X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Комфортність навчання та виховання як запорука формування успішної особистості

Завантажити презентацію

Комфортність навчання та виховання як запорука формування успішної особистості

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

«Комфортність навчання та виховання як запорука формування успішної особистості»

Слайд 2

Мета педради: з'ясувати, як впливає комфортність навчання та виховання на формування успішної особистості; розробити низку заходів з поліпшення комфортності навчально-виховного середовища; ознайомити учителів із психолого-педагогічними знаннями про створення комфортних умов навчання та виховання, їх вплив на якість освіти і формування креативної особистості учня.

Слайд 3

  Жив мудрець, який знав усе на світі. Ось Одна людина і захотіла довести, що він не все знає. Затиснувши у долонях метелика, вона запитала: - Скажи, мудрець, який метелик у мене в руках - мертвий чи живий? А сама думає: "Скаже живий - я метелика умертвлю, скаже мертвий - випущу". Мудрець, подумавши, відповів: Усе у твоїх руках, людино.

Слайд 4

  Отже, шановні колеги, у наших руках можливість створити у школі таку атмосферу, в якій усі будуть почувати себе "як удома", атмосферу психологічного комфорту, атмосферу любові і доброзичливості, адже кожен учитель – це держава, яка може бути або демократичною, або ліберальною, або авторитарною.

Слайд 5

- Зараз заспіваю. Чому, на Вашу думку, він так сказав?

Слайд 6

Робота в групах 1 група – педагоічний колектив 2 група – батьківський колектив 3 група – учнівський колектив Пояснити з точки зору тих людей, яких ви представляєте, що таке для них комфортність навчання та виховання.

Слайд 7

КОМФОРТ-НІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ДОБРОЗИЧ-ЛИВІСТЬ БЛАГОПО- ЛУЧЧЯ ВЗАЄМО-РОЗУМІННЯ ЗАТИШОК СПОКІЙ ПРИЄМНЕ СПІЛКУВАННЯ

Слайд 8

Слово «комфорт» запозичене з англійської мови, де «comfort» - «підтримка, зміцнення» («Етимологічний словник», Н. М. Шанський). Комфорт – це умови життя, перебування, обста-новка, що забезпечують зручність, спокій і затишок. («Тлумачний словник російської мови», С. І. Ожегов). Психологічний комфорт - умови життя, при яких людина почуває себе спокійно, немає необхідності захищатися.

Слайд 9

Вправа «Сенкан» Сенкан – це вірш, який складається з п’яти рядків за такими правилами: 1 рядок – це назва теми. 2 рядок – це визначення теми з двох прикметників або дієприкметників. 3 рядок – це три дієслова, які вказують дію в межах теми. 4 рядок – фраза з чотирьох слів, яка показує відношення автора до теми. 5 рядок – завершення теми, синонім першого слова, який виражений будь-якою частиною мови. Слова для вправи: 1 група «Педагогічний колектив» - учень, конфлікт; 2 група «Батьківський колектив» - учитель, комфорт; 3 група «Учнівський колектив» - школа, класний керівник;

Слайд 10

Зразок сенкану Мова Рідна, барвінкова.  Переливається, єднає, дзвенить. Вона – єдина й найцінніша. Доля. Життя. Різнобарвне і багатоголосе. Кличе, вчить, надихає. Радісна  мить  на Землі. Любов. 

Слайд 11

Школа Цікава, весела Навчає, ділиться, живе Веде у доросле життя Наука

Слайд 12

Учень. рухливий, здібний. пише,читає, мислить. Переживає невдачі, радіє успіхам. Особистість.

Слайд 13

Класний керівник Справедливий, толерарантний. Згуртовує, виховує, співпрацює. Розумний порадник для учнів, Вихователь. Класний керівник Уважний, дотепний. Дізнається, порадить, виправить. Незмінний лідер своїх учнів. Друг.

Слайд 14

Учитель Креативний, творчий. Навчає, виховує, розвиває. Створює найвищу цінність – Людину. Творець.  Учитель Об'єктивний, щирий. Допомагає, творить, захищає. Без нього не прожити. Друг.

Слайд 15

Комфорт. Добре, приємне. Заспокоює, надихає, підносить. Зігріває спокоєм усіх людей. Затишок.  Комфорт. Корисне, приємне. Допомагає, зігріває, лікує. Людина залежить від нього. Добробут.

Слайд 16

Конфлікт. Жорстокий, неприємний. Пригнічує, перешкоджає, ображає. Його можна вирішити по-доброму. Суперечка. Конфлікт. Серйозний, непотрібний. Озлоблює, розбиває, сперечається. Невід'ємна частина людського життя. Протиріччя.

Слайд 17

Психолого-педагогічними дослідженнями встановлено безпосередній вплив на формування здоров’я дитини умов шкільного середовища, однією із яких є комфортність. Саме від того, наскільки учню комфортно у школі, чи хочеться йому щоранку переступати поріг школи і залежить якість освіти, виховання та психологічне здоров’я дитини. Потреба в обговоренні даного питання пов’язана з тим, що у наш час велика кількість учнів відчуває нестійкий, дискомфортний стан, який сповільнює виконання шкільних вимог, породжує труднощі під час спілкування з педагогами та однолітками. Розв’язок цієї проблеми лежить у досягненні школярами комфорту в навчальному середовищі як стану та якісної характеристики їхньої діяльності.

Слайд 18

Комфортне навчання та виховання складається з таких структурних компонентів, як: психологічна комфортність; інтелектуальна комфортність; фізична комфортність. Розглянемо їх більш докладно.

Слайд 19

Психологічна комфортність – це такий стан, який виникає у процесі життєдіяльності дитини, вказує на радість, задоволення, отримані в навчальному закладі; це умова життя, за якої учень спокійний та немає потреби від будь-кого захищатися. Іще у 1941 році психолог А.М.Джонсон увів термін «шкільна фобія» - це не просто небажання дитини відвідувати школу, а невротичний стан, який характеризується розладом сну, підвищеною тривожністю, енурезом, загостренням хронічних хвороб (гастрит, виразка, астма).

Слайд 20

Існує два види шкільної фобії: дидактогенія (острах перед школою) – психогенний вплив чинить сам процес навчання, це дезадаптація фізично ослаблених, повільних дітей; дидаскалогенія (страх перед учителем) - розвивається у дитини під час авторитарного стилю спілкування між учителем та учнем, характеризує некоректне ставлення вчителя до учня. Досвідчений учитель буде піклуватися про збереження психічного здоров’я дитини, прагнути до підвищення стійкості нервової системи учнів під час подолання певних труднощів. Що ж є джерелом психологічного комфорту?

Слайд 21

Робота в групах. Група «Педагогічний колектив» виконує вправу «Закінчи речення». Вам необхідно закінчити вислови славетних педагогів, поянити їх. Група «Учнівський колектив» виконує вправу «Перша фраза». Необхідно підібрати декілька фраз, з яких учителю треба почати урок, щоб у дітей склався позитивний емоційний та водночас діловий настрій на уроці. Група «Батьківський колектив» визначає правила створення психологічного комфорту у навчальному закладі.

Слайд 22

3. Ш.Амонашвілі: «Частіше запрошуйте на урок Момуса – бога сміху й жартів, щоб прогнати з уроку Закінчи речення 1. В.Сухомлинський: «Дитяча довіра до вчителя – це крапля чистої води на квітці троянди, треба так зрізати цю квітку, щоб не струсити цю краплю. 2.К.Ушинський: «На жаль, дітей здебільшого карають за те, за що слід було б карати їхніх батьків та учителів Морфея – бога сну

Слайд 23

ОЗНАКИ СТРЕСУ ПСИХОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ: зміна динаміки психічних функцій; найчастіше уповільнення розумових операцій; розсіювання уваги; ослаблення функції памʼяті; зменшення сенсорної чутливості; гальмуваня процесу ухвалення рішення   ОСОБИСТІ ОЗНАКИ: повне придушення волі; зниження самоконтролю; паси