X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
суть процесу навчання

Завантажити презентацію

суть процесу навчання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Суть процесу навчання Підготувала студентка IV курсу 1 групи відділення початкової освіти Карпенко Крістіна Презентація з педагогіки на тему L/O/G/O

Слайд 2

План 4 Побудова процесу навчання 1 2 3 5 Функції процесу навчання Діалектика процесу навчання Мотиви навчання Поняття про процес навчання www.themegallery.com

Слайд 3

Процес навчання Це цілеспрямована взаємодія вчителя та учня, спрямована на пізнання наукових фактів, теорій, законів та на розвиток дитини. www.themegallery.com

Слайд 4

Процес навчання Є двосторонній процес, бо включає взаємодію вчителя і учня. www.themegallery.com

Слайд 5

Між викладанням та учінням є співпраця Контроль, Корекція Стимулювання НД www.themegallery.com

Слайд 6

Споглядання Практика www.themegallery.com

Слайд 7

Відкриття нового, досі не відомого людству Йде шляхом самостійних пошуків Методи, прийоми, засоби пізнання самостійно шукаються Відкрите доводиться практикою Пізнання Відкриття невідомого лише учням Керований процес Методи, прийоми, засоби опробовані Нове віриться учнями на слово Навчання www.themegallery.com

Слайд 8

Навчання та пізнання мають спільні риси www.themegallery.com

Слайд 9

Функції Тісно взаємопов`язані і невіддільні Освітня Розвивальна Виховна Процес оволодіння науковими ЗУН + Основи світогляду + Бажання вчитись + Морально-естетичне + Моторна сфера + Впорядкування рухових процесів + Стимулювання до активної участі в трудовій та фізичній діяльності Функції навчання www.themegallery.com

Слайд 10

Діалектика процесу навчання Завданням навчання і наявними ЗУН та рівнем учня Викладанням та учінням Вимогами вчителя та мотивами учня Новими знаннями та накопиченим досвідом Між Між Між Між Полягає в постійному русі, дії розв`язання протиріч. www.themegallery.com

Слайд 11

Процес засвоєння знань + Систематизація + Запам`ятання + Узагальнення + Сприймання Навчально-пізнавальна діяльність учнів, яка спрямована на свідоме і міцне оволодіння ЗУН з предмету www.themegallery.com

Слайд 12

Це психічний процес відображення предметів навколишньої дійсності. При сприйманні є активізація навчальної діяльності учнів. Потрібно використовувати наочність, слова, які б спонукали до роботи всі органи чуття. Доцільним є дослід, ліплення, малювання,щоб дитина накопичувала фактори, зовнішні картинки до розуміння. Буває опосередковане і безопосередковане. Сприймання www.themegallery.com

Слайд 13

Це проникнення у сутність явищ і процесів, встановлення зв`язків між частинами цілого, між фактами і процесами, з`ясування причин, що зумовлюють якесь явище. Формується свідомість учнів, розвиваються інтелектуальні можливості, інтереси. Важливо накопичувати дані факти, щоб потім робити висновок, встановлювати взаємозв`язки. Буває первинне, поточне, закріплене. Розуміння www.themegallery.com

Слайд 14

Це збереження в пам`яті вивченого осмисленого матеріалу. Складається з усвідомлення, осмислення, осяяння. Запам`ятання www.themegallery.com

Слайд 15

Це уявне відокремлення певних властивостей, що належать певному класу предметів, перехід від окремого до загального. Узагальнення www.themegallery.com

Слайд 16

Це мислительна діяльнісність, в процесі якої знання про об`єкти, що вивчене організуються в певну систему на основі обраного принципу. Буває теоретична і практична. Систематизація www.themegallery.com

Слайд 17

Дякую за увагу L/O/G/O

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка