X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Форми та види організації навчання у вищих навчальних закладах

Завантажити презентацію

Форми та види організації навчання у вищих навчальних закладах

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема Форми та види організації навчання у вищих навчальних закладах

Слайд 2

Мета заняття: розширити знання про організацію навчально-виховного процесу у ВНЗ; з’ясувати , у яких формах та видах здійснюється навчальний процес у ВНЗ; розглянути основні види навчальних занять, їх завдання та методику проведення.

Слайд 3

Джерела Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. - К., 2003. Закон України “ Про освіту ” Закон України “ Про вищу освіту ” Корсак К, Зінченко Т. Традиційні уроки та лекції: сучасний стан і перспективи // Вища освіта України. - 2002. - № 3. - С.75-80. Освітні технології /За заг. ред.О.М.Пєхоти. - К., 2001. Положення про державний вищий навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України № 1074 від 5 вересня 1996р. Положення про організацію навчальних занять у вищих навчальних закладах, затверджене наказом Мiнiстерства освiти України вiд 2 червня 1993 р. N 161 ) Український педагогічний словник. - К., 1997.

Слайд 4

Проблемне питання Чи можна ефективно викласти навчальний матеріал на заняттях у ВНЗ без знання їх видів, володіння методикою їх організації?

Слайд 5

Ключові поняття лекції Індивідуальне заняття Консультація Лабораторне заняття Лекція Практичне заняття Семінар

Слайд 6

Основні види навчальних занять у ВНЗ

Слайд 7

ЛЕКЦІЯ - це основна форма проведення навчальних занять у вищому навчальному закладi, призначених для засвоєння теоретичного матерiалу. Функції лекції: Інформаційна Організуюча Методологічна Діагностична Виховна Стимулююча

Слайд 8

дидактичні принципи Спрямованості навчання на реалізацію мети освіти. Науковості та інформативності. Логічності, систематичності, наступності. Доступності викладеного матеріалу. Проблемності навчання. Зв'язку теорії з практикою, навчання з життям. Єдності навчання й виховання. Свідомості й активності. Наочності. Міцності знань.

Слайд 9

Традиційні лекції

Слайд 10

НЕтрадиційні види лекцій Міні-лекція Багатоцільова лекція Проблемна лекція Лекція-брейнстормінг ("мозкова атака"). Лекція із заздалегідь запланованими помилками. Лекція-конференція. Лекція-бесіда Кіно(відео)лекція. Лекція-візуалізація. Лекція-екскурсія. Інтерактивна лекція. Бінарна лекція

Слайд 11

Підготовчий процес до лекції 1. Звернення до тематичного плану і програми навчальної дисципліни. 2. Ознайомлення з фондовими матеріалами кафедри по даній темі. 3. Визначення дидактичних цілей. 4. Складання плану лекції. 5. Робота з науковою та навчальною літературою, інформаційними та довідковими матеріалами. 6. Систематизація матеріалів і підготовка моделі тексту лекції. 7. Робота над формою викладу. 8. Підготовка наочних матеріалів. 9. Оформлення тексту лекції за існуючою формою. 10. Підготовка до лекції як до акту публічного виступу.

Слайд 12

Зверніть увагу "Немає нецікавих лекційних тем, а є просто їх скучний виклад. Справа не в темах, а в людях, які їх викладають…“ 1 1 Бадмаев Б.Ц. Методика преподавания психологии. - М., 2001. - С.102.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка