X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Проектна технологія навчання

Завантажити презентацію

Проектна технологія навчання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Проектна технологія навчання

Слайд 2

План Історія виникнення проектної технології. Функції вчителя у проектній діяльності. Відносини “учитель-учень” у проектній діяльності. Цілі і завдання проекту. Класифікація проектів. Етапи реалізації проекту. Позитивні та негативні риси проектної технології.

Слайд 3

Проектна технологія – одна із інноваційних технологій навчання і виховання, яка забезпечує формування основних компетенцій учня. Проект – це намір, який буде здійснено у майбутньому.

Слайд 4

Учитель виконує функції консультанта: допомагає учням у пошуку джерел інформації; сам є джерелом інформації; координує процес роботи над проектом; підтримує, заохочує учнів; підтримує неперервний рух учнів у роботі над проектом; допомагає учневі в усьому, не виконуючи роботи замість нього.

Слайд 5

Відносини «учитель – учень» у проектній діяльності Учень визначає мету діяльності – учитель допомагає йому в цьому Учень відкриває нові знання – учитель рекомендує джерела знань Учень експериментує – учитель розкриває можливі форми і методи експерименту, допомагає організувати пізнавально-трудову діяльність Учень обирає – учитель сприяє прогнозуванню результату вибору Учень активний – учитель створює умови для розвитку активності Учень – суб’єкт навчання, учитель – партнер Учень відповідає за результати своєї діяльності – учитель допомагає оцінити отримані результати і виявити способи вдосконалення діяльності

Слайд 6

Цілі і завдання проекту: не тільки передати учням суму знань, а ще й навчити здобувати ці знання самостійно, застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань; сприяти формуванню в учнів комунікативних навичок; прищепити учням вміння користуватися дослідницькими прийомами збирання інформації, аналізу з різних точок зору, висування