X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Гра – ефективний засіб розвитку дітей дошкільного віку

Завантажити презентацію

Гра – ефективний засіб розвитку дітей дошкільного віку

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Гра – ефективний засіб розвитку дітей дошкільного віку

Слайд 2

Гра – це конкретний прояв індивідуальної та колективної ігрової діяльності дитини, яка має конкретно – історичний, багатовидовий, креативний і багатофункціональний характер.

Слайд 3

Питання про роль гри, ігрових прийомів, як діяльності і методу навчання, розкриті у роботах багатьох педагогів: «Гра - це могутній виховний засіб, який виробило людство і тому в ній істотна потреба людської природи» К.Д. Ушинський «У дитини є жага гри, і потрібно її задовольняти. Необхідно не тільки дати їй час пограти, а й заповнити цією грою все життя дитини. Все її життя – це гра». А.С.Макаренко . «Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості, цікавості» В.О.Сухомлинський .

Слайд 4

Слайд 5

Класифікація ігор : Творчі ігри: Режисерські, сюжетно-рольові (сімейні, побутові, суспільні), будівельно-конструкційні, ігри на теми літературних творів (драматизації, інсценування). Ігри за правилами. рухливі (великої, середньої, малої рухливості; сюжетні, ігри з предметами; з переважанням основного руху: бігу, стрибків тощо; ігри-естафети) та дидактичні ігри (словесні, з іграшками, настільно-друковані). Народні ігри (забави, рухливі, дидактичні, обрядові)

Слайд 6

Форми і методи педагогічного керівництва ігровою діяльністю дітей: Планомірне педагогічно активне формування практичного досвіду дитини. Виокремлення під час організації навчальних ігор головного. Своєчасне оновлення ігрового середовища, підбір іграшок та ігрового матеріалу, Організація спілкування з дітьми

Слайд 7

Проект Сюжетно – рольової гри «Магазин» Пішохідний похід до магазину «Хліб». Спостереження за працею продавця (рахує гроші, видає чек та продукти, допомагає покупцям розмістити продукти в целофанових мішечках). Розглянути ілюстрації «В магазині». Різні види магазинів, Що купують у кожному з них? Поглибити уявлен ня дітей про працю дорослих. Виготовлення атрибутів до гри «Магазин». Виліпити з глини чи пластиліну бублики, паляниці, булки. Гра-заняття «Магазин». Звернути увагу на правила поведінки в магазині. Гра «У магазині ігра шок». Розвивати вміння гра ти роль продавця та покупця. .

Слайд 8

Проект розвитку сюжетно - рольової гри «Дитячий садок» Спостереження за працею няні, вихователя, медсестри, муз. керівника, двірника. Екскурсія дитячим садком ( в групи, муз. зал, медкабінет), екскурсія – огляд умивальної кімнати., іграшок « Подивимося наші іграшки» -Читання вірша « Маша обідає» « Ясоччин садок» Н.Забіла. - « Хіба так граються?» Н.Калініна « Іграшки» А.Барто « Наші рушники» Н . Найдьонов Бесіда: « Хто піклується про нас в дитячому садку», « Що для вас робить няня, кухар, вихователь» Розгляд картин із серії « Ми граємось» Батуриної., Розгляд картини « Поділися іграшкою» Ліплення « Пригощання для ляльок» Показ- інсценівка « Зустріч нової ляльки»

Слайд 9

Співпраця з батьками: Традиційні форми роботи з батьками: - батьківські куточки; газети для батьків; дні відкритих дверей; консультації; батьківські збори; - папки - пересувки

Слайд 10

Що слід зробити разом з вашою дитиною, щоб щасливі спогади дитинства залишилися на все життя: 1. Пускати сонячні зайчики. 2. Спостерігати як проростають насіння. 3. Разом скотитися з високої крижаної гори. 4. Принести з морозу і поставити у воду гілку. 5. Вирізати щелепи з апельсинових кірок. 6. Дивитися на зірки. 7. Заштриховувати монетки і листя, заховані під папером. 8. Трясти олівець, щоб здавалося, що він став гнучким. 9. Дірявити крижинки під струменем води. 10. Приготувати палений цукор в ложці. 11. Вирізати гірлянди паперових чоловічків. 12. Показувати театр тіней.

Слайд 11

Робота з батьками. Консультація «Цікаві дрібниці у будинку!» Холодно-гаряче Найпоширеніша і дуже цікавіша гра, коли один учасник ховає певний предмет у будинку, а другий його шукає, керуючись підказками. Крокодил Загадується слово, а потім розігрується пантоміма з метою донести до учасників його сенс. Історична подорож Розмістите по квартирі різні предмети і дайте їм певні назви. Наприклад, миска - це море, подушка - гори, а великий надувний матрац - пустеля Гобі. Розкажіть дитині історію, де він є головним героєм, а потім вирушайте в подорож, проходячи дрімучі ліси у вигляді ряду стільців і підкорюючи вершину .

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

і).

Слайд 15

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка