X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Традиційне та інноваційне у формуванні компетентностей учнів

Завантажити презентацію

Традиційне та інноваційне у формуванні компетентностей учнів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Традиційне та інноваційне у формуванні компетентностей учнів Питання, що виносяться на педчитання: Відмінності між традиційним та інноваційним навчанням – всі педпрацівники ліцею Групова форма роботи на уроці – МК викладчів природничо-математичних дисциплін Мультимедіа на традиційному уроці – МК ПП професій ресторанного господарства Гра як метод навчання – МК ПП будівельних професій ІКТ на сучасному уроці – МК викладчів природничо-математичних дисциплін Проектні технології – вимога часу – МК викладчів суспільно-гуманітарних дисциплін Сучасні технології виховання – МК класних керівників та вихователів

Слайд 2

Низький уклін педагогічному процесу, сконструйованому великим дидактом Я.А.Коменським. Урок, що є традиційним протягом кількох століть, давав змогу «вчити усіх і всьому»

Слайд 3

Які соціальні передумови появи і застосування інноваційних освітніх технологій? Підготовка не просто самостійно мислячих громадян, висококваліфікованих фахівців у галузі майбутньої професійної діяльності, але і високоморальних, духовно розвинених, готових до інновацій, спільної діяльності, спілкування і співробітництва, роботи в нестабільних і швидко мінливих умовах із проявом ініціативи і творчості.

Слайд 4

Терміни "інноваційне" та "традиційне навчання“ були запропоновані групою вчених у доповіді Римському клубу в 1978 році. Ця доповідь привернула увагу світової наукової спільноти до факту невідповідності принципів і методів традиційного навчання вимогам сучасного суспільства до особистості та розвитку її пізнавальних можливостей. Доповідь викликала значний резонанс в освітньому середовищі, що стало поштовхом до розробки і упровадження в педагогічний процес інноваційних педагогічних технологій.

Слайд 5

Інноваційний процес – це процес удосконалювання освітніх систем на основі інноваційного розвитку або часткової зміни традиційних цілей, змісту й засобів освіти. Це не означає відмову від традиційних цінностей, від популярного девізу “знання – сила”. Система знань залишається основою освітнього процесу. Адже, як влучно висловився К. Д. Ушинский, “порожняя голова не мислить”. Йдеться тільки про те, що самі по собі знання ще не є кінцевою метою й результатом навчання.