X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Характеристика сучасного стану та можливості запровадження шести принципів хорошого управління в Україні

Завантажити презентацію

Характеристика сучасного стану та можливості запровадження шести принципів хорошого управління в Україні

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Характеристика сучасного стану та можливості запровадження шести принципів хорошого управління в Україні Виконала: аспірантка 3 року навчання кафедри філософських та соціально-політичних наук Латишева Вікторія

Слайд 2

Принципи хорошого управління „Моделі Прозорої Гміни” A. Шенявського прозорості; участі громадськості; передбачуваності; підзвітності; фаховості; нетерпимості до корупції.

Слайд 3

Український досвід: Реалізація принципу прозорості передбачає створення інформаційного сервісу органу місцевого самоврядування, обов’язковою умовою реалізації принципу є опрацювання інформаційного сервісу територіальної громади та опрацювання довідника послуг. На сьогодні ми маємо успішний досвід запровадження системи управління якості та отримання сертифікату якості послуг ISO 9001-2001 рівні органів місцевого самоврядування досвід, зокрема в м. Бердянську (Запорізької область), м. Луцьк, (Волинська область), м. Комсомольську (Полтавської область), м. Вознесенськ (Миколаївської області), м. Славутич та м. Бориспіль (Київська область), м. Чернівці (Чернівецька обл.), м. Макіївка (Донецька обл.), м. Чугуїв (Харківська обл.), м. Коростень (Житомирська обл.), м. Вінниця (Вінницька обл.) та ін.

Слайд 4

Місто Дніпропетровськ перший з міст мільйонників пройшов отримав сертифікат якості у 2009 р. до речі, робота щодо впровадження системи управління якістю здійснювалася за участю Фонду менеджерських ініціатив (Польща). Наразі в Україні запровадили систему управління якістю близько 3 % виконавчих комітетів міських рад. (Бюрократ № 1-2 (78-79) від 24/01/2009). Причому, реалізація процесу сертифікації послуг в цих територіальних громадах здійснювалася частково або повністю на кошти грантових програм. До речі, на запитання польських колег: яким коштом здійснювалася сертифікація послуг їх гмінах, відповідь була за рахунок коштів Європейського Союзу. Що стосується обсягів фінансування, то для прикладу скажу, що процедура сертифікації, що проходила в повітовому старостатстві гміни Семятичі ( 2 міста 7 сільських гмін) коштувала 40-50 тис. злотих., це приблизно 120-150 тис. гривен.

Слайд 5

Принцип нетерпимості до корупції: Спроби регулювання даного процесу на загальнодержавному рівні відображає проект Закону України «Про доброчесну поведінку осіб, уповноважених на виконання функцій держави, органів місцевого самоврядування» (реєстр. №2362 від 10.04.2008р. 9 квітня 2008 року законопроект було схвалено на засіданні Кабінету Міністрів України та подано до Парламенту. 1 жовтня 2008 року парламентський Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування рекомендував Верховній Раді України прийняти за основу.

Слайд 6

Відповідне спрямування має і законопроект Проект Закону України „Про конфлікт інтересів на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування”. Законопроектом пропонується на законодавчому рівні закріпити поняття конфлікту інтересів, загальних правил запобігання і врегулювання конфлікту інтересів у діяльності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, а також засади відповідальності за порушення цих правил. Територіальні громади міст Вінниця, Бровари, Луцьк, Коростень та багато інших запроваджують на власні Кодекси поведінки посадових осіб місцевого самоврядування.

Слайд 7

Принцип участі громадськості: Принцип участі громадськості на рівні місцевого самоврядування в Україні реалізується на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування» нажаль чинне законодавство не досить чітко окреслює питання участі громадськості у вирішенні проблем територіальної громади, механізми та процедури цієї участі та цю проблему з успіхом можна реалізувати за рахунок розробки та прийняття Статуту територіальної громади. Станом на 01.01.2008 Мінюстом Україні було зареєстровано 1485 Статутів територіальних громад.

Слайд 8

Принцип передбачуваності: Сучасний етап управління національною економікою характеризується формуванням системи стратегічних планів розвитку як у цілому держави, так і окремих регіонів, адміністративно-територіальних одиниць в контексті сучасної законодавчої бази. Указом Президента України від 28 квітня 2004 року № 493 «Про стратегію економічного та соціального розвитку України «Шляхом європейської інтеграції» на 2004—2015 роки», Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2006 року № 1001 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2015 року», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 2006 року № 504-р «Про схвалення Концепції вдосконалення системи прогнозних і програмних документів з питань соціально-економічного розвитку України» започатковано використання технології стратегічного планування в системі управління розвитком держави та її адміністративно-територіальних одиниць.

Слайд 9

Принцип фаховості: Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» посадові особи місцевого самоврядування на посади керівника секретаріату (керуючого справами) районної, обласної ради, керуючого справами виконавчого апарату обласних і районних рад, керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування шляхом призначення відповідно сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України. Проведення конкурсу, випробування та стажування при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється в порядку, визначеному законодавством України про державну службу.

Слайд 10

Принцип підзвітності: Шляхи розповсюдження інформації щодо бюджетного процес на території громади: По-перше, розміщення на відповідному сайті територіальної громади, обов’язок цього регламентується Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2004р. №150 “ Про офіційне оприлюднення регуляторних актів, прийнятих місцевими органами виконавчої влади, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та їх посадовими особами, і внесення змін до Порядку оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади”. По-друге, в Україні існує практика оприлюднення інформації про бюджетний процес в рамках громадських слухань та розміщення даної інформації в місцевих засобах масової інформації, видавництво брошур, флаєрів, листівок тощо.

Слайд 11

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Політика