X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу через впровадження педагогічних інновацій в системі початкової школи

Завантажити презентацію

Розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу через впровадження педагогічних інновацій в системі початкової школи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу через впровадження педагогічних інновацій в системі початкової школи Березень 2010 року Засідання педагогічної ради підготувала заступник директора з навчально-виховної роботи Горбатюк Ольга Федорівна Управління освіти Хмельницької міської ради Хмельницька спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8

Слайд 2

Трудність полягає не у сприйнятті нових ідей, а у відмові від старих уявлень. Джон Кейнс

Слайд 3

Важливими умовами демократичного суспільства є громадянська освіченість, компетентність, толерантність. Тому всі політичні і соціальні процеси, що відбуваються в Україні, спрямовані в основному на якісні зміни в системі освіти України. Школа має стати державно-громадським загальноосвітнім закладом, який повинен забезпечити навчання, виховання та розвиток особистості, здатної творчо реформувати наше суспільство, значно підвищити інтелектуальний потенціал країни, відновити духовну культуру. Для нас, освітян, урок завжди був і залишається основною формою навчально-виховної роботи в школі.

Слайд 4

Урок та класифікація типів уроків УРОК Урок – це така організаційна форма навчальної роботи в школі, за якої вчитель у рамках точно встановленого часу з постійним складом учнів одного віку за сталим розкладом вирішує певні навчально – виховні завдання. Загальноприйнята трактовка Урок – більш або менш закінчений відрізок, або «клітинка», педагогічного процесу. В ньому, як сонце у краплині води, відображаються всі його сторони. Якщо не вся, то значна частина педагогіки концентрується на уроці. М.Н.Скаткін Урок – культурологічний феномен, створений людским зусиллям, педагогічною думкою; це – продукт підняття людини до нескінченного