X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Організаційно-методичне забезпечення розвитку професійної компетентності сучасного вчителя

Завантажити презентацію

Організаційно-методичне забезпечення розвитку професійної компетентності сучасного вчителя

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Організаційно-методичне забезпечення розвитку професійної компетентності сучасного вчителя Доповідач: Митник О.Я., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент

Слайд 2

Професійна компетентність учителя – це здатність фахівця кваліфіковано й ефективно застосовувати теоретичні знання, знання-засоби, знання-цінності як у запланованих, так і в непередбачених педагогічних ситуаціях. Теоретичні знання – це знання про: зміст поняття психічного віку, анатомо-фізіологічні особливості, розвиток психічних процесів у молодшому шкільному віці; особливості процесу засвоєння навчального матеріалу; особливості формування наукових понять у початкових класах; зміст навчання у початковій ланці освіти; дидактичні принципи, функції, технології процесу навчання.

Слайд 3

Знання-засоби включають: знання методики організації та здійснення навчально-творчої діяльності учнів на уроках математики, української мови, читання, яке базується на знаннях: - про методи активізації пізнавальної діяльності молодшого школяра; - знання форм організації навчально-творчої діяльності учнів; Знання-цінності: знання суб’єктної парадигми освіти; знання сутності моралі, моральності, моральних якостей громадянина, моральних стимулів діяльності; знання принципів, правил поведінки та етикету.

Слайд 4

Організаційне забезпечення розвитку професійної компетентності сучасного вчителя складається з таких дій адміністрації навчального закладу: створення сучасної матеріально-технічної бази для творчої педагогічної діяльності: електронні бібліотеки, спеціалізовані кабінети, засоби мультимедіа тощо; створення у закладі атмосфери творчого пошуку, а саме: доброзичливі ділові стосунки між педагогами, моральне та матеріальне заохочення творчої педагогічної діяльності вчителя з боку адміністрації за умови появи, визнаних МОН України, продуктів творчої діяльності: авторських навчальних програм, підручників, посібників, дидактичних матеріалів; публікацій у науково-методичному журналі «Початкова школа» тощо; ініціювання побудови вчителем уроку як цілісного творчого процесу; залучення вчителів до активної участі у роботі Школи передового педагогічного досвіду, у професійному конкурсі «Вчитель року»; ініціювання роботи методичних об’єднань вчителів у формі ділових ігор, рольових тренінгів; забезпечення вчителів вільним часом.