X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Урок в інтегральній технології навчання (за В. Гузеєвим)

Завантажити презентацію

Урок в інтегральній технології навчання (за В. Гузеєвим)

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

УРОК В ІНТЕГРАЛЬНІЙ ТЕХНОЛОГІЇ (за В.Гузеєвим)

Слайд 2

НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ Планування результатів навчання; Психологічне обгрунтування когнітивних процесів; Укрупнення дидактичних одиниць; Комп`ютерізація.

Слайд 3

СИСТЕМА УРОКІВ В ІНТЕГРАЛЬНІЙ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ урок вступного повторення: (ВП); урок вивчення нового матеріалу: (ВНМ –О); урок – тренінг-мінімум: (З-Т-М); вивчення нового матеріалу (додатковий): ВНМ(Д); урок закріплення (розвивальне диференційоване навчання): З(РДН); урок узагальнення, повторення: (УП); урок контролю: (Кон.); урок корекції: (Кор.)

Слайд 4

ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПІВ УРОКІВ В ІНТЕГРАЛЬНІЙ ТЕХНОЛОГІЇ №п/п Тип уроку Характеристика Методи навчання 1 ВП Передбачається актуалізація в учнів опорних знань і життєвого досвіду Фронтальна бесіда, короткочасна письмова робота з подальшим обговоренням. 2 ВНМ(О) Основний обсяг Урок-лекція, семінар, майстерня, евристична бесіда із застосуванням складання опорних конспектів). 3 З(Т-М) Розв`язання шаблонних задач найнижчого рівня Алгоритми виконання дій, узагальнення планів характеристик, виконання певних операцій.

Слайд 5

4 ВНМ (додатковий огляд) Забезпечення найбільш можливого результату Система різнорівневих завдань (практичні задачі, проекти, групова робота. 5 З(РДН) Забезпечення і залучення учнів до самостійної роботи. групові форми роботи. 6 УП Побачення всієї теми, отримання системи уявлень про засвоєний блок інформації. семінар-практикум. 7 Кон. Моніторинг навчальних досягнень. Тестування та інші види перевірочних робіт. 8 Кор. Виправлення помилок. Самостійна робота учнів

Слайд 6

Алгоритм виконання контрольної роботи: Завдання виконуються від простих до складних. Перевіряються завдання до першої помилки. Якщо помилка у завданні мінімального рівня – оцінка “2” (далі робота не перевіряється). Якщо всі завдання цього рівня виконані, додається до двійки один бал і робота перевіряється далі. Помилки в зошитах не виправляються і не підкреслюються. Учень за кількістю балів сам повинен визначити в якому завдання він припустився помилки, відшукати її та виправити.

Слайд 7

СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ: За кожну тему учню виставляється дві оцінки: 1) Середня арифметична з усіх отриманих у процесі засвоєння матеріалу (середня відносна оцінка). 2) За написання контрольної роботи (абсолютна оцінка).

Слайд 8

Слайд 9

Характеристика навчання за інтегральною технологією Ознаки навчання Характеристика Об’єм інформації За короткий проміжок часу можна вивчити значний обсяг матеріалу. Глибина засвоєння змісту матеріалу. Учні засвоюють рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка). Відсоток засвоєння інформації. Як правило, високий. Роль особистості. Учитель – організатор, лідер. Роль учнів. Активна.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка