X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Невизнана демократизація

Завантажити презентацію

Невизнана демократизація

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Невизнана демократизація Віра Нанівська, к.і.н. Президент Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 2

Неадекватність оцінок процесу демократизації в Україні І західні, і українські спостерігачі приходять до висновку, що реформи, які запроваджуються в Україні, є хаотичними, несистематичними і некерованими Досягнення демократії в Україні навіть сприймаються як негативні такі, що викликають глибоке розчарування як в Україні, так і за її межами Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 2

Слайд 3

Якими є досягнення української демократії? Повноцінна політична конкуренція між політичними силами Відновлені права громадян брати участь у політичних процесах Свобода слова і совісті Дієвий поділ гілок державної влади Повністю відновлені права на приватну власність Легітимізовані групи з окремими економічними інтересами починають організовуватися в політичні партії Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 3

Слайд 4

Чому існує така неадекватність? Спостерігачі не розуміють факту того, що процес демократизації в Україні тісно пов’язаний з процесом де-совєтизації Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 4

Слайд 5

Здобуття Україною незалежності передовсім означало боротьбу за свободу До 1991 р. Україна була частиною тоталітарної системи, яка позбавляла своїх громадян засадничих прав і свобод Вже в 1991 р. Акт проголошення незалежності України було підтримано на референдумі 90.31 % усього населення Ці голоси, що стали передовсім протестом проти комуністичних репресій, було також віддано за: Свободу розпоряджатися приватною власністю Право брати участь у політичних процесах Право на свободу слова і совісті Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 5

Слайд 6

Що було зроблено в українському процесі демократизації За безпрецедентно короткий період часу радикальний процес де-совєтизації приніс свої результати у відновленні: прав на приватну власність політичних свобод прав на свободу совісті і слова Протягом усього 16-літнього періоду української незалежності ніхто ніколи не поставив під сумнів абсолютну необхідність цих прав і свобод Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 6

Слайд 7

Чого не сталося, але що, проте, є нагально потрібним Совєтизація України 1917 та 1939 років також передбачала створення радикально іншої системи державного управління, яка мала одну вертикаль влади одну командно-адміністративну систему державного управління Діяльність цієї системи забезпечувалася репресивними органами, які знищували всіх активних і потенційних дисидентів Функціонування такої системи також підтримувалося ефективним “промиванням мізків” на різних рівнях освіти Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 7

Слайд 8

Невідповідність між досягнутою політичною свободою та існуючим державним апаратом З 1991 р. права і свободи, яких бракувало до того, було відновлено, але державний апарат не було анітрохи змінено у його Засадах Спроможностях Процесах Процедурах Діяльності Тепер Україна має зовсім невідповідну державну службу, яка не здатна ефективно функціонувати у демократичному середовищі Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 8

Слайд 9

Невідповідне надання послуг політикам Українські політики не отримують від державних службовців наступні необхідні послуги: Прогноз наслідків прийняття рішення Аналіз позицій зацікавлених сторін стосовно запропонованих рішень Організацію консультацій з зацікавленими сторонами Дійсні, а не лише формальні звіти про результати консультацій з рекомендаціями стосовно відповідних дій Брак таких послуг заважає розвитку послідовної державної політики Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 9

Слайд 10

Брак безсторонніх адміністративних послуг Системі державної служби в Україні бракує безсторонніх, незаангажованих інструментів надання послуг політичним силам, які б відповідали сучасному поділу між гілками державної влади Наші урядові адміністративні команди виглядають радше як футбольні фанати, ніж як безсторонні службовці Політичні та адміністративні функції державної влади не відокремлені Через постійну зміну урядів українські державні службовці змушені покидати державну службу разом зі своїми партіями, що неминуче призводить до хаосу Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 10

Слайд 11

Невідповідність української системи освіти У системі української освіти бракує ефективних програм з демократичного врядування, починаючи з початкової школи і закінчуючи університетами Національна академія державного управління при Президентові України Тел. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 11

Слайд 12

Величезне значення демократичних реформ у державній службі Реформа української системи професійної підготовки державних службовців у відношенні до демократизації є надзвичайно важливою В червні 2006 р. Президент України започаткував процес реформування системи професійної підготовки державних службовців, у якому НАДУ отримала провідну роль Національна академія державного управління при Президентові України Tel. +38 044 481 21 51 Web: www.academy.gov.ua 12

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика