсутність системи збору та вивозу ТПВ в селах Долинського району продиктоване двома факторами: Вид відходів % в загальній масі ТПВ Вага (тонн) Ціна як вторинної сировини, грн. Потенційна ринкова вартість, тис. грн. Макулатура (папір, картон) 8 2360 0,4 944 Пластмаса і полімерна плівка 6 1770 0,3 531 Скло 7 2065 0,2 413

Слайд 11

Мета та завдання проекту МЕТА ПРОЕКТУ: Створення в 2-річній перспективі діючої ефективної та життєздатної моделі збору, вивозу і утилізації ТПВ з усіх населених пунктів Долинського району з метою її мультиплікації на інші адміністративно-територіальні утворення області Для досягнення запланованої мети проекту необхідно вирішити ряд завдань: Провести аналіз ситуації та розробити логістичну схему розміщення площадок для збору вторинної сировини. Розробити нормативні документи та систему економічних стимулів для усіх партнерів реалізації програми, передусім – в селах. Домогтися змін у відношенні населення до проблеми забруднення навколишнього середовища, через проведення активної агітаційно-просвітницької роботи. Створити мережу контейнерів для роздільного збору та налагодити систему вивозу зібраної вторинної сировини з метою її подальшої передачі для переробки. Провести комплекс робіт на існуючому полігоні з метою продовження терміну його експлуатації та підготовки до прийому додаткових обсягів ТПВ. Забезпечити моніторинг виконання проекту та його поширення в якості моделі на інші райони Івано-Франківської області.

Слайд 12

Мережа збору в селах Сільські населені пункти району Побудова мережі місцевих партнерів для збору ТПВ в селах Налагодження системи матеріального стимулювання партнерів за збір ТПВ Інформаційна агітаційно-просвітницька робота серед населення Будівництво збиральної інфраструктури та налагодження вивозу

Слайд 13

Місцеве партнерство В якості місцевих партнерів пропонується залучити представників місцевого підприємництва, заклади освіти та інші бюджетні установи. В якості точок збору та сортування вторинної сировини в селах будуть задіяні в першу чергу заклади торгівлі, а також основні продуценти окремих видів ТПВ (школи, дитячі садки, поштові відділення, тощо). Налагодження мережі місцевих партнерів для забезпечення збору вторинної сировини в селах є ключовим елементом проекту.

Слайд 14

Загальнорайонна мережа Населені пункти району, згруповані за кущовим методом розташування розділені на 4 зони реалізації проекту, розділені за часом впровадження на 2 етапи: 2012 рік – зона 1 2013 рік – зони 2, 3 і 4

Слайд 15

Необхідні ресурси Для забезпечення роздільного збору та вивозу вторинної сировини з кожної із зон реалізації проекту, необхідно в рамках проекту закупити наступне обладнання: Сміттєвози середньої вантажопідйомності (6 тонн) – по 1 на кожну зону впровадження проекту. Всього 4 автомобілі: 2012 рік - 1 шт. 2012 рік - 3 шт. Баки для роздільного збору сміття для кожного населеного пункту (по 3 комплекти на кожен сільський населений пункт, 7 комплектів на м. Долина, 3 комплекти на смт. Вигода): 2011 рік – 24 комплекти; 2012 рік – 85 комплектів. Кожен комплект включатиме 3 контейнери: для роздільного збору скла, ПЕТ та паперу.

Слайд 16

Просвітницька робота Просвітницька кампанія в установах освіти, культури, храмах Система інформаційних табличок в місцях збору сміття Залучення до інформаційної кампанії авторитетних людей та активістів громади, депутатів. Особисті бесіди з усіма мешканцями. На виході передбачається підвищення громадської свідомості жителів сіл. Саме цей фактор стане основою другого етапу – запровадження комплексного вивозу ТПВ з усіх населених пунктів на платній основі

Слайд 17

Наступний крок В результаті реалізації попереднього проекту в населених пунктах району з’явиться ряд ключових передумов для подальшого налагодження повноцінної системи вивозу ТПВ, зокрема: в селах з’явиться інфраструктура у формі сміттєвих бачків; населення буде більше проінформоване про шкідливість стихійного захоронення сміття для навколишнього середовища; будуть налагоджені та відпрацьовані оптимальні та найбільш економічно вигідні маршрути і періодичність вивозу для обслуговуючого підприємства. Відповідно, регіон постане на поріг готовності залучення інвестора в дану сферу з метою якісного покращення надання послуг В цілому, люди стануть більш підготовленими до того, щоб завтра їм запропонували послугу вивозу всього сміття за умови оплати за це.

Слайд 18

Розширення ММС Проте, сьогодні на шляху залучення інвесторів в сферу організації послуги з вивозу сміття є одна суттєва перепона – інтерес мінімального населення Усереднена цифра мінімальної чисельності населення регіону, який може зацікавити інвестора становить 100 тис. чол. Враховуючи що все населення Долинського району становить лише 71 тис. чол., а його населені пункти характеризуються значною географічною розконцентрованістю, здавалось би про подібний проект годі й мріяти… Але вихід є! І це – міжмуніципальна співпраця міжрайонного рівня! Рожнятівський район – 71 тис. чол. Болехівська міська рада – 25 тис. чол. Разом населення субрегіону – 171 тис. чол.

Слайд 19

Алгоритм дій Як не дивно, але у всіх без винятку проектах залучення інвесторів, особливо іноземних, ключова роль відводиться фактору наявності політичної волі та сприяння від місцевої влади. Подальший алгоритм дій наступний: Розробка спільної міжрайонної концепції, її розгляд та ратифікація на сесіях районних рад. Підготовчі роботи для переговорів з інвестором – пошук потенційного місця для нового полігону, попередні економічні розрахунки, тощо. Запрошення представників компанії інвестора, переговори та підписання угод. Створення єдиного підприємства з дольовою участю інвестора та кожної із громад в ньому. Ведення роботи з населенням, особливо сільської місцевості на предмет укладання угод на вивіз ТПВ. Саме тому, надзвичайно важливим є сьогодні бажання співпрацювати від представників усіх трьох потенційних регіонів ММС.

Слайд 20

Існуючий стан реалізації Нас сьогодні по даному проекту вже сформована та діє робоча група у складі представників усіх трьох районів учасників та обласних структур. Проведено 2 робочі зустрічі Подальший алгоритм дій наступний: Підготовка та реалізація міні-проекту з визначення морфології відходів в регіоні Розробка спільної методології розробки концепції. Підготовка окремих компонентів концепції на основі первинної інформації. Формування остаточного документу концепції та її схвалення всіма трьома районами. Координація спільних дія з метою залучення коштів в реалізацію проекту. На сьогодні результатом роботи групи є зібрана та систематизована первинна інформація для підготовки спільної концепції

Слайд 21

ІНШІ ПРОЕКТИ міжмуніципалдьного співробітництва Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 22

Проект 1 «Створення передумов для розвитку оздоровчого потенціалу природних ресурсів громад Долинського району та набуття статусу курорту державного значення» Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 23

Суть проблем та перспектив Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Більшість існуючих природних багатств не досліджені, не встановлено їх лікувальні властивості, не визначено величину потенційних запасів, органи місцевої влади не мають ліцензій на використання. В той же час, проведення клінічних досліджень по визначенню лікувальних властивостей природних ресурсів є дороговартісним процесом, що не «по кишені» кожній окремій сільській громаді. Ключовою проблемою, на вирішення якої спрямований проект – недостатній рівень системного використання природних багатств на благо громад регіону.

Слайд 24

Цілі проекту Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Отримання попередніх, експертних висновків. Фізико-хімічні дослідження. Передклінічні випробування. Клінічні дослідження. Визначення та підтвердження запасів. Виготовлення ліцензії на використання надр. Алгоритм дій громад: Тільки пройшовши весь цей шлях, громада матиме на руках весь пакет документації, достатній для освоєння власних природних ресурсів. Але весь шлях поодинці пройти надзвичайно складно та коштовно… Потрібно об’єднувати зусилля.

Слайд 25

Потенційні партнери проекту Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 Долинська міська рада Новичанська сільська рада Старомізунська сільська рада Оболонська сільська рада Шевченківська сільська рада Лолинська сільська рада

Слайд 26

Проект 2 «Розширення кластерної моделі теплозабезпечення бюджетних будівель населених пунктів Долинського району за рахунок використання місцевого альтернативного палива (технологічна деревна щепа)» Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 27

Існуюча ситуація Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Необхідність переходу на енергоощадні технології сьогодні продиктована 2-ма факторами: Заощадження коштів бюджетів громад, що сьогодні витрачаються на оплату постійно зростаючих у вартості традиційних енергоносіїв; Зменшення негативного впливу на навколишнє середовище в результаті високого споживання традиційних видів енергії (спалювання природного газу, споживання електроенергії та води). Сьогодні питання підвищення ефективності використання енергії та переходу на її виробництво з альтернативних джерел є загальносвітовим та державним пріоритетом

Слайд 28

Суть кластерної моделі Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 29

Пілотна схема Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Реалізація кластерної моделі розпочалась в 2011 році з початком впровадження пілотного проекту в рамках виграного гранту Всеукраїнського конкурсу проектів і програм підтримки розвитку місцевого самоврядування. Пілотний проект передбачає: будівництво котельні для роботи на щепі для дитячої лікарні в м. Долина; закупівля технологічного обладнання для виробництва щепи на міське КП ; будівництво централізованого пункту виробництва та зберігання щепи на базі КП; налагодження договірних відносин між дитячою лікарнею та КП щодо поставок щепи в котельню.

Слайд 30

Розширення кластера Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Враховуючи лісистість регіону, наявність деревообробної промисловості та приватних деревообробних пунктів, в населених пунктах (передусім сільських) наявні достатні кількості потенційної сировини – відходів деревини. В місті Долина на базі КП «Комунгосп» створена власна база виготовлення та зберігання технологічної щепи. Виробничі потужності цієї бази розраховані на потребу значно більшу ніж здатна спожити пілотна будівля – міська дитяча лікарня. Враховуючи вищенаведене, слід констатувати, що сьогодні в Долинському районі складаються всі умови для розвитку широкої мережі альтернативної системи теплозабезпечення

Слайд 31

Потенційні партнери проекту Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 Долинська міська рада Та 1-2 громади з наступних: Новичанська сільська рада Оболонська сільська рада Малотур’янська сільська рада Яворівська сільська рада Солуківська сільська рада

Слайд 32

Проект 3 Вуличне освітлення приміських сіл Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 33

Суть проблем та перспектив Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Вуличне освітлення не лише позитивно впливає на загальний рівень благоустрою населеного пункту, а є також і однією з запорук громадської безпеки. Відсутність вуличного освітлення в сільських населених пунктах, як правило є наслідком не відсутності коштів на оплату електроенергії в сільському бюджеті, а скоріше – відсутності можливості та ресурсів для будівництва системи. Вуличне освітлення є однією з ключових проблем в сфері благоустрою сільських населених пунктів Долинського району

Слайд 34

Потенційні партнери проекту Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 Долинська міська рада Новичанська сільська рада Малотур’янська сільська рада Яворівська сільська рада Солуківська сільська рада Оболонська сільська рада

Слайд 35

Етапи реалізації Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Вибір сіл партнерів з числа примикаючих до м. Долина. Визначення технічних умов, формування проектних пропозицій, оцінка вартості прокладання мереж. Розробка районної програми освітлення сільських населених пунктів та включення в неї фінансування робіт в пілотних селах з коштів районного бюджету 2012 року. Прокладання мереж та монтаж систем вуличного освітлення КП «Комунгосп» відповідно до напрацьованої схеми по кожному з населених пунктів. Укладання договорів на відшкодування вартості спожитої електроенергії між сільськими радами та КП «Комунгосп», угод на технічне обслуговування мереж..

Слайд 36

Проект 4 Створення та підтримка районного ринку виробників с/г продукції Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 37

Суть проблем та перспектив Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Для приватних виробників с/г продукції відсутні вагомі стимули для виробництва, в той час як значний тиск спричинюють жорсткі умови ринку (дешева імпортна продукція, тощо). В регіоні існує значний прихований попит на якісну місцеву с/г продукцію, в той час, як практично відсутня її пропозиція. В Долинському районі, не зважаючи на багаторічні традиції сільського господарства, на сьогодні практично відсутні як потужний виробник с/г продукції на селі так і місцевий ринок збуту.

Слайд 38

Потенційні партнери проекту Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 Долинська міська рада Надіївська сільська рада Раківська сільська рада Оболонська сільська рада Інші с/р

Слайд 39

Етапи реалізації Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Створення спільної комісії для вивчення існуючого попиту на с/г продукції на місцевому ринку, а також з оцінки потенційних суб’єктів на селі, що здатні задовольняти цей попит продукцією власного виробництва.. Розробка комплексної кількарічної районної програми, затвердження її фінансування. Будівництво в м. Долина оптової бази реалізації с/г продукції на базі нового комунального ринку. Формування щорічних замовлень та укладання договорів з місцевими виробниками на постачання різних видів с/г продукції, відповідно до попиту за наперед встановленими розцінками. Реалізація с/г продукції через оптову базу на міському комунальному ринку, уточнення та формування замовлення на наступний рік.

Слайд 40

Проект 5 Впровадження електронної системи комунікації та документообігу громад Долинського району Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 41

Суть проблем та перспектив Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ З кожним роком постійно зростають обсяги обміну інформацією між органами місцевого самоврядування та виконавчої влади громад Долинського району. Одночасно ж підвищуються вимоги до оперативності передачі та опрацювання інформації. Від цього процесу в великій мірі залежить швидкість та подекуди і якість прийняття рішень, а отже – ефективність роботи влади. В цих умовах впровадження новітніх інформаційних систем – електронний документообіг стає не розкішшю, а вимогою часу.

Слайд 42

Етапи реалізації Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Визначення сфери застосування системи, вимог до програмного забезпечення з боку органів місцевого самоврядування та РДА. Вивчення ринкових пропозицій та підбір найбільш відповідного програмного забезпечення. Реалізація першого етапу впровадження – інтеграція системи електронного документообігу в роботу апаратів Долинської районної ради, РДА та міської ради. Долучення до системи документообігу управлінь і відділів органів виконавчої влади в Долинському районі. Оновлення парку обчислювальних машин сільських рад та долучення їх до системи. Проведення серії навчань та тренінгів для освоєння програмного забезпечення та оптимізації роботи системи.

Слайд 43

Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! Гаразд Володимир Степанович Міський голова м. Долина wol_garazd@ukr.net

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика