X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Професійна освіта і навчання зарубіжний досвід

Завантажити презентацію

Професійна освіта і навчання зарубіжний досвід

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Професійна освіта і навчання зарубіжний досвід Savchenko_irina@ukr.net

Слайд 2

Напрями вивчення зарубіжного досвіду Платформи знань Програми оцінювання професійних компетенцій на робочому місці Центри професійної освіти та підготовки Вивчення нових, виникаючих професій, кваліфікацій Обсерваторії відстеження працевлаштування та професійної кар'єри випускників ПО Фінансування профпідготовки роботодавцями Освітні досягнення виставки Дидакта

Слайд 3

Програмні продукти ТПП Програмне забезпечення TALENTS ET COMPETENCES – розроблено з метою ідентифікації компетенції робітника, яке впроваджене на підприємствах PEUGEOT, що дозволяє проводити оцінювання якості виконання робітником конкретних технологічних операцій в режимах самооцінювання (робітник) і оцінювання наставником (майстром) і після, співставляючи дані, дозволяє роботодавцю визначити ті компетенції, над якими слід працювати робітнику щодо підвищення власної кваліфікації.

Слайд 4

Центри професійної освіти ФРН У ФРН існують і центри професійної освіти, аналогічні нашим професійним училищам. Вони готують кваліфікованих кадрів для підприємств індустрії, сервісу й аграрного сектора. Процес навчання займає три роки, при цьому протягом першого року учень знайомиться з усіма професіями, за якими здійснюється підготовка в даному освітньому центрі, пробує свої сили. Спеціалізоване навчання починається із другого року перебування в навчальному центрі. Таке "наближення" освіти до запитів ринку праці повинне зменшити число помилок при виборі професій, коли люди приймають рішення на основі стереотипів або неповної інформації, а після більш близького знайомства з майбутньою спеціальністю розчаровуються у своєму професійному виборі. Крім того, можливість познайомитися з азами професійної діяльності максимальної кількості професій і спеціальностей створює більш сприятливі можливості для наступного перенавчання.

Слайд 5

Кельнський міжгалузевий навчальний центр (UBS) ремісничої палати Ще однією істотною відмінністю німецької системи професійного навчання є концентрація й інтеграція освітніх ресурсів. Замість того, щоб створювати кілька десятків професійних училищ в різних містах і розпорошувати кошти на забезпечення їхньої матеріально-технічної бази, у нових землях ФРН формуються окружні й земельні центри початкової і середньої професійної освіти, де ведеться навчання найрізноманітнішим професіям і спеціальностям. У результаті скорочуються витрати на адміністративний апарат, концентруються фінанси для оплати відповідних комунальних платежів, з'являються ресурси для підтримки матеріально-технічної частини в належному стані.

Слайд 6

ВІВВ з 1996 по 2006 рік здійснено розробку 68 нових і 204 стандартів (положень) модернізованих навчальних професій До завдань ВІВВа згідно закону належить ведення списку визнаних навчальних професій (350) та його публікація Бюджет інституту, в якому працює 497 працівників, у 2006 році складав 53 млн. €, дотації міністерства освіти і науки - 28 млн. €. Мінімальний зміст положення (стандарту) про організацію професійної підготовки містить: - Назву навчальної професії; - Тривалість навчання; - Характеристику навчальної професії; - Типовий план навчання; - Екзаменаційні вимоги

Слайд 7

Інститут Фрауенгофер Інститут економіки й організації труда Фрауенгофер має філії в Японії, Китаї, Сінгапурі, Бостоні, Мічигані. Він плідно співпрацює з 40 дослідницькими інститутами - партнерами, теми досліджень яких взаємопов’язані і охоплюють різні наукові напрями – технології і методики прогнозування потреб роботодавців, віртуальний інжиніринг, робототехніку, інформаційні системи, комунікації, кадровий менеджмент тощо. У 25 лабораторіях та дослідницьких центрах Фрауенгоферу працює 195 вчених, що досліджують розвиток кваліфікацій, виникнення нових професій і їх тенденції, створюють обладнання та приміщення робочих місць майбутнього в тісному зв’язку з розвитком і впровадженням ноу-хау та нововведень в галузях електроніки, нанотехологій, кібернетики, робототехніки. Інститутом також використовується методика FriQueNet, за допомогою якої розпізнаються на початковій стадії нові кваліфікації.

Слайд 8

Програмні продукти Програмне забезпечення AMFORA дозволяє створювати банк даних регіону по працевлаштуванню випускників в розрізі професій, кваліфікацій та аналізувати інформацію ефективності професійної освіти.

Слайд 9

Фінансування профпідготовки роботодавцями (досвід Франції) У Франції налічується 300 галузей, у 250 з яких підписани угоди щодо профпідготовки Закон зобов'язує всі підприємства Франції здійснювати обов'язкові відрахування на потреби профпідготовки, але ставки відрахувань різні: 0,55 % від фонду заробітної плати відраховують підприємства, які нараховують менш 10 найманих робітників; 1,5 % - 10-20 найманих робітників; 1,6 % - більш 20 найманих робітників.

Слайд 10

Резюме Результатом вивчення досвіду зарубіжних країн ЄС у галузі ПОН (робочою групою) стало створення інформаційно-аналітичних центрів ПТО в Україні (ВІАЦ, РІАЦ) Головним завданням яких є формування інформаційного ресурсу ПТО з метою підтримки прийняття ефективних рішень на всіх організаційних рівнях управління

Слайд 11

Дякую за увагу, запрошую до співпраці Savchenko_irina@ukr.net

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка