X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розвиток мовлення молодших школярів через використання інформаційно – комунікаційних технологій

Завантажити презентацію

Розвиток мовлення молодших школярів через використання інформаційно – комунікаційних технологій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Білоцерківська спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Творчий звіт Розвиток мовлення молодших школярів через використання інформаційно – комунікаційних технологій Вчитель початкових класів Яременко О. В. 2013

Слайд 2

Слайд 3

Застосування інформаційно-комунікативних технологій дозволяє повніше розкривати поняття, формувати мислення.

Слайд 4

Розвиток мовлення відбувається на декількох рівнях: а) словниковому (збагачення, уточнення словникового запасу); б) морфологічному (словотворення, вживання різних частин мови та граматичних форм);

Слайд 5

г) на рівні тексту (аналіз різних типів текстів, робота над переказами та творами). в) синтаксичному (утворення, вживання словосполучень та речень різних типів);

Слайд 6

Словниковий рівень (збагачення, уточнення словникового запасу)

Слайд 7

Виберіть пари слів

Слайд 8

початок холодний темно теплий світло кінець

Слайд 9

ЗБЕРІТЬ СЛОВА

Слайд 10

дзво ник ка книж род го ка ній лі

Слайд 11

ЗАКРЕСЛИ ОДНУ БУКВУ ГРАК ГРИБИ ЄНОТИ

Слайд 12

ПОГРАЙМОСЯ З АЛФАВІТОМ

Слайд 13

Морфологічний рівень (словотворення, вживання різних частин мови та граматичних форм)

Слайд 14

Знайди зайве слово, поясни свій вибір.

Слайд 15

Чарівна скарбничка

Слайд 16

Гра «Квіткова переплутанка» (читання анаграм):

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

ГРАМАТИЧНА АРИФМЕТИКА МОЛОКО – КО + ТОК = БАК – К + БУСЯ = ДІРА – РА + ДУСЬ =

Слайд 21

ЧОМУ ЦЕ ТАК НАЗИВАЮТЬ?

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

У кожному стовпчику знайдіть зайве слово сова совеня совок совиний

Слайд 26

Журавель

Слайд 27

СИНТАКСИЧНИЙ РІВЕНЬ (утворення, вживання словосполучень та речень різних типів)

Слайд 28

Добери відповідні слова до поданих словосполучень Рухатись пішки ― Іти чітко в ногу ― Іти дуже повільно ― Іти накульгуючи ― крокувати іти плентатись шкутильгати

Слайд 29

ВІДГАДАЙТЕ Горіхова шкаралупа тварини Слід міль Павутина собака Пір'їнка гусінь Кокон білка Діра пташка Відбитки лапок павук

Слайд 30

Марійка знає як писати! Прочитаймо записку Марійки!

Слайд 31

Слайд 32

дяЛюність родожча аз усе еН сясмій з ихал ськолюдог, що обіт ен лобу когота браДо распва маас сееб тьлихва (Людяність дорожча за усе) (Не смійся з лиха людського, щоб тобі не було такого) (Добра справа сама себе хвалить)

Слайд 33

Закінчи прислів‘я Хто не працює, … той не їсть. Вовків боятися ― … в ліс не ходити. Знає кішка … чиє сало з‘їла.

Слайд 34

Конкурс «Допиши вірш».

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

НА РІВНІ ТЕКСТУ (аналіз різних типів текстів, робота над переказами та творами)

Слайд 38

Пожежа

Слайд 39

Щоб розташувати речення в правильному порядку слід відповісти на питання: Що робив Іван? Що сталося з соломою? Що почав робити хлопчик? Хто почув крик Івана? Що зробили люди?

Слайд 40

Пожежа

Слайд 41

Перевіряємо. Іван грався сірниками. Загорілася солома. Хлопчик почав кричати. Люди почули його. Вони прибігли і погасили пожежу.

Слайд 42

Із запропонованих заголовків вибрати найбільш вдалий. Танули сніги у полі.Танули зимові хмари в небі і падали на землю мокрим снігом і дощем. Теплішало повітря. На проталинах весело стрибали горобці. Прийшла вже весняна радість. ВЕСНА РАДІСТЬ ГОРОБЦІ

Слайд 43

Робота в групах. Правила роботи: Працюють всі. Кожен пропонує варіант відповіді. Говори коротко і чітко. Критикуй не товариша, а ідею. Ми працюємо разом, щоб було добре всім. Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.

Слайд 44

Пригадаємо, що одночасно ми вчимося : не просто слухати, а й чути; не просто дивитися, а й бачити; не просто відповідати, а й міркувати, дружно й плідно працювати.

Слайд 45

Завдання: Кожна група повинна пригадати все, що знає про цих тварин (білочка, лисичка) і розподіляє між собою, що скаже кожен, не повторюючи вже сказаного.