X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Ph.D. програми в НаУКМА Приклад реалізації Болонського процесу в Україні

Завантажити презентацію

Ph.D. програми в НаУКМА Приклад реалізації Болонського процесу в Україні

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Ph.D. програми в НаУКМА Приклад реалізації Болонського процесу в Україні Михайло Винницький Ph.D. Директор Докторської школи Національного університету “Києво-Могилянська Академія” 30.10.08

Слайд 2

Болонський процес і “третій цикл” освіти Дослідження є мотором інновацій (“економіка знань” – це парадигма ЄС), і “молоді науковці” (аспіранти/докторанти) у ВНЗ є основним інституційним мотором (driver) досліджень Керівники міністерств освіти ЄС вважають, що існує потреба гармонізації систем підготовки– створення “єдиного освітнього простору” Структурні елементи навчання: Модель 4+2+3 Реально 3 роки для Ph.D. часто виявляється за мало Таким чином, часто виходить 4 BA +1 MA +1 MA thesis/pre-PhD +3 PhD Структуризація підготовки із поступовим збільшенням дослідницького елементу із наростанням циклів навчання Методологічні курси і докторантські семінари в PhD програмах – обов’язкові!

Слайд 3

Європейский досвід В провідних європейських університетах роль кафедр (departments) суттєво зменшується з проходженням болонських “циклів”. Кафедра залишається основною адміністративною одиницею лише для бакалаврів; адміністрування програм підготовки маґістрантів і докторантів передано “graduate school” а в деяких випадках “doctoral school” Навчальні і наглядові (supervisory) функції здійснюються тематичними групами, яких члени (викладачі) не обовязково є “спеціалістами” єдиної кафедри – “ударні групи” 3-6 осіб на тему

Слайд 4

Європейский досвід “Університетська автономія” означає, що саме університети беруть на себе відповідальність за навчальний процес і за якість випускника Забезпечення якості потребує певної “критичної маси” – викладачі, ресурси, фінанси, обладнання... Тренд до збільшення попиту на крос-дисциплінарні дослідження (вимоги абітурієнтів і ринку випускників) збільшує вимоги щодо наявності ресурсів в університетах, які претендують на статус “дослідницьких центрів”