X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методична робота

Завантажити презентацію

Методична робота

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Проектуємо урок разом Усі сучасні технології успішно реалізуються, якщо педагог здійснює планування навчального змісту на весь навчальний рік, виділяючи при цьому стрижневі лінії

Слайд 3

Основна документація педагога Індивідуальний план методичної роботи План роботи кабінету Паспорт кабінету Програма Календарно-тематичне планування Тематичне оцінювання знань учнів Поурочно-тематичні папки Наочність Роздатковий матеріал Конспект(розширений, план уроку).

Слайд 4

Для того, щоб навчити іншого, потрібно більше розуму, ніж для того, щоб навчитися самому. М. Монтень

Слайд 5

Конспект уроку Розділ 1: Культурологія як наука та навчальна дисципліна Тема уроку: Сутність культури та основні культурологічні парадигми

Слайд 6

Слайд 7

Оголошення теми та мети уроку Потрібно, щоб усі учні вже із самого початку ясно бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її. Я.А. Коменський

Слайд 8

Методи навчання(від гр. methodos – спосіб пізнання, шлях дослідження) – це упорядковані способи діяльності викладача й учнів, спрямовані на ефективне розв’язання навчально-виховних завдань

Слайд 9

Слайд 10

Методи навчання за джерелом знань Словесні Наочні Практичні

Слайд 11

Слайд 12

Бесіда

Слайд 13

Слайд 14

Засоби навчання Підручники Ілюстрації Роздатковий матеріал Макети

Слайд 15

Слайд 16

Обладнання

Слайд 17

Типи уроків Урок засвоєння нових знань Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок Уроки закріплення (застосування)знань, умінь і навичок(уроки повторення) Урок систематизації й узагальнення знань Уроки перевірки та коригування знань, умінь і навичок Комбінований урок

Слайд 18

Сучасний урок- це витвір мистецтва, в якому присутні і краса і натхнення думки, і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня і вчителя. Урок – час інтенсивного духовного спілкування педагога з вихованцями

Слайд 19

Новаторські форми занять Урок - лекція Семінарське заняття Урок - конференція Урок-диспут Урок-залік Практичне заняття Інтегрований урок Урок-ділова гра Урок-гра тощо

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Методи опитування Форма опитування Прийоми Біля дошки Індивідуальна Тестові завдання З місця Групова Постановка запитань Комбінований Фронтальна Самостійні роботи Ущільнений Письмова Програмуючий

Слайд 23

Третій етап

Слайд 24

Мотивація навчальної діяльності Це винятково важливий компонент не лише навчання, але й будь-якої людської діяльності. Є мотив - є бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність

Слайд 25

Робота вчителя на уроці без мотивації учнів та без їх особистісних підстав – рівнозначна роботі в порожній аудиторії

Слайд 26

Етап засвоєння нових знань

Слайд 27

Закріплення, повторення, контроль отриманих знань

Слайд 28

Слайд 29

Диференційоване домашнє завдання Певний обсяг роботи пропонується виконати всім, а більш складні творчі завдання - бажаючим

Слайд 30

Дуже корисне домашнє завдання Скласти до вивченої теми певну кількість репродуктивних запитань і творчих завдань; Підготуватися до конкурсу шпаргалок з вивченої теми

Слайд 31

Випереджальне завдання Найбільш сильним учням пропонується підготуватися за темами, які будуть вивчатися. На уроках такі учні можуть виступати в ролі консультантів

Слайд 32

Орієнтовний план уроку Тема уроку: Кіно та телебачення Мета навчальна: ознайомити учнів з історією виникнення фотографії, кіномистецтва, телебачення, мультиплікації. Мета розвиваюча: розвивати в учнів логічне мислення, вміння самостійно отримувати знання для саморозвитку та вдосконалення себе як особистості Мета виховна: виховувати в учнів любов до світової культури та зокрема української культури Тип уроку: комбінований Засоби навчання: міні-підручник, ілюстрації, фотографії відомих режисерів та акторів Обладнання: комп’ютер Міжпредметні зв’язки: зарубіжна література, українська література, історія, географія. Методи проведення: Лекція, бесіда демонстрація Хід уроку: І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. ІІІ. Оголошення теми та мети уроку ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів. V. Вивчення нового матеріалу. VI. Закріплення вивченого VIІ. Домашнє завдання Використана література

Слайд 33

План уроку виробничого навчання РОЗГЛЯНУТО ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ На засіданні метод. ком. Старший майстер Заступник директора Голова м.к. з НВР Тема:_____________________________ Мета (навчальна); (розвиваюча); (виховна): Засоби навчання:__________________ Обладнання:_______________________ Метод проведення:_________________ Тип уроку:__________________________ Хід уроку: І. Організаційний момент(7.45-8.05). 1. До початку уроку(7.45-8.00): Перевірка готовності майстерні до уроку; Перевірка обладнання та інвентаря; Роздача інвентаря по робочих місцях; Запис теми уроку на дошці. 2. На початку уроку(8.00-8.05) Староста групи проводить шикування; Перевірка майстрем в/н наявності учнів; Перевірка майстрем в/н зовнішнього вигляду учнів.

Слайд 34

ІІ. Вступний інструктаж(45 хв). Оголошення теми та мети уроку. Перевірка засвоєння учнями попереднього матеріалу: 3. Вивчення нового матеріалу: 4. Закріплення нового матеріалу 5. Правила техніки безпеки ІІІ. Самостійна робота Біжучий інструктаж. Цільові обходи робочих місць. Учні виконують заплановані завдання. При обході робочих місць майстер в/н проводить додатковий інструктаж по техніці безпеки на робочих місцях. Перший обхід Другий обхід Третій обхід IV. Заключний інстуктаж(13.30-14.00) V. Домашнє завдання Майстер в/н______( )

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка