X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
«Вплив інтегративно-діяльнісного підходів на формування та розвиток математично-природничих здібностей учнів на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»

Завантажити презентацію

«Вплив інтегративно-діяльнісного підходів на формування та розвиток математично-природничих здібностей учнів на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

«Вплив інтегративно-діяльнісного підходів на формування та розвиток математично-природничих здібностей учнів на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»

Слайд 3

керівник – Єрмак Інна Василівна, директор СЗШ № 213 І-ІІІ ступенів Деснянського району м. Києва; науковий керівник – Пушкарьова Тамара Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.

Слайд 4

Підготовчий етап (червень-грудень 2009 року); Діагностично-концептуальний етап (січень-червень 2010 року); Оранізаційно-прогнозуючий етап (червень 2010 року -червень 2013 року)

Слайд 5

Слайд 6

гіпотезу Л.С. Виготського про співвідношення навчання і розвитку; про те, що джерелом розвитку може бути спеціально побудоване навчання; теорію діяльності А.Н. Лєонт’єва, яка полягає в тому, що навчання розвивається в діяльних формах і з певним змістом; теорію навчальної діяльності Д.Б. Ельконіна, В.В. Давидова, яка спирається на поняття проблеми та дії; вікову періодизація Д.Б. Ельконіна; теорію про типи мислення з теоретичним узагальненням В.В. Давидова; теоретико-методологічні засади науково-педагогічного проекту «Росток» (під керівництвом Пушкарьової Т.О.).