X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток міжмуніципального співробітництва

Завантажити презентацію

Розвиток міжмуніципального співробітництва

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розвиток міжмуніципального співробітництва на території громад Долинського, Рожнятівського районів та Болехівської міської ради Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ За підтримки Програми Ради Європи «Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування»

Слайд 2

Визначення ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ В сьогоднішніх умовах недосконалої адміністративної системи, бюджетного законодавства та законодавства щодо місцевого самоврядування, сучасні громади міст, селищ і сіл, як правило не спроможні самостійно вирішувати комплексні проблеми власних територій, так само як і використовувати наявні ресурси та можливості для потенційного зростання. В цих умовах саме міжмуніципальне співробітництво – об’єднання сил і засобів сусідніх громад на вирішення спільних проблем чи розвиток спільних можливостей, є дієвим та перевіреним практикою інструментом покращення динаміки соціально-економічного розвитку територій.

Слайд 3

Визначення ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Міжмуніципальне співробітництво – це: Два або більше органів місцевого самоврядування, які співпрацюють між собою у межах своєї компетенції. Створюється, як правило, на добровільній основі, але може бути обов'язковим – задля обопільної вигоди. Контроль залишається за муніципалітетами. Може бути спонтанним – шляхом укладення усних (неформальних) домовленостей або контрактів (більш формальних угод), або передбачати заснування окремої юридичної особи. Актуальне та важливе для всіх муніципалітетів

Слайд 4

Потенційні сфери ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ Житлово-комунальне господарство Дороги, транспорт, технічна інфраструктура Планування розвитку, місцевий економічний розвиток Послуги із забезпечення правопорядку Соціальні, культурні, освітні послуги Охорона довкілля Спільні внутрішні функції

Слайд 5

Підтримка ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ 27 вересня в Долині в рамках проекту відбувся великий регіональний семінар з питань міжмуніципального співробітництва. Учасники (всього – понад 80 чол.): експерти Ради Європи; обласне керівництво; місцеві громади (районні, міські та сільські ради) з Долинського району та сусідніх Рожнятівського та Болехівського районів. Програмою Ради Європи «Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні» було відібрано місто Долина та Долинський район в якості одного з пілотних регіонів в Україні, з метою сприяння розвитку міжмуніципального співробітництва громад, що розташовуються на його території.

Слайд 6

Втілення проектів ММС Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/ З метою координації міжрайонного проекту ММС було створено робочу групу з представників трьох районів: Долинський, Рожнятівський та Болехівський, з залученням представників обласної влади В ході семінару учасниками було обговорено ряд потенційних проектів міжмуніципальної співпраці як в межах Долинського району так і з залученням сусідніх громад. Інструментом впровадження проектів ММС було визначено робочі групи Ще напередодні семінару було сформовано робочу групу з представників громад Долинського району (місто, селище і села) для координації внутрішньорайонних проектів ММС

Слайд 7

ПРИКЛАД ПРОЕКТ міжмуніципального співробітництва «Налагодження міжрайонної системи поводження з відходами на території Долинського, Рожнятівського районів та Болехівської міської ради» Долинська міська рада Пр. Незалежності 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 Тел./факс: +380 (3477) 27030 / 35 http://rada.dolyna.info/

Слайд 8

Населення Долинського району складає близько 71 тис. чоловік, з яких майже 45 тис. – мешканці сільських населених пунктів. В районі в сфері поводження з ТПВ працюють наступні підприємства: КП “Комунгосп” (м. Долина) – збір, вивіз та утилізація ТПВ; Вигодський ККП (смт. Вигода) – збір та вивіз ТПВ. Збір та вивіз ТПВ з метою його подальшого захоронення, на території району проводиться лише з м. Долина, смт. Вигода та кількох сміттєвих площадок найближчих приміських сіл. Загальний обсяг ТПВ, що продукуються в районі: на території міста – 12,3 тис. тонн (44 тис. м3); в сільській місцевості – 29,5 тис. тонн (70,5 тис. м3). Зібрані на території міста Долина та селища Вигода ТПВ направляються для утилізації (захоронення) на єдиний в районі полігон. В той час, як відсутність елементарної системи збору та вивозу сміття в селах породжує на їх території стихійні звалища. Площі засмічення зростають з кожним роком і це стає великою екологічною проблемою цілого регіону. Опис проблеми

Слайд 9

Проблема сміття в селах Якщо прийняти товщину шару сміття за 1 м, то в такому разі розмір стихійних сміттєзвалищ, які продукуються мешканцями сіл району, кожного року зростає на 70 500 м2, або на 7,05 гектара. Ці земельні площі сміття щороку відвойовує у людей, постійно зменшуючи їм життєвий простір. Основною проблемою стихійних сміттєзвалищ є так звані неорганічні відходи – штучно створені людиною, період розкладу яких є надзвичайно тривалим (поліетилен, скло, металобрухт, тощо). Ситуація потребує негайного втручання. І найбільш перевіреним та ефективним заходом, що одночасно допоможе вирішити екологічні проблеми сільських населених пунктів та створити економічно життєздатний цикл є запровадження роздільного збору ТПВ з метою подальшої переробки або утилізації зібраної вторинної сировини

Слайд 10

Існуючий стан 1) низька свідомість та розуміння проблеми з боку населення, а також відсутність елементарної сміттєзбірної інфраструктури; 2) фінансова та інституційна неспроможність і невмотивованість сільських органів самоврядування до запровадження місцевої системи поводження з ТПВ. Тим не менше, проаналізувавши структуру ТПВ та виокремивши з неї деякі елементи, можна дійти висновку, що саме лише налагодження перепродажу вторинної сировини здатне забезпечити повну окупність функціонування системи збору. За даними попереднього аналізу, економічний ефект від запровадження в селах району роздільного збору вторинної сировини із ТПВ, з метою подальшої реалізації, може сумарно сягати 1,89 млн. грн. На сьогодні відсутність системи збору та вивозу ТПВ в селах Долинського району продиктоване двома факторами: Вид відходів % в загальній масі ТПВ Вага (тонн) Ціна як вторинної сировини, грн. Потенційна ринкова вартість, тис. грн. Макулатура (папір, картон) 8 2360 0,4 944 Пластмаса і полімерна плівка 6 1770 0,3 531 Скло 7 2065 0,2 413

Слайд 11

Мета та завдання проекту МЕТА ПРОЕКТУ: Створення в 2-річній перспективі діючої ефективної та життєздатної моделі збору, вивозу і утилізації ТПВ з усіх населених пунктів Долинського району з метою її мультиплікації на інші адміністративно-територіальні утворення області Для досягнення запланованої мети проекту необхідно вирішити ряд завдань: Провести аналіз ситуації та розробити логістичну схему розміщення площадок для збору вторинної сировини. Розробити нормативні документи та систему економічних стимулів для усіх партнерів реалізації програми, передусім – в селах. Домогтися змін у відношенні населення до проблеми забруднення навколишнього середовища, через проведення активної агітаційно-просвітницької роботи. Створити мережу контейнерів для роздільного збору та налагодити систему вивозу зібраної вторинної сировини з метою її подальшої передачі для переробки. Провести комплекс робіт на існуючому полігоні з метою продовження терміну його експлуатації та підготовки до прийому додаткових обсягів ТПВ. Забезпечити моніторинг виконання проекту та його поширення в якості моделі на інші райони Івано-Франківської області.

Слайд 12

Мережа збору в селах Сільські населені пункти району Побудова мережі місцевих партнерів для збору ТПВ в селах Налагодження системи матеріального стимулювання партнерів за збір ТПВ Інформаційна агітаційно-просвітницька робота серед населення Будівництво збиральної інфраструктури та налагодження вивозу

Слайд 13

Місцеве партнерство В якості місцевих партнерів пропонується залучити представників місцевого підприємництва, заклади освіти та інші бюджетні установи. В якості точок збору та сортування вторинної сировини в селах будуть задіяні в першу чергу заклади торгівлі, а також основні продуценти окремих видів ТПВ (школи, дитячі садки, поштові відділення, тощо). Налагодження мережі місцевих партнерів для забезпечення збору вторинної сировини в селах є ключовим елементом проекту.

Слайд 14

Загальнорайонна мережа Населені пункти району, згруповані за кущовим методом розташування розділені на 4 зони реалізації проекту, розділені за часом впровадження на 2 етапи: 2012 рік – зона 1 2013 рік – зони 2, 3 і 4

Слайд 15

Необхідні ресурси Для забезпечення роздільного збору та вивозу вторинної сировини з кожної із зон реалізації проекту, необхідно в рамках проекту закупити наступне обладнання: Сміттєвози середньої вантажопідйомності (6 тонн) – по 1 на кожну зону впровадження проекту. Всього 4 автомобілі: 2012 рік - 1 шт. 2012 рік - 3 шт. Баки для роздільного збору сміття для кожного населеного пункту (по 3 комплекти на кожен сільський населений пункт, 7 комплектів на м. Долина, 3 комплекти на смт. Вигода): 2011 рік – 24 комплекти; 2012 рік – 85 комплектів. Кожен комплект включатиме 3 контейнери: для роздільного збору скла, ПЕТ та паперу.

Слайд 16

Просвітницька робота Просвітницька кампанія в установах освіти, культури, храмах Система інформаційних табличок в місцях збору сміття Залучення до інформаційної кампанії авторитетних людей та активістів громади, депутатів. Особисті бесіди з усіма мешканцями. На виході передбачається підвищення громадської свідомості жителів сіл. Саме цей фактор стане основою другого етапу – запровадження комплексного вивозу ТПВ з усіх населених пунктів на платній основі

Слайд 17

Наступний крок В результаті реалізації попереднього проекту в населених пунктах району з’явиться ряд ключових передумов для подальшого налагодження повноцінної системи вивозу ТПВ, зокрема: в селах з’явиться інфраструктура у формі сміттєвих бачків; населення буде більше проінформоване про шкідливість стихійного захоронення сміття для навколишнього середовища; будуть налагоджені та відпрацьовані оптимальні та найбільш економічно вигідні маршрути і періодичність вивозу для обслуговуючого підприємства. Відповідно, регіон постане на поріг готовності залучення інвестора в дану сферу з метою якісного покращення надання послуг В цілому, люди стануть більш підготовленими до того, щоб завтра їм запропонували послугу вивозу всього сміття за умови оплати за це.

Слайд 18

Розширення ММС Проте, сьогодні на шляху залучення інвесторів в сферу організації послуги з вивозу сміття є одна суттєва перепона – інтерес мінімального населення Усереднена цифра мінімальної чисельності населення регіону, який може зацікавити інвестора становить 100 тис. чол. Враховуючи що все населення Долинського району становить лише 71 тис. чол., а його населені пункти характеризуються значною географічною розконцентрованістю, здавалось би про подібний проект годі й мріяти… Але вихід є! І це – міжмуніципальна співпраця міжрайонного рівня! Рожнятівський район – 71 тис. чол. Болехівська міська рада – 25 тис. чол. Разом населення субрегіону – 171 тис. чол.