X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи – крок до творчості та успіху

Завантажити презентацію

Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи – крок до творчості та успіху

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи – крок до творчості та успіху Заступник директора з навчально-виховної роботи Гура Н.В. Педагогічна рада на тему:

Слайд 2

Ознаки сучасного інформаційного суспільства

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Шляхи розв’язання проблеми створення системи веб-сайтів усіх загальноосвітніх навчальних закладів для опублікування кращих освітянських надбань, підтримки колективної та індивідуальної комунікації, формування мережних професійних об'єднань формування єдиного освітнього середовища, забезпечення інформаційної інтеграції освітніх ресурсів, інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту надання ЗНЗ швидкісного доступу до Інтернету з використанням сучасних технологій під'єднання для високоефективного доступу до освітніх ресурсів удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес, забезпечення стовідсоткового володіння такими знаннями усіма педагогічними працівниками забезпечення ЗНЗ сучасними навчальними комп'ютерними комплексами та системними і прикладними програмними продуктами створення системи дистанційного навчання

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Функції інформаційного простору школи:

Слайд 10

Напрямки використання комп’ютерни технологій у школі

Слайд 11

Піраміда навчання

Слайд 12

Достоїнства та переваги Інтернет являє собою самий великий інформаційний ресурс у світі, що постійно оновлюється та поповнюється; висока швидкість маніпулювання величезними масивами даних; доступ до інформації, що наявна у Мережі, не залежить від географічного місцезнаходження баз даних і користувачів, а також часу доби; можливий пошук даних, необхідних конкретному користувачеві; відкритий доступ до сучасних досліджень у багатьох галузях науки; існують великі можливості для передачі різноманітних видів тексту, зображення, звуку.

Слайд 13

Систематичне використання комп’ютера на уроці призводить до важливих наслідків: Якісно змінюється рівень використання наочності на уроці. Підвищується рівень навченості по предмету. Встановлюються міжпредметні зв’язки (інформатика – різні предмети). З’являється можливість організації проектної діяльності учнів як на уроці, так і в позаурочній діяльності. Змінюються на краще взаємовідносини вчителя з учнями, що займаються спільною проектно-дослідницькою діяльністю.

Слайд 14

Проблеми: інформаційне перевантаження через велику кількість джерел інформації та неможливість охопити її значущу частину; безладне розташування інформації та складний процес її пошуку; пошук інформації у багатомовному середовищі ; неможливість використання великої частини невербального спілкування, збіднення емоційного компоненту спілкування; безконтрольний доступ до антисуспільної та антигуманої інформації; наявність проблеми інформаційної небезпеки.

Слайд 15

Використання засобів ІКТ в організаційно-управлінській діяльності школи дає можливість для адміністрації школи: доступ до нормативно-правової бази, методичним розробкам; оперативне отримання та узагальнення інформації про навчальний процес для прийняття управлінських рішень; моніторинг успішності учнів; створення системи шкільного документообігу; автоматизоване створення та відправлення звітності для управління освіти; отримання підсумкових та поточних звітів про успішність і відвідування, в т.ч. конструювання особистих звітів; створення банку даних методичних розробок уроків, позакласних заходів і т.д.

Слайд 16

Те, кто обладают врожденными знаниями, стоят выше всех. За ними следует те, кто приобретают знания благодаря учению. Далее следуют те, кто приступают к учению, встретившись с трудностями. Те же, кто, встретившись с трудностями, не учатся, стоят ниже всех. Конфуций

Слайд 17

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка