X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
САМОАНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Завантажити презентацію

САМОАНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

САМОАНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ «Вчитель живе доти, доки вчиться, тільки-но він перестає вчитися, в ньому помирає вчитель» К.Ушинський

Слайд 2

Компетентність (лат.competens – відповідний, здібний) означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід. Професійна компетентність вчителя – це сукупність його особистісних якостей, загальної культури та кваліфікаційних знань, умінь, методичної майстерності, гармонійна інтеграція яких в педагогічній діяльності дає оптимальний результат. Педагогічна компетентність – це сукупність теоретичних знань, практичних умінь, навичок, ставлень, досвіду, особистісних якостей учителя, що дають змогу здійснювати пошукову, естетичну діяльність, самостійно здобувати нові знання, аналізувати діяльність учасників навчально-виховного процесу, приймати рішення.

Слайд 3

Основні структурні елементи педагогічної компетентності Теоретичні педагогічні знання Практичні вміння Особистісні якості педагога при організації ефективного навчально-виховного процесу підлягають вивченню, аналізу та контролю; педагогом аналізуватися для визначення рівня свого професіоналізму, самовдосконалення, саморозвитку, реалізації свого творчого потенціалу

Слайд 4

Теоретична готовність вчителя Педагогічні уміння – це сукупність послідовно розгорнутих дій, що ґрунтуються на теоретичних знаннях. Частина цих дій може бути автоматизованою (навички). Аналітичні уміння передбачають уміння аналізувати педагогічні явища; осмислювати роль кожного елемента у структурі цілого і у взаємодії з іншими. Прогностичні уміння передбачають управління педагогічним процесом;чітку уяву с свідомості вчителя, педагогічне прогнозування результатів педагогічного процесу; оволодіння прогностичними методами, висунення гіпотез, тощо. Проективні уміння забезпечують конкретизацію цілей навчання та виховання і поетапну їх реалізацію. Рефлексивні вміння передбачають здійснення педагогом контрольної та оцінювальної діяльності, спрямованої на себе, на осмислення і аналіз власних дій.