X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Сприяння розвинення асоціативного мислення, як обов'язкова умова формування творчої уяви

Завантажити презентацію

Сприяння розвинення асоціативного мислення, як обов'язкова умова формування творчої уяви

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Сприяння розвитку асоціативного мислення, як обов'язкова умова формування творчої уяви

Слайд 2

Мета: Впроваджувати методи ейдетики в роботі з дітьми дошкільного віку. Підвищувати ефективність процесів різної модальності та її відтворення.

Слайд 3

Шляхи реалізації: залучити до роботи всі аналізатори дитини: зоровий, слуховий, тактильний, нюховий, смаковий, (помацати, побачити, почути, скоштувати, понюхати); подавати нове через добре знайомі дітям образи;

Слайд 4

створити широкий ігровий майданчик, надаючи безмежних можливостей для розвитку дитячої уяви; вчити дітей розмірковувати, аналізувати свої емоції, створювати численні різноманітні зв'язки з будь-яким фактом, які ми хочемо втримати в пам'яті;

Слайд 5

допомогти дітям розвивати асоціативне мислення, знаходити нестандартні рішення в навчанні, в повсякденних ситуаціях; спонукати дітей до мовленевої активності, використовуючи методи й прийоми ейдетики, досягати значних успіхів у розвитку інтелектуальних здібностей в дітей дошкільного віку.

Слайд 6

Прийоми: використовувати вільні асоціації, пов'язані з предметними образами; колірні асоціації; асоціації пов'язані з геометричними формами; тактильні асоціації; предметні, звукові, смакові і нюхові асоціації.

Слайд 7

Методи: бесіда; спостереження; запам'ятовування; перегляд ілюстрацій; порівняння за подібністю і відмінністю; класифікування та колекціонування; аналіз окремої ситуації.

Слайд 8

Умови й характеристики: Психолог С. Іванов підкреслював: “Асоціації мають дуже важливе значення для процесів пам'яті та мислення, як їхня первинна основа”. сніжинка зима

Слайд 9

Асоціативне мислення є не лише основою хорошої пам'яті, а й сприяє розвитку творчої уяви. Розум малюків завжди активний, йому властивий безперервний пошук асоціацій, кожна з яких стає ніби трампліном до відкриття іншої.

Слайд 10

Асоціація є продуктом мислення дитини, у розвитку якого Ж-О. Декролі важливу роль відводив методу порівняння за подібністю і відмінністю. Уява є своєрідною формою відображення, пізнання об'єктивної дійсності. Вона поглиблює пізнання дитини, допомагає встановлювати нові властивості об'єктів і зв'язки між ними.

Слайд 11

Перші прояви уяви виникають у дітей на третьому році життя. В цей період у дитини вже є певний досвід, який дає матеріал для роботи уяви. Особливо яскраво вона розквітає у грі дітей. В грі діти в доступній для них формі оволодівають діяльністю дорослих.

Слайд 12

Сюжетно-рольові ігри розкривають широкі можливості для розвитку фантазії, вони допомагають дітям виробляти і закріплювати цінні особистісні якості (сміливість, кмітливість, рішучість та ін.)

Слайд 13

В дошкільному віці відбувається поступове перетворення уяви дитини в діяльності, що потребує зовнішньої опори, в самостійну внутрішню діяльність. Яка дозволяє здійснювати самостійну елементарну творчість. Це закладає основи для майбутньої творчої діяльності в дорослому віці.

Слайд 14

Роботу виконувала вихователь ДНЗ № 21 “Жайворонок” Щербенко Катерина Іванівна

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка