X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Спрямованість навчально-виховного процесу на формування компетентної особистості учня

Завантажити презентацію

Спрямованість навчально-виховного процесу на формування компетентної особистості учня

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Що повинна зробити сучасна школа для розвитку і становлення компетентної особистості? © Косюк Л.А., 2012

Слайд 2

Науково-методична проблема: “Спрямованість навчально-виховного процесу на формування компетентної особистості” © Косюк Л.А., 2012

Слайд 3

Педагогічна рада: “Сучасний урок – спільна творчість учителя й учнів” © Косюк Л.А., 2012

Слайд 4

Урок – це форма організації навчальних занять, яка регламентує довершений обсяг навчального матеріалу для засвоєння його учнями. Урок – це те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості. Урок – це логічно закінчений, цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу. Урок – це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції. В.О.Сухомлинський © Косюк Л.А., 2012

Слайд 5

Урок – це жива клітина навчально-виховного процесу. Урок – не самоціль. Це лише інструмент виховання й розвитку особистості. Урок – система соціальна, що може існувати лише за взаємодії вчителя з учнями та учнів одне з одним. Сучасний урок – це урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість. Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ. © Косюк Л.А., 2012

Слайд 6

Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями © Косюк Л.А., 2012

Слайд 7

Яке місце даного уроку у вивченні конкретної теми? Який зв'язок даної теми з іншими навчальними дисциплінами? Яка мета та завдання уроку? Як дати можливість учням самостійно обрати диференційовані завдання, які б відкрили його творчі здібності? Які форми діяльності учнів використати на уроці? Як краще організувати спілкування на уроці? Яку наочність, ТЗН використати? Як раціонально використати час уроку? Як контролювати засвоєння навчального матеріалу учнями? Яка практична напрямленість даної теми уроку? Яке домашнє завдання підготувати, щоб учні мали можливість розкрити свої творчі здібності? © Косюк Л.А., 2012

Слайд 8

Цілепокладання та цілереалізація уроку Мета Завдання Взаємодія Результат Форми Зміст Зміст Методи Засоби © Косюк Л.А., 2012

Слайд 9

© Косюк Л.А., 2012

Слайд 10

Модель інтерактивного навчання © Косюк Л.А., 2012

Слайд 11

© Косюк Л.А., 2012 Кооперативне (групове) навчання робота в парах ротаційні (змінювані) трійки два – чотири – всі разом карусель робота в малих групах акваріум Фронтальне (колективно-групове) навчання обговорення проблеми в загальному колі мікрофон незакінчені речення мозковий штурм навчаючи – учусь ажурна пилка “дерево рішень” та інші Навчання у грі імітації або ситуаційні ігри рольові ігри драматизація громадські слухання спрощене судове слухання Навчання у дискусії метод ПРЕС обери позицію зміни позицію безперервна шкала думок дискусія дискусія в стилі ток-шоу дебати Інтерактивні технології навчання

Слайд 12

Нестандартні уроки інтегровані уроки; уроки-конференції; уроки-реквієм; уроки-диспути; уроки-дослідження; уроки-полеміки; уроки-конкурси учнівських проектів; уроки-подорожі; рольові та ділові ігри © Косюк Л.А., 2012 © Косюк Л.А., 2012

Слайд 13

Схема інтерактивного уроку © Косюк Л.А., 2012

Слайд 14

Моніторинг використання інтерактивних технологій © Косюк Л.А., 2012

Слайд 15

Використання інтерактивних уроків сприяє: підвищенню загальної обізнаності та освіченості дітей; поглибленню знань з предмета; підвищенню кругозору учнів; перевірці знань учнів в ігровій та захоплюючій формі; зняттю втомленості учнів; активному розвитку пізнавальних процесів в учнів. © Косюк Л.А., 2012

Слайд 16

У дитячому віці гра – це норма, і дитина повинна завжди гратися, навіть коли виконує серйозну роботу. А.С.Макаренко © Косюк Л.А., 2012

Слайд 17

Використання ігрових методів © Косюк Л.А., 2012

Слайд 18

Проект – це діяльність, в основі якої лежать інтереси дитини © Косюк Л.А., 2012

Слайд 19

Використання методу проектів © Косюк Л.А., 2012

Слайд 20

Мультимедійні технології в гімназії Склад нових комп‘ютерних комплексів: комп'ютери; мультимедійний проектор; SMART-дошка; відеомагнітофон; DVD-програвач; відеокамера; телевізор; інші спеціальні пристрої. © Косюк Л.А., 2012

Слайд 21

Використання мультимедійних технологій © Косюк Л.А., 2012 комп‘ютер

Слайд 22

Використання мультимедійних технологій відеомагнітофон © Косюк Л.А., 2012

Слайд 23

Використання мультимедійних технологій аудіомагнітофон © Косюк Л.А., 2012

Слайд 24

Використання традиційних та нетрадиційних методів © Косюк Л.А., 2012 традиційні методи нетрадиційні методи

Слайд 25

Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю. А. Дістервег © Косюк Л.А., 2012

Слайд 26

© Косюк Л.А., 2012

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка