X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
“Професійна самосвідомість педагога. Способи саморегуляції емоційного стану»

Завантажити презентацію

“Професійна самосвідомість педагога. Способи саморегуляції емоційного стану»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

“Професійна самосвідомість педагога. Способи саморегуляції емоційного стану»

Слайд 2

За даними дослідження американського Національного інституту проблем здоров'я і професійної безпеки в наш час більше 35 млн. людей у всьому світі страждають клінічною формою синдрому хронічної втоми. На початку 70 років XX ст. цей стан було визначено як синдром «емоційного вигорання».  Існує так звана «група ризику» працівників, які найбільш схильні до вигорання – це ті, хто працює у сфері «людина-людина» і в силу своєї професії змушені багато і інтенсивно спілкуватись з іншими людьми. Факторами, які впливають на вигорання, є індивідуальні особливості нервової системи і темпераменту. Швидше «вигорають» працівники з слабкою нервовою системою і ті, хто має інтровертований характер, індивідуальні особливості яких не поєднуються з вимогами професій типу «людина-людина».

Слайд 3

Результати досліджень вітчизняних науковців в професіях системи «людина-людина» свідчать, що ознаки синдрому вигорання мають :   • 80% лікарів; • 65 % педагогів; • 85% соціальних працівників, • 60% працівників органів внутрішніх справ.

Слайд 4

ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ ВЧИТЕЛЯ