X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Особливості конкурсного прийому до 1 класу школи

Завантажити презентацію

Особливості конкурсного прийому до 1 класу школи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Готуємося до школи Особливості конкурсного прийому до 1 класу

Слайд 2

Готовність дитини до школи

Слайд 3

Характеристика психологічного віку. Соціальна ситуація розвитку: 1. місце дошкільника серед дорослих: з’являється коло елементарних обов’язків; спільна з дорослим діяльність змінюється самостійним виконанням вимог, вказівок, доручень, прохань дорослого; розпочинається систематичне навчання як певним чином організована та унормована діяльність

Слайд 4

Характеристика психологічного віку. Соціальна ситуація розвитку 2. стабілізація взаємин з однолітками: утворення “дитячого суспільства”, дотримання правил співжиття, врахування інтересів інших. Умовою успішної соціалізації дитини є організація її діяльності.

Слайд 5

Провідна діяльність шестирічної дитини — сюжетно-рольова гра. У сюжетно-рольовій грі дитина спочатку дієво, емоційно, а потім й інтелектуально освоює систему людських відносин. Зростає здатність до самоорганізації, планування ігрових дій, делегування повноважень організатора гри найбільш компетентному учасникові. Через сюжетно-рольову гру дитина усвідомлює, що будь-яка діяльність потребує від людини виконання певних обов’язків та дотримання певних правил.

Слайд 6

Ознаки сформованості взаємодії з однолітками у 6 років Ознаками сформованості у шестирічної дитини навичок соціальної взаємодії є прояви: ініціативності, товариськості, совісті, елементарного образу “Я”, вольової регуляції поведінки, рефлексивної оцінки: здатності поглянути на ситуацію очима іншої людини, вміння стати на її місце, здатності дитини аналізувати свої власні дії, вчинки, мотиви, думки, співвідносити з очікуваннями інших, авторитетних для дитини осіб, та моральними нормами.

Слайд 7

Програма “Впевнений старт” “…сім’ю визнано основною соціальною інституцією, відповідальною за якісну підготовку дітей до оволодіння життєвою компетентністю.” “… сім’я має право розраховувати на кваліфіковану допомогу держави у реалізації конституційних прав і гарантій щодо рівних умов отримання дітьми якісної, доступної освіти (www.mon.gove.ua)

Слайд 8

Слайд 9

Поради батькам: дотримуйтеся вдома режиму дня, санітарно-гігієнічних вимог, культурно-гігієнічних навичок; щоденно разом із дітьми виконуйте ранкову гімнастику, здійснюйте загартовуючи процедури; виходьте на прогулянки; залучайте дітей до виконання основних рухів – вправляйте в ходьбі, бігу, стрибках, повзанні, лазінні, рівновазі, вправах із м’ячем; разом з дітьми здійснюйте пішохідні прогулянки, туристичні походи;

Слайд 10

Поради батькам: грайте в рухливі, спортивні ігри; облаштуйте в квартирі спортивний куточок; катайтеся разом з дітьми на санчатах, ковзанах, лижах; велосипедах, роликах; грайте у бадмінтон, теніс, футбол, баскетбол, хокей; з м’ячем; стрибайте на скакалці; плавайте та грайте на воді; беріть участь разом з дітьми у проведенні свят, розваг, днів здоров’я, зборах, конференціях, лекціях з питань здоров’я, фізичного виховання дітей, організованих у дошкільних установах.

Слайд 11

Напрямки пізнавального розвитку дошкільників

Слайд 12

Поради батькам: збагачуйте обізнаність дитини новою інформацією пізнавайте, досліджуйте світ разом з малюком: обговорюйте, читайте, експериментуйте та ін. залучайте дітей до активної участі у підготовці родинних подій на прикладі власної активної життєвої позиції вчіть малюків усвідомлювати себе як відповідальну особистість у світі природи, людину серед інших у суспільстві

Слайд 13

Поради батькам: разом з дитиною: подорожуйте, частіше бувайте на природі, відвідуйте зоопарк, ботанічний сад, здійснюйте екскурсії до музеїв, ходіть на вистави дитячих театрів, дійства громадських свят, виставки квітів, тварин; колекціонуйте, майструйте тощо вчіть дитину висловлювати власну думку на основі розумових висновків; залучайте дітей до догляду за рослинами та тваринами виховуйте почуття вдячності до праці інших людей, бережливого ставлення до природи, речей.

Слайд 14

Особливості конкурсного прийому до школи Початок співбесід і тестування – 1 квітня. Тестування проходить у групах по 5 чоловік. Співбесіди – індивідуальні, у присутності батьків. Конкурсні завдання складені за програмою дошкільного навчального закладу.

Слайд 15

Зміст конкурсних завдань Завдання на орієнтацію в навколишньому середовищі Спостереження за рівнем розвитку мовлення Логічні завдання: завдання на класифікацію, узагальнення, виключення зайвого, встановлення послідовності подій тощо Субтест шкільної зрілості А.Керна: Малюнок людини Копіювання малюнка, Копіювання набору літер Лічба, порівняння кількості предметів

Слайд 16

Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Завдання намалювати фігуру людини за уявою дозволяє отримати орієнтовну оцінку загального розумового розвитку.

Слайд 17

Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Малюнок людини. Інтерпретація виконання тесту (оцінки від 1 до 5). Намальована фігура повинна мати голову, тулуб, кінцівки. Голова з тулубом з’єднана шиєю, і вона не більша тулуба. На голові є волосся (їх закриває шапка або шляпа) і вуха, на обличчі очі, ніс, рот. Руки закінчуються кистю з п’ятьма пальцями. Ноги внизу загнуті. Зображення чоловічої одежі. Здійснення всіх вимог, як в пункті 1, крім синтетичного способу зображення. Три не вистачаючих частини (шиї, волосся, один палець руки, але не частина обличчя) можуть бути виключені з вимог. Малюнок повинен мати голову, тулуб, кінцівки. Руки і ноги намальовані подвійною лінією. Допускається відсутність вух, волосся, одягу, пальців, ступнів. Примітивний малюнок з тулубом. Кінцівки (достатньо однієї пари) виражені лише простими лініями. Не вистачає чіткого зображення тулуба („головоноге” зображення).

Слайд 18

Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Завдання скопіювати малюнок з точок. Щоб виконати його, дитина має виявити вміння вольовим зусиллям змусити себе виконати інструкцію у малопривабливому завданні і, що не менш важливо, висидіти протягом певного часу на занятті, а все це є необхідною передумовою для включення у шкільне навчання.

Слайд 19

Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Малюнок з точок. Інтерпретація виконання тесту (оцінки від 1 до 5). Майже досконале наслідування зразка. Допускається тільки дуже невелике відхилення однієї крапки з ряду чи стовпчика. Зменшення малюнка припустиме, збільшення не повинне бути більше, ніж на половину. Малюнок має бути на одному рівні зі зразком. Кількість і розташування крапок має відповідати зразку. Можна допустити відхилення навіть трьох крапок на половину ширини проміжку між рядами чи стовпчиками. Ціле за своїм контуром схоже на зразок. За висотою і шириною воно не перевершує його більше, ніж удвічі. Крапки не повинні бути у правильній кількості, але їх не має бути більше двадцяти чи менше семи. Допускається будь-який поворот, навіть на 180°. Малюнок за контуром уже не схожий на зразок. Але він усе ще складається з крапок. Величина малюнка і кількість крапок не мають значення. Інші форми (лінії) неприпустимі. Черкання.

Слайд 20

Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Завдання намалювати фігуру людини за уявою дозволяє отримати орієн товну оцінку загального розумового розвитку.

Слайд 21

Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Наслідування писемних літер (наприклад: За садом дім) Інтерпретація виконання тесту (оцінки від 1 до 5). Абсолютно задовільна ( в розумінні читання) відповідність написаному зразку. Букви не мають подвійної величини зразка. Початкова буква має чітко помічену висоту великої букви. Літери добре з'єднані у три слова. Досить виразне наслідування написаного. Розмірів букв і горизонтальності дитина не дотримується. Передано поділ не менше, як на дві частини. Можна розібрати хоча б чотири букви зразка. На зразок схожі хоча б дві букви. Ще - цілісно передано лінійку письма. Черкання.

Слайд 22

Дорогі майбутні першокласники! З бажанням і наполегливістю готуйтесь до школи! Успіхів і перемоги вам у конкурсних випробуваннях!

Слайд 23

Ми працюємо в науково-педагогічних проектах “Росток” та “1 учень – 1 комп’ютер” Що дають проекти? Вчителю Суспіль- ству Дитині Підвищення якості шкільної освіти Професійне зростання Зміцнення позитивного іміджу Підтримка позитивної мотивації, розвиток інтересу, … Оптимальні умови навчання і розвитку дитини Вчителю Батькам Школі

Слайд 24

Завантажити презентацію