X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Наставництво і коучинг як форми поліпшення процесу адаптації молодих спеціалістів

Завантажити презентацію

Наставництво і коучинг як форми поліпшення процесу адаптації молодих спеціалістів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Наставництво і коучинг як форми поліпшення процесу адаптації молодих спеціалістів

Слайд 2

У визначеннях цього поняття панує дивовижне різноманіття: «супровід клієнта по життю у всіх його проявах», "наставництво", « взаємодія» "тонка грань між філософією та мистецтвом". Що таке коучинг?

Слайд 3

Коучинг - це нова стратегія роботи з людиною, яка використовується не стільки для консультацій та професійного навчання, скільки для розвитку творчого потенціалу, допомоги в постановці нових цілей, що виходять за рамки звичного сприйняття дійсності. Коучинг - процес, спрямований на досягнення цілей в різних сферах життя. Це технологія партнерської взаємодії з коучем, з самим собою, з навколишнім світом. Коучинг — це процес створення коучером умов для всебічного розвитку особистості клієнта. Коучинг - це взаємодія партнерів, і коуч в цій взаємодії не виступає в ролі консультанта, не дає порад або рекомендацій.

Слайд 4

Коучинг - це наука про розум, зібрання філософських принципів, призначених для того, щоб супроводжувати людей на шляху покращення свого життя. Коучинг – це мистецтво задавати запитання, ставлячи їх в правильно підібрану логічну схему, за допомогою якої людина сама знаходить правильне рішення. Коучинг — це мистецтво сприяти підвищенню результативності, навчанню й розвитку іншої людини. Коучинг - це засіб сприяння, допомоги іншій людині в пошуку її власних рішень у будь-якій складній ситуації. Коучу важливо організувати взаємодію клієнта зі своєю внутрішньою мудрістю». (Джон Уітмор)

Слайд 5

Ключові поняття: Коуч (англ. Coach) — фахівець, тренер, що проводить коучингсесії. Клієнт — людина або організація, що замовляє послуги тренування рис або навичок. Сесія — особливим чином структурована бесіда коуча з клієнтом. Формат коучингу — це спосіб взаємодії між клієнтом і коучем у процесі коучингсесії, а також засіб такої взаємодії.

Слайд 6

Основний принцип коучингу: кожна людина здатна знайти для себе оптимальні шляхи досягнення цілей і вибрати оптимальний темп руху.

Слайд 7

Преспозиціі коучингу * Усі люди мають здатність до розвитку. * Люди здатні змінюватися тільки в тих випадках, коли хочуть цього і готові до цього. * Наші переконання прямо пов'язані з нашою успішністю. * Те, як ми визначаємо успіх, матиме безпосередній вплив на наші досягнення. * Ми обмежуємо наш потенціал рамками наших переконань (наприклад, вважаючи, що певні речі неможливі через зовнішні або ситуаційні бар'єри). * Люди вчаться лише тоді, коли по - справжньому залучені до діяльності. * Ми можемо вчитися за допомогою всього, що ми робимо, однак навчання відбувається тільки тоді, коли ми мислимо і будуємо плани на майбутнє * Для того, щоб допомагати іншим, ми повинні постійно вдосконалюватися самі.

Слайд 8

Базові етапи коучингу: *постановка мети; *перевірка її реальності; *вибудовування шляхів її досягнення; *досягнення цілі (він ще називається етапом волі).

Слайд 9

Основні завдання : 1. Визначення завдань і цілей (розстановка цільових орієнтирів, пріоритетів). 2. Дослідження поточної ситуації: визначення наявних ресурсів і обмежень. Коуч: намагається зрозуміти поточну ситуацію (проблему), задаючи питання і активно слухаючи; клієнт: досліджує ситуацію і своє ставлення до неї спільно з коучем. 3. Визначення внутрішніх і зовнішніх перешкод на шляху до результату. Коуч: намагається зрозуміти, що заважає клієнтові в досягненні мети, і допомогти йому в усвідомленні й аналізі перешкод; клієн: досліджує свої внутрішні і зовнішні перешкоди. 4. Вироблення та аналіз можливостей для подолання перешкод. Коуч: задає ефективні питання (проводить сократівську бесіду), використовує інші методи, що провокують клієнта до пошуку рішень і подолання обмежень; клієнт: досліджує, шукає можливості для подолання перешкод. 5. Вибір конкретного варіанту дій і складання плану: коуч: допомагає клієнтові в аналізі можливостей; клієнт: аналізує можливості, вибирає конкретний варіант і складає план дій.

Слайд 10

Коучинг відбувається у формі регулярних зустрічей або телефонних бесід коуча і клієнта, які називаються сесіями коучингу. Оптимальна періодичність сесій коучингу - 1 раз на тиждень, тривалість - 1 година.

Слайд 11

Коучинг проводиться у вигляді діалогу між коучем і клієнтом. Для клієнта необхідним є наявність бажання працювати для досягнення своїх цілей. Коуч пропонує клієнту, щоб він якомога детальніше досліджував проблемну тему і розглянув її всебічно.

Слайд 12

Основний інструмент - «Сократівська бесіда» або «ефективні питання» коуча, використання яких дозволяють людині по-новому подивитися на свою роботу та можливості.

Слайд 13

Наставництво Коучинг традиційний спосіб адаптації; досвідчений працівник навчає молодого спеціаліста усього того, що знає сам; націлене на те, щоб новачок отримав усі необхідні знання, вміння та навички, які знадобляться йому в подальшій роботі. порівняно молода стратегія, однак досить перспективна; спонукає розкриттю потенціалу молодого спеціаліста; допомагає долати перешкоди на шляху досягнення цілі.

Слайд 14

Коучинг сприяє досягненню успіху, але ні в якому разі не застосовується для вирішення старих проблем.

Слайд 15

Нас цікавить, якими рисами має володіти молодь? Розміркованим оптимізмом. Вона має вміти з готовністю і гідністю переносити усі життєві труднощі, без яких не прожити і без яких, урешті-решт, життя було б порожнє Дмитро Лихачов

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка