X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методичні основи планування діяльності директора загальноосвітнього навчального закладу з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання в умовах впровадження обласних освітніх моделей консультаційно-залікових занять за заочною формою навчання

Завантажити презентацію

Методичні основи планування діяльності директора загальноосвітнього навчального закладу з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання в умовах впровадження обласних освітніх моделей консультаційно-залікових занять за заочною формою навчання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Татаринов М.В., завідувач Центру методичної роботи з керівними кадрами комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» Методичні основи планування діяльності директора загальноосвітнього навчального закладу з вечірньою (змінною) та заочною формами навчання в умовах впровадження обласних освітніх моделей консультаційно-залікових занять за заочною формою навчання

Слайд 2

З чого Ви починаєте планування власної діяльності в умовах впровадження обласних освітніх моделей консультативно-залікових занять за вечірньою та заочною формами навчання?

Слайд 3

Аналітичний напрям діяльності Аналіз освітньої ситуації в навчальному закладі (аналітичний опис того, що маємо: мережа учнів; кадровий потенціал; досягнення в НВП; здійснення НМР та успіхи в ній; участь в проектах, експериментальній роботі та пов'язані з ними показники, покращення МТБ або її стабільність; проблеми, які потребують вирішення протягом найближчих років. Що це дає ЗНЗ для розвитку та що потрібно зробити).

Слайд 4

Критерії проведення аналітичної роботи з питань організації навчально-виховного процесу за вечірньою (змінною) та заочною формами навчання Нормативно-правові; Кадрові; Організаційно-змістові; Науково-методичні; Технологічно-дидактичні; Дотримання ДСПіН та матеріально-технічна база ЗНЗ

Слайд 5

Планування роботи навчального закладу на 2011/2012 навчальний рік Визначено єдину педагогічну тему, над якою працює педагогічний колектив загальноосвітнього навчального закладу (Створення умов для мережевої (мережної) організації надання інтегрованої допомоги педагогічним працівникам в удосконаленні професійного рівня з метою покращення якості навчання учнів)

Слайд 6

Принципи обрання єдиної педагогічної теми Тема не повинна мати громіздку назву. Ураховує ключові завдання розвитку системи загальної середньої освіти в Харківській області у 2011/2012 навчальному році («ЯКІСТЬ ОСВІТИ»)!

Слайд 7

Визначення методичної теми педагогічним працівниками Методична тема, над якою працює вчитель загальноосвітнього навчального закладу, повинна враховувати єдину педагогічну тему школи (ліцею, гімназії, навчально-виховного комплексу), стратегічні завдання, що передбачені на обласному, районному (міському) рівнях

Слайд 8

Типові помилки вчителів-предметників при формуванні методичних тем «Використання інноваційних технологій» (не вказано назву предмета; абстрактність теми); «Забезпечення освітніх потреб і реалізація нахилів учнів шляхом впровадження допрофільного, профільного навчання та профорієнтаційної роботи в умовах сільської школи» (громіздка; невідповідність суті заочного навчання); «Шляхи підвищення дидактичної компетентності педагога» (відсутній учень); «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження нових технологій на засадах компетентнісного підходу в умовах навчання» (тавтологічність)

Слайд 9

Типові помилки педагогів при формуванні методичних тем Неможливість вчителем назвати тему; «Іновації при викладанні хімії, біології» (абстрактність та помилковість); «Особистісно-орієнтований підхід до розвитку виховання і навчання дітей через впровадження нових освітніх технологій»; «Науково-методичний супровід в навчально-виховному процесі що покращує всебічний розвиток учнів»; «Особистісно-орієнтований урок інтерактивні форми і методи роботи як засіб розвитку індивідуальності дитини»; «Інтерактивні методи і форми роботи як засіб розвитку індивідуальності дитини»; «Розвиток мережної взаємодії між об'єктами навчання» (набір фраз);

Слайд 10

Консультаційне заняття – це…

Слайд 11

Планування консультаційних занять Консультація – це основна та специфічна форма організації навчально-виховного процесу з учнями-заочниками. Консультація передбачає: надання учням оптимальної інформації згідно з чинною програмою; формування предметних компетентностей; роз'яснення окремих питань великої за обсягом навчальної теми; розв'язання кола питань теоретичного та практичного характеру, їх інтеграція;

Слайд 12

Нормативно-правові засади консультаційного заняття Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 №24; Програми для вечірніх (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів;

Слайд 13

Нормативно-правові засади консультаційного заняття Інструктивно-методичних рекомендацій (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.06.2011 №1/9-454 щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової робочого навчального плану в 2011/2012 навчальному році)

Слайд 14

Нормативно-правові засади консультаційного заняття Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011р. за №566/19304. (Мета консультаційного заняття: усунення прогалин у знаннях, уміннях і навичках учнів = предметних компетентностях)

Слайд 15

Нормативно-правові засади консультаційного заняття Програм підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з базових дисциплін (Знання та практичні навички, отримані учнем на консультації, повинні сприяти вмінню застосувати їх під час виконання завдань ЗНО)

Слайд 16

Календарне планування Календарне планування консультаційного заняття здійснюється вчителем окремо згідно з чинними навчальними програмами. На основі календарного планування вчитель розробляє плани консультаційного заняття, структура і форма яких визначається ними самостійно. Консультаційне заняття може бути складено у вигляді плану-конспекту, тез, таблиці тощо.

Слайд 17

Особливості навчально-виховного процесу Графік проведення консультаційних занять є складений обов'язково та доступний учням

Слайд 18

Наказ Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 05.10.2011 №526 «Про затвердження Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у загальноосвітніх навчальних закладів Харківської області» Система заповнення предметних сторінок класних журналів у загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області є уніфікованою!!!

Слайд 19

Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 №601 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 №1121/9720 Навчально-методичне забезпечення навчальних кабінетів (класних приміщень). (навчальні програми, підручники, навчальні та методичні посібники)

Слайд 20

Проблеми, які потребують розв'язання У 3-х учителів (Балаклійського, Валківського, Сахновщинського районів) біології відсутні методичні та дидактичні посібники; У 1-го вчителя (Балаклійського району) фізики відсутні методичні та дидактичні посібники;

Слайд 21

Проблеми, які потребують розв'язання У 26-и вчителів (Балаклійського, Богодухівського, Великобурлуцького, Дворічанського, Дергачівського, Зачепилівського, Зміївського, Лозівського, Нововодолазького, Сахновщинського, Харківського, Чугуївського районів, м. Ізюма, м. Куп'янська, м. Лозова, м. Люботина, м. Первомайського, 1-го району м. Харкова) математики відсутні методичні та дидактичні посібники; У 1 вчителя (Ленінського району м. Харкова) хімії відсутні методичні та дидактичні посібники.

Слайд 22

Проблеми, які потребують розв'язання У 8-и вчителів (Балаклійського, Дергачівського, Лозівського, Сахновщинського районів, м. Куп'янська, м. Лозова, Дзержинського, Орджонікідзевського районів м. Харкова) української мови відсутні методичні та дидактичні посібники;

Слайд 23

Проблеми, які потребують розв'язання У 4-х учителів (м. Валки, Золочівського, Чугуївського районів, м. Первомайський) англійської мови відсутні методичні та дидактичні посібники; У 1-го вчителя (Харківського району) світової літератури відсутні методичні та дидактичні посібники.

Слайд 24

Яким Ви бачити орієнтовний план проведення консультаційного заняття?