X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Присутність кандидатів у Президенти України в Livejournal* як складовий елемент передвиборчої кампанії

Завантажити презентацію

Присутність кандидатів у Президенти України в Livejournal* як складовий елемент передвиборчої кампанії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

“Присутність кандидатів у Президенти України в Livejournal* як складовий елемент передвиборчої кампанії” Микола Малуха ака jesfor 30.01.2009 Р.Х. *персонального блоґу

Слайд 2

Мета політика-блоґера – підвищити рівень лояльності. Завдання: показати свою “просту смертність”; зруйнувати існуючі стереотипи; створити міраж “зворотного зв’язку”; переконати у правильності своєї політичної ідеології та практики.

Слайд 3

Специфіка блоґосфери у контексті інтеграції політиків: нівелюється офф-лайновий статус (“Блоґосфера зробила людей рівними” © jesfor”); блоґери – люди з активною громадяньскою позицією, певним рівнем впливу; блоґери – вередлива, скептична, підозріла, цинічна публіка (важко завоювати віртуальні).

Слайд 4

Критерії оцінки успішності присутності кандидата у блоґосфері: 1. рейтинговість (Яндекс); 2. кількість читачів; 3. кількість посилань (наскільки збуджував блоґосферу); 4. середня коментуємість поста (зацікавленість контентом => один із показників його якості); 5. група підтримки (віртуали, тролі, послідовники); 6. френдполітики (активний френдинг, взаємний, вибірковий, відсутність френдів); 7. зворотній зв’язок; 8. рівень блоґерів-коментаторів (першій ешелон – рейтингові відомі блоґери; другий – авторітетні, але не рейтингові; третій – звичайні користувачі; четвертий – тролі, віртуали та решта “вмісту смітника”) 9. особливості кампанії (виключно суб’єктивний погляд).

Слайд 5

Верифіковані офіційні еккаунти в LJ мають наступні щасливчики: Богословська Інна; Бродський Михайло; Ратушняк Михайло; Тігіпко Сергій; Тимошенко Юля; Тягнибок Олег; Яценюк Арсеній.

Слайд 6

Олег Тягнибок tiahnybok з 22.04.2008, але останній запис датований 22.01.2009 Рейтинг: Читачі: 200 Посилання: 67 Через відсутність активності по решті відпадає сенс розгляду решти показників.

Слайд 7

Михайло Ратушняк ratushniak з 12.11.2009 Рейтинг: Читачі: 96 Посилання: 96 Коментуємість (ком./пост): 2,5 Група підтримки: відсутня Зворотній зв’язок: іноді відповідав Френдполітика: активний френдинг Коментатори: переважно четвертий ешелон, іноді долучався третій Особливості: блоґ-ретранслятор, ніякої активності

Слайд 8

Інна Богословська bogoslovska з 22.06.2009 Рейтинг: Читачі: 148 Посилання: 44 Коментуємість (ком./пост): 28 Група підтримки: віртуали (10

Слайд 9

Сергій Тігіпко tigipko з 21.03.2007, але почав вестись з 06.2009 Рейтинг: Читачі: 840 Посилання: 224 Коментуємість (ком./пост): 25 Група підтримки: активні віртуали (20

Слайд 10

Юля Тимошенко ака ВОНА tymoshenkoua з 14.09.2009 Рейтинг: Читачі: 761 Посилання: 151 Коментуємість (ком./пост): 95,5 (забагато спаму) Група підтримки: активні віртуали (25

Слайд 11

Особливості кампанії: Майстерно створено уявлення про налагодження зворотного зв’язку (відповіді на листи). Максимально персоніфікований стиль подачі контенту (вдалося показати себе звичайною людиною). Обрана ідеальна концепція ведення блоґу. Але порушення обіцянки нівелювало вдалий стартап: “Свій блог вестиму я сама. Особисто. Все, що тут сказано – це мої особисті слова та думки. Я буду чесною з вами. На мій погляд блог повинен бути «живим», лише тоді він працюватиме”. Націленність на автономний блоґ, через більше гнучкі можливості маніпулювання із коментарями та ідентифікацією віртуалів.

Слайд 12

Арсеній Яценюк arseniy2010 з 09.07.2009 Рейтинг: (Яндекс не ідентифікує LJ arseniy2010, тому лічильник Twitter`a) Читачі: 1147 Посилання: 309 (аналогічно Twitter) Ср. коментуємість (ком./пост): 26,3 Група підтримки: активні віртуали (50

Слайд 13

Особливості кампанії: “+”: 1. Намагання поєднувати пол. пропаганду із особистими замальовками; 2. Через ЖЖ реалізовувалися конкретні проекти (конкурс законопроектів); 3. Високий технічний рівень обслуговування ЖЖ (відеовирізки із виступів); 4. Налагоджений зворотній зв’язок; 5. Створення інформаційних приводів (відповідь melancholy_gay); 5. Наявність стратегії використання ЖЖ; “–”: 1. З самого початку виразна передвиборча тональність; 2. Низькоякісний партизанський маркетинг (застусовання віртуалів); 3. Дискредитація через “ляпи” політтехнологів; 4. Сувора цензура щодо “вольнодумців” (бан); 5. Неадекватний антикризовий PR; 6. Відсутність (або незначна кількість) ідейних прихильників для ведення інтернет-баталій.

Слайд 14

“Ляпи” політтехнологів Плутанина з користувачами вартувала повної дискредитації, джерелом глузування та “народної творчості” (карикатур): “И вообщем подхожу я к твоей маме и ссу ей в рот”.

Слайд 15

Невміння вести дискусію та уникати “гострих кутів” “Навіщо Вам знати конкретні кроки? Наразі стоїть питання вирішити проблему. І я її вирішу. Як я будуце робити - це моя справа”, - відповідь на запитання про конкретні кроки реформування системи освіти. Результат: відгук на поведінку блоґера arseniy2010 в журналах трьох блоґерів-тисячників (+інші блоги), публікація у блозі “Української правди” і на шпальтах ще 5 інтернет-видань (Інфопорн, Дурдом, Завтра.com.ua, 24news, Убоп).

Слайд 16

Дискредитація у блоґосфері позбавила можливості перетворити arseniy2010 на “народний майданчик» Відгук на пропозицію подати законопроект в штаб “Фронту змін”: chumacky_shlyah wrote:  Sep. 9th, 2009 02:24 pm  За час своїх повноважень ви зі своєю командою, якщо вірити сайту ВРУ подали 35 законопроектів. Ваша команда, я так розумію, - це Ви, чотири помічника-консультанта, 31 помічник-консультант на громадських засадах, помічники по комітету і експерти.  Ваші повноваження тривають вже 22 місяці. Тобто ваш ККД приблизно дорівнює 1,6 законопроекта на місяць (це з командою більш як 40 чоловік). Це за зарплату.  Якщо я маю зробити законопроект за кілька днів один, то чому кандидат в президенти НЕ Я, А ВИ?

Слайд 17

“Антикризовий PR” у блогосфері штабу Арсенія Яценюка “Покарати негідників карикатурами!”

Слайд 18

“По Фрейду” Запостив користувач ebaniy_masson Информация об узле Имя узла: mail.frontzmin.org IP адрес: 77.91.149.250 Страна:  Ukraine Город: Kiev

Слайд 19

Вирок блоґеру arseniy2010 від блоґера _vitaly: «Сеня войдет в историю как первый и, вероятно, единственный в мире политик, который умудрился понизить себе рейтинг с помощью блога».

Слайд 20

Михайло Бродський mihailobrodskiy з 12.07.2007 (у статистиці враховувалися показники з моменту с оголошення про участь у президентських виборах) Рейтинг: Читачі: 1670 Посилання: 2177 Коментуємість (ком./пост): 54 Група підтримки: блоґери І і ІІІ ешелонів, консультанти, віртуали (5

Слайд 21

Особливості кампанії: Спільнота vilni_s (особисті запрошення; 2387 коментарів і 206 записів з 19.11.09); Актуальний контент “на злобу дня” (Топ українських блоґерів у ЖЖ, опитування про Бандеру); Ставка і основний акцент PR на особистий ЖЖ (інтерв’ю, передвиборча кампанія); Зустріч з українськими блоґерами.

Слайд 22

Висновки щодо використання персональних блоґів кандидатами у Президенти України 1. Намітився певний тренд “хождение в народ”, бо лаври Обами нікому не дають спокою. 2. Політики загалом увійшли до середовища, ментальність якого погано собі уявляють. 3. Успіхом користувалися блоґи (точніше блоґ), в яких не було фальші у поведінці з іншими користувачами. Дехто, навпаки, отримав протилежний результат; 4. Українці матимуть недовіру до наступних спроб активності політиків у блоґосфері на найближчі роки. Тому можна очікувати прагнення підкупу найбільш впливових блоґерів або залучення до діяльності політсили для просування політичного бренду у віртуальному просторі; 5. Нерозроблений інструментарій feedback`у блоґів політтехнологами та консультантами. Таким чином пояснюється широке застосування віртуалів.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика