X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання проектних технологій на уроках художньої культури

Завантажити презентацію

Використання проектних технологій на уроках художньої культури

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Використання проектних технологій на уроках художньої культури Використання проектних технологій на уроках художньої культури

Слайд 2

Недостатньо лише отримувати знання ― треба знайти їм застосування. Недостатньо тільки бажати ― треба творити. Й. В. Гете

Слайд 3

З історії виникнення проектних технологій Метод проектів, або « метод проблем", виник у 20-ті роки ХХ ст. у США . Джон Дьюї - засновник методу проектів. Американский філософ і педагог , представник філософської течії прагматизму . Автор більше 30 книг і 900 наукових статей. 80 % американців, обізнаних з філософією, вважають Д’юї кращим філософом Америки свого часу . Джон Дьюї 1859 -1952

Слайд 4

Навчальне проектування у Росії У 1905 р. під керівництвом педагога С. Шацького невелика група вчителів намагалася активно запроваджувати проектні методи у практику викладання. За радянської влади ідеї проектування використовували до 1931 р. У цьому ж році постановою ЦК ВКП(б) метод проектів було заборонено .

Слайд 5

Проектування — це особливий тип інтелектуальної діяльності, характерною особливістю якої є перспективна орієнтація, дослідження, яке має практичне спрямування.

Слайд 6

Мета проектів : формувати інтелектуальні , спеціальні та загальнокультурні знання, уміння учнів ; розвивати логічне мислення, навички самостійного планування , самоосвіти , комунікабельності ; стимулювати рішучість, ініціативність , навички співробітництва; використовувати якнайповнішу інформацію.

Слайд 7

Доктор педагогічних наук Російської федерації Професор Інституту змісту і методів освіти ( Росія ) Автор досліджень з вивчення методу проектних технологій Євгенія Семенівна Полат 1937 - 2007

Слайд 8

За видом діяльності , домінуючим у проекті : дослідницький ; творчий ; пригодницький ; ігровий ; практико – орієнтований ; інформаційний і ін.

Слайд 9

Змістовний аспект проекту : літературна творчість ; природничо-наукові дослідження ; екологічні, мовні (лінгвістичні); культурологічні (країнознавчі) ігрові ; спортивні ; географічні ; історичні ; музичні тощо

Слайд 10

Характер координації проекту: безпосередній (жорсткий , гнучкий) ; прихований (неявний , що імітує учасника проекту).

Слайд 11

Характер контактів : внутрішній (локальний) ; регіональний ; міжнародний і т.д.

Слайд 12

Предметність : Моно проект (в рамках однієї області знання) ; міжпредметний проект .

Слайд 13

Кількість учасників : персональний ; парний ; груповий .

Слайд 14

Тривалість проведення : короткостроковий ; довгостроковий ; епізодичний .

Слайд 15

Джерелом кожного великого успіху у науці є зухвалість уяви. Джон Дьюї.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка