X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
РОЗУМІННЯ ПРОБЛЕМИ В ПОЛІТИЦІ

Завантажити презентацію

РОЗУМІННЯ ПРОБЛЕМИ В ПОЛІТИЦІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

РОЗУМІННЯ ПРОБЛЕМИ В ПОЛІТИЦІ ТРЕНІНГ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ ТА НУО Проект “Посилення співпраці влади та громадянського суспільства заради розвитку громади” Лабораторія законодавчих ініціатив

Слайд 2

1. ЩО ТАКЕ ПРОБЛЕМА У ПОЛІТИЦІ? Результат вивчення проявів і причин суспільного невдоволення щодо певного громадського явища Передбачає перехід від безпосереднього переживання до цілеспрямованого визначення характеру відповідного «утруднення» (проблеми) ПРОБЛЕМА В ПОЛІТИЦІ – ЦЕ КОНФЛІКТ ГРУПОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Слайд 3

ПРОБЛЕМА ЯК КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ ІНТЕРЕС (усвідомлена потреба) ГРУПОВИЙ ІНТЕРЕС (спільність інтересу або інтересів певної групи) ІНТЕРЕС У ПОЛІТИЦІ (інтерес, який може бути задоволений у політичний спосіб, і щодо якого є очікування, що він буде задоволений у політичний спосіб) ГРУПОВИЙ ІНТЕРЕС ГРУПОВИЙ ІНТЕРЕС ГРУПОВИЙ ІНТЕРЕС П О Л І Т И К А ПРОБЛЕМА Неможливість або небажання задоволення інтересу Міра задоволення інтересу Політична ефективність: справедливість Politics Policy Вимога

Слайд 4

ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИКИ Проблеми політики мають не приватний, а громадський характер Проблема є перешкодою для наших бажаних дій або цілей Проблема є наслідком попередньої політики (минулих дій влади) Суспільна значущість проблем політики змінюється залежно від зміни цінностей та умов Проблеми політики мають різну ступінь «піддатливості для розв’язання»

Слайд 5

ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ: ДОСВІД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Слайд 6

2. ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ У ПОЛІТИЦІ Усвідомлення політичної проблеми не завжди означає правильно визначене питання для діяльності ПРОБЛЕМУ ТРЕБА СФОРМУЛЮВАТИ!

Слайд 7

ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ У ПОЛІТИЦІ: ВИМОГИ ДО МОВИ

Слайд 8

3. ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ У ПОЛІТИЦІ Оскільки проблема політики – це конфлікт (або дисбаланс) інтересів, необхідно відповісти на такі питання: хто ті люди, які зацікавлені у певному питанні? якою мірою вони беруть участь у розробці та реалізації політики? чи є організації, що їх представляють? чи входять ці організації в структуру прийняття рішень? ХТО? ХТО? ЯК? ЯК?

Слайд 9

ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ У ПОЛІТИЦІ Зацікавлені сторони Стейкхолдери Бенефіціарії Цільова аудиторія

Слайд 10

ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ У ПОЛІТИЦІ ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ – люди / установи / організації, стан (інтереси) яких може змінитися внаслідок ухвалення певного рішення або реалізації проекту = СТЕЙКХОЛДЕРИ БЕНЕФІЦІАРІЇ – групи, для яких ефекти певної політики є вигідними або цінними ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ – групи, безпосередньо на яких орієнтована певна конкретна діяльність (в основному – в контексті проекту)

Слайд 11

ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ У ПОЛІТИЦІ ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ СТЕЙКХОЛДЕРИ БЕНЕФІЦІАРІЇ Всі бенефіціарії є стекхолдерами, але не всі стейкхолдери – бенефіціарії! Всі цільова аудиторії є бенефіціаріями, але не все бенефіціарії є цільовими аудиторіями! Всі цільові аудиторії є стейкхолдерами, але не всі стейкходлери є цільовими аудиторіями! Суб’єкти прийняття рішень

Слайд 12

ГРУПИ ЗАЦІКАВЛЕНИХ СТОРІН Групи протесту Політики (обрані посадовці) Бізнес структури Неурядові організації (НУО) Впливові особи Державні службовці, представники державних установ та муніципальних служб Представники «поінформованої групи» Представники ЗМІ В залежності від ситуації, кожна група стейкхолдерів може бути і бенефіціарієм, і цільовою аудиторією Суб’єкти Суб’єкти

Слайд 13

ГРУПИ БЕНЕФІЦІАРІЇВ І ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ БЕНЕФІЦІАРІЇ ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Соціальні групи Споживачі послуг Близькі та родичі представників соціальної групи Ті, хто підпадає під дію певного законодавства або програми Представники певної соціальної групи Певна група споживачів послуг… Одна політика може мати кілька груп бенефіціаріїв

Слайд 14

АНАЛІЗ ЗАЦІКАВЛЕНИХ СТОРІН: ГРАФІК ВПЛИВУ Вплив на вирішення проблеми Зацікавленість у вирішення проблеми + + - - 1 2 3 Х

Слайд 15

4. ЗАЛУЧЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕНИХ ОСІБ: НАВІЩО? Посилює легітимність Вирішує питання “приналежності” Допомагає аналізувати проблеми та знаходити рішення Посилює сталість здобутків і дозволяє оцінити ефективність Забезпечує варіативність сценаріїв розвитку

Слайд 16

ФОРМИ ЗАЛУЧЕННЯ: ДРАБИНА АРНШТЕЙНА ПІДТРИМКА СПІЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ СПІЛЬНЕ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЇ ІНФОРМУВАННЯ Розробники політики керують і надають підтримку бенефіціаріям, які самі здійснюють діяльність Розробка та вітлення планів діяльності у співпраці з бенефіціаріями Запрошення бенефіціаріїв на координаційні наради та надання їм рівного права голосу із відповідальними за діяльність Запит до бенефіціаріїв, які проблеми їх хвилюють і як вони бачать їх вирішення Надання бенефіціаріям інформації про те, що відбувається у процесі розробки політики

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика