X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Про загальні підходи до формування робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів

Завантажити презентацію

Про загальні підходи до формування робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Про загальні підходи до формування робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів на 2011-2012 навчальний рік Коваленко Вікторія Олександрівна, головний спеціаліст відділу нормативності та розвитку освіти Головного управління освіти і науки

Слайд 2

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.04.11 № 1/9-325 Робочі навчальні плани на 2011/2012 навчальний рік складаються: для початкової школи – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.05 № 682; для 5-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів 12-річної школи, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.09 № 66 (додатки 1-4);

Слайд 3

для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, наказом МОН України від 23.02.04 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 27.08.10 № 834; для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов: 1-9 класи – за Типовим навчальним планом спеціалізованих шкіл цього типу, затвердженим наказом МОН України від 13.03.06 № 182; для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.10 № 834 (додаток 13);

Слайд 4

для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу: 1-9 класи – за Типовими навчальними планами спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов та предметів художньо-естетичного циклу, затвердженими наказом МОН України від 13.05.05 № 291, з урахуванням змін в розподілі навчального часу та загальної кількості годин, визначених Типовими навчальними планами початкової школи (наказ МОН України від 29.11.05 № 682); для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.10 № 834 (додаток 22);

Слайд 5

для спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, класів з поглибленим вивченням окремих предметів: 5-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 23.02.04 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.09 № 66 (додатки 1-4); для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.10 № 834 (з урахуванням додатку 23);

Слайд 6

для 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 18.02.08 № 99 ; для білінгвальних класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов: 5-9-х класів — за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 07.07.09 № 626; для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.10 № 834 (додаток 20);

Слайд 7

для вечірніх (змінних) загальноосвітніх шкіл: 5-10 класи – за Типовими навчальними планами 12-річної школи, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.09 № 66 (додатки 20, 21); 10-11(12) класи - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 27.08.10 № 834 (додаток 24)

Слайд 8

5-10 класи загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин з вивченням двох іноземних мов можуть користуватися варіантами навчальних планів, доведеними до місцевих органів управління освітою та шкіл листом МОН України від 14.06.05 №1/9-321 (додаток 1). За цим варіантом можуть також складатись робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів, які передбачають вивчення двох мов національних меншин (замість другої іноземної мови планується мова національної меншини); для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.10 № 834 (додаток 15).

Слайд 9

для загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку: І ступінь — за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цього типу, затвердженими наказом МОН України від 03.11.04 № 849 (зі змінами внесеними наказом МОН України від 11.09.09 № 852), 5-8 класи — за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цих типів, затвердженими наказом МОН України від 26.08.08 № 778 (зі змінами внесеними наказом МОН України від 11.09.09 № 852); 9-11 (12) класи — за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цих типів, затвердженими наказом МОН України від 02.11.04 № 842, з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 22.08.05 № 489

Слайд 10

Структура 2010-2011 навчального року Відповідно до статті 16 Закону України “Про загальну середню освіту” 2011/2012 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - День знань - і закінчується не пізніше 1 липня. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою. Закінчується навчальний рік проведенням навчальних екскурсій у 1-4 класах, навчальних екскурсій та практики у 5-8 і 10 класах, підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів усіх класів та державної підсумкової атестації випускників початкової, основної і старшої школи.

Слайд 11

Подати на затвердження (погодження) до управління загальної середньої освіти Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації робочі навчальні плани на 2011-2012 навчальний рік:

Слайд 12

Балаклійський, Барвінківський, Близнюківський 06.06.11 Валківський, Краснокутський, м.Люботин 07.06.11 Дворічанський, Печенізький, Шевченківський 08.06.11 Чугуївський, м.Чугуїв 09.06.11 Куп’янський, м.Куп’янськ 10.06.11 Великобурлуцький, Вовчанський 14.06.11 Красноградський, Нововодолазький 15.06.11 Богодухівський, Золочівський, Лозівський 16.06.11 Борівський, Ізюмський, м.Ізюм, м.Первомайський 17.06.11

Слайд 13

Зачепилівський, Кегичівський, Сахновщинський 20.06.11 Богодухівський, Зміївський 21.06.11 Дергачівський, м.Лозова 22.06.11 Харківський 23.06.11 Загальноосвітні навчальні заклади недержавної форми власності усіх типів до 17.06.11 Навчальні заклади обласного підпорядкування до 17.06.11 Міжшкільні навчально-виробничі комбінати до 24.06.11

Слайд 14

Експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани спеціалізованих шкіл (класів) з поглибленим вивченням окремих предметів, гімназій, ліцеїв, колегіумів, шкіл м. Харкова, що впроваджують експеримент, перерозподіляють кількість годин між навчальними предметами у межах 15% інваріантної складової. До 01.07.11

Слайд 15

УВАГА! Не допускати до використання у навчальному процесі програм, які не мають грифа Міністерства освіти і науки України, авторських програм. Погодити у КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» навчальні програми, за якими передбачається викладання, в 2011-2012 навчальному році у гімназіях, ліцеях, колегіумах, навчально-виховних комплексах, що містять у своїй структурі гімназію або ліцей, спеціалізованих школах з поглибленим вивченням іноземних мов та предметів художньо-естетичного циклу, навчальних закладах обласного підпорядкування, загальноосвітніх навчальних закладах приватної форми власності усіх типів, вечірніх, заочних і денних загальноосвітніх школах з класами (групами) з вечірньою (заочною) формами навчання районів області та міст обласного значення. До 05.06.11

Слайд 16

Зразок оформлення титульної сторінки робочого навчального плану (для ліцеїв, гімназій, колегіумів, спеціалізованих шкіл) “ЗАТВЕРДЖЕНО” Начальник Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації ______________Р.В.Шаповал “______”_______________2011 р. М.П. “ПОГОДЖЕНО” Начальник відділу освіти __________районної державної адміністрації _________________П І Б “______”_______________2011 р. М.П.

Слайд 17

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН _________гімназії № 1 ________ районної ради Харківської області на 2011-2012 навчальний рік “ПОГОДЖЕНО” на засіданні ради ліцею протокол № 5 від 21.05.11 Голова ради ліцею _______О.К.Лукіна “ПОГОДЖЕНО” на засіданні педагогічної ради ліцею протокол № 7 від 20.05.11 Голова педагогічної ради __________І.В.Степанова М.П

Слайд 18

Зразок оформлення титульної сторінки робочого навчального плану (для шкіл з вечірніми (заочними) класами навчання) “ПОГОДЖЕНО” Начальник Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації ______________Р.В.Шаповал “______”_______________2011 р. М.П. “ЗАТВЕРДЖЕНО” Начальник відділу освіти ________ районної державної адміністрації _________________П І Б “______”_______________2011 р. М.П.

Слайд 19

Зразок оформлення пояснювальної записки до робочого навчального плану Пояснювальна записка до робочого навчального плану ______ гімназії №1 ___________ районної ради Харківської області на 2011-2012 навчальний рік І. Загальні засади 1. Вказати основні нормативні документи, відповідно до яких здійснюється планування (Закони України, Постанови Верховної ради України, Концепції, накази та листи Міністерства освіти і науки України, наказ Головного управління освіти і науки облдержадміністарції). 2. Визначити, за якими Типовими навчальними планами здійснюється діяльність: у початкових класах – наказ, додаток; у 5-9-х класах – наказ, додаток; у 10-11-х класах – наказ, додаток.

Слайд 20

3. Зазначити, в яких класах здійснюється допрофільне та профільне навчання (конкретно клас – профіль). 4. Вказати мову навчання. ІІ. Порядок вивчення окремих навчальних предметів 1. Виконання Державного стандарту освіти (забезпечення викладання навчальних предметів інваріантної складової у повному обсязі годин, що передбачені Типовими навчальними планами). 2. Регламентувати зміни 15% інваріантної складової у 5-11 класах (для ліцеїв, гімназій, колегіумів, спеціалізованих шкіл) (вказати нормативні документи, що аргументують перерозподіл: накази про експериментальну роботу, копії документів, що підтверджують надання відповідних грифів Міністерства авторським та експериментальним програмам тощо …). 3. Аргументувати розподіл годин варіативної складової. Визначити спрямування та кількість цих годин по кожному класу. 4. Зазначити як викладатимуться години інваріантної та варіативної складових, що мають повної кількості годин (0,5; 1,5; 2,5; 3,5…) за семестрами.

Слайд 21

5. Таблиці розподілу навчального часу розробляються для початкової, основної та старшої школи на окремих аркушах. 6. Розподіл навчального часу між навчальними предметами розробляється для кожного класу окремо. 7. Для закладів, які працюють в режимі «повного дня», окремо додаються таблиці розподілу навчального часу, передбаченого на додаткове опрацювання навчальних дисциплін у другій половині дня. Увага! Кількість часу для додаткового опрацювання визначена для кожного класу ДСанПіН 5.5.2.008-01 і не повинна перевищувати: для 1 класу – 0 год.; 2 класу -45 хв.; 3 класу - 1 години 10 хв.; 4 класу - 1 год. 30 хв.; для 5-6 класів - 2,5 год.; для 7-9 класів - 3 год.; для 10-11 класів - 4 год. на день. 8. Дотримання вимог наказу МОН України від 20.02.02 р. № 128 (вказати клас – предмет).

Слайд 22

ІІІ. Структура навчального року 1. Початок та закінчення навчального року. 2. Поділ на семестри. 3. Проведення навчальних екскурсій та навчальної практики (нормативні документи, кількість днів та годин за класами). 4. Проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11-х класів (нормативні документи). 5. Режим роботи навчального закладу. На останній сторінці пояснювальної записки, сторінках-додатках проставляється підпис керівника навчального закладу та печатка

Слайд 23

Зразок оформлення додатків до робочих навчальних планів Додаток 1 складений відповідно до додатку 2 Типового навчального плану (наказ Міністерства освіти і науки України від 29.11.05 № 682) РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН для 1-4-х класів з українською мовою навчання з вивченням російської мови

Слайд 24

Навчальні предмети Кількість годин на тиждень у класах 1 2 3 4 Українська мова (навчання грамоти) Українська мова Українська мова (читання) 7 - 4 2 - 3 2 - 3 2 Російська мова 2 2 2 2 Я і Україна : Громадянська освіта Природознавство 1 - - 1 - - - 1 1 - 1 1 Р а з о м 19+3* 19+3* 19+3* 19+3* Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації : Українська мова Українська мова (читання) Логіка (спецкурс) Індивідуальні заняття - - - 1 - - 1 1 1 - 1 1 1 1 1 - Гранично допустиме навчальне навантаження на учня (без урахування часу на заняття з фізичної культури, індивідуальні та групові заняття) 20 22 23 23 Всього фінансується з бюджету (сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових) 23 24 25 25 Граничний обсяг домашнього завдання - 45 хв. 70 хв. 90 хв.

Слайд 25

Зразок оформлення додатків до робочих навчальних планів Додаток 2 складений відповідно до додатків 1 Типового навчального плану (наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.09 № 66) РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН для 5-9-х класів гімназії з українською мовою навчання

Слайд 26

Для ЗНЗ з українською мовою навчання (додаток 1) Навчальні предмети Кількість годин на тиждень у класах 5 6 7 8 9 Інваріантна складова 24,5 26,5 29,5 28,5 30,5 Додатковий час на навчальні предмети інваріантної складової, введення спецкурсів 1 1 0 1,5 0,5 Гранично допустиме навчальне навантаженняна учня 23 25 27 27 28 Додатковий час на факультативи, індивідуальні заняття та консультації 1 ,5 1 ,5 1 ,5 4 3 Всього (без урахування поділу класів на групи) 27 29 31 34 34

Слайд 27

Зразок оформлення додатків до робочих навчальних планів Додаток 2 складений відповідно до додатків 2, 22 Типового навчального плану (наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.09 № 66) РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН для 5-9-х класів гімназії з українською мовою навчання з вивченням російської мови

Слайд 28

Навчальні предмети Кількість годин на тиждень у класах  5 6 7 8 9 Українська мова 3,5 3 3 2 2 Російська мова 2 2 1,5 2 2 Українська література 2 2 2 2 2 Література 2 2 2 2 2 Художня культура - - - - 1 Трудове навчання 1 1 2 2 1 Інформатика - - - - 1 . . . Разом 26 28 30,5 30,5 32,5 Додатковий час на навчальні предмети інваріантної складової, спецкурси 1 1 0,5 3,5 1,5 Гранично допустиме навчальне навантаження на учня 27 29 31 33 33 Всього (без урахування поділу класів на групи) 27 29 31 34 34

Слайд 29

Зразок оформлення додатків до робочих навчальних планів Додаток 3 складений відповідно до додатку 10 Типового навчального плану (наказ Міністерства освіти і науки України від 27.08.10 № 834) РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН для 10-11-х класів з українською мовою навчання (економічний профіль)

Слайд 30

Навчальні предмети Кількість годин на тиждень Українська мова 1 . . . Правознавство 2 Економіка 2 Художня культура 1 Алгебра та початки аналізу 2 Геометрія 2 Захист Вітчизни 1 Разом 31 Додатковий час на навчальні предмети інваріантної складової, введення спецкурсів: . . . 4 Гранично допустиме навантаження на учня 33 Додатковий час на введення факультативів, індивідуальне навчання 3 Всього (без урахування поділу класу на групи) 38

Слайд 31

Інваріантна складова має реалізовуватись у робочому навчальному плані у повному обсязі. Години варіативної складової Типових навчальних планів передбачаються на: - збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової; - упровадження курсів за вибором; - факультативи, індивідуальні та групові заняття. При розподілі варіативної складової навчального плану слід враховувати, що гранично допустиме навантаження вираховується на одного учня, а уроки фізичної культури не враховуються при визначенні цього показника.

Слайд 32

Увага! У разі збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової їх можна вивчати за програмами академічного рівня, а не рівня стандарту, як це передбачено Типовими планами. Зазначені години заносяться до класного журналу на сторінку відповідного предмета інваріантної складової.

Слайд 33

Експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани Спеціалізовані навчальні заклади (класи) з поглибленим вивченням окремих предметів, гімназії, ліцеї, колегіуми, школи, які впроваджують експеримент, можуть перерозподіляти кількість годин між навчальними предметами у межах 15 відсотків. Години на вивчення предметів інваріантної складової можуть перерозподілятися, у сторону зменшення, не більше ніж у два рази у порівнянні з показниками Типових навчальних планів.

Слайд 34

Експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани Експериментальні чи індивідуальні варіанти робочих навчальних планів розробляються також у випадку коли: - планується вивчення інтегрованих предметів інваріантної складової, не передбачених Типовими планами; - вивчення окремих предметів здійснюється за експериментальними (авторськими) програмами; - навчальний заклад (окремі його ланки) беруть участь у Всеукраїнських (регіональних) експериментах - заклад працює у режимі «повного дня».

Слайд 35

Каталог навчальних програм

Слайд 36

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка