X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вальдорфська педагогіка Р. Штайнера

Завантажити презентацію

Вальдорфська педагогіка Р. Штайнера

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вальдорфська педагогіка Р. Штайнера Підготували студенти 44 ППР групи Михальська Н.А. Матових Ю.О.

Слайд 2

Створення Автором методу вальдорфської педагогіки є австрійський вчений і філософ Рудольф Штайнер і базується на його езотерично-філософській концепції — антропософії. Перша вальдорфська школа була відкрита у Штуттґарті 7 вересня 1919 р. для дітей робітників фабрики "Вальдорф-Асторія" (звідси назва).

Слайд 3

Класифікаційні параметри технології: Мета: надання допомоги особистості у власному становленні та розкритті талантів «у гармонії із закономірностями і тенденціями розвитку природи, людини та світу» Філософська основа технології: - Відповідно до антропософії, людина складається з кількох складових: фізичного (видимого) тіла, ефірного і астрального.

Слайд 4

Орієнтація на особистісні структури: Виховання і навчання пристосовується до дитини а не вона до нього. Характер змісту: Дитина в процесі навчання сама проходить, осягає всі етапи розвитку людства. Тому не треба забирати “ДИТИНСТВО”, інтелектуалізувати розвиток завчасно. Тип управління: Вільне виховання і навчання, без примусу, насильства, духовного і тілесного. Відмова від влади над дітьми. Свобода як засіб виховання.

Слайд 5

Форми організації: індивідуальна + групова клуб+ академія Базуються на диференційному та індивідуальному підходах. Підхід до дитини: - Не говорити “Ні, неможна”. -Не порівнувати дітей. -Не виділяти слабких і сильних. -Не ставити негативних оцінок.

Слайд 6

Цілі технології Розвивати новий спосіб пізнання, укріплення віри у власні сили, які будуть потрібні для дорослого життя. Єдність розвитку розуму серця і руки. Образне сприйняття світу.

Слайд 7

Концептуальні положення Вільне виховання і навчання,без примусу. Свобода,як засіб виховання. Навчання невіддільне від виховання. Екологія і культ здоров‘я. Єдність розвитку розуму,серця і руки. Розвиток образного сприйняття світу. Важливість не результату,а процесу. Велика увага естетичному розвиткові і трудовому вихованню.

Слайд 8

Особливості змісту освіти У центрі всієї вальдорфської педагогічної системи дитина, її внутрішній, динамічний, багатоколірний світ. Важливою особливістю вальдорфського навчання є виклад навчального матеріалу великими періодами, епохами. Епоха триває 3-4 тижні. Завдяки такому розподілу матеріалу дитина має можливість повністю вжитися в нього. Після закінчення епохи діти відчувають задоволення, що за цей час чогось досягли. 

Слайд 9

Особливості методики навчання Цікаві форми навчання і виховання: Евритмія- це мистецтво руху розроблене Штейнером. У ній мова і музика перебуває в гармонії з рухом виконавця. Методи: -ігрові; базуються на -проблемні; діалогічній формі -проектні; взаємодії всіх -творчі. суб’єктів навчання

Слайд 10

Оцінювання навчальної діяльності учнів: Досягнення учнів до восьмого класу не оцінюються в балах, оцінка носить змістовний, стимулюючий характер. Основний вчитель разом з іншими колегами, та шкільним лікарем стежать за загальним розвитком учня та інформують батьків про успішність та можливі ускладнення в розвитку дитини.

Слайд 11

Вальдорські школи в Україні Кількість шкіл, які застосовують нестандартні підходи,складає приблизно 2000. В Україні чотири таких заклади - у Києві, Одесі, Дніпропетровську та Кривому Розі. Експериментальні класи з вальдорфською системою є в багатьох школах країни.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка