X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Діалог педаогічних культур по впровадженню життєзнавства

Завантажити презентацію

Діалог педаогічних культур по впровадженню життєзнавства

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Педагогічні читання Діяльна школа – школа життєва, вона не тільки задовольняє всі потреби самої дитини, вона йде назустріч життю тієї чи іншої місцевості, готує дитину до правильного життя. Софія Русова

Слайд 2

Підготувала Некраш Т. В., заступник директора з НВР Життєзнавство, збагачене ідеями стійкого розвитку, реалізації людського потенціалу послужить благородній меті – плеканню людини як творця і проектувальника свого життя.

Слайд 3

ЖИТТЄЗНАВСТВО - ЦЕ ЗНАННЯ ШКОЛЯРІВ ПРО ЖИТТЯ ЧЕРЕЗ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ: соціально-комунікативну; практично-побутову; дозвіллєво-ігрову; фізично-оздоровчу; навчально-пізнавальну; художньо-естетичну; декоративно-прикладну; еколого-натуралістичну.

Слайд 4

Підготувала П’яткун А. М., вчитель біології Комплексна система освіти на початку ХХ ст. мала за мету здійснити зближення шкільного матеріалу з життям.

Слайд 5

Підготувала Погребна Ж. І., вчитель фізики і математики Якщо вчитель гарний дослідник-педагог, він зуміє організувати свою роботу так, щоб навчити дітей працювати самостійно.

Слайд 6

Підготувала Василенко Л. М., вихователь Перебудова самовідчуття особистості, створення сприятливого морально-психологічного клімату в колективі однолітків, створення кожному ситуації успіху і прийняття оточуючими – важливі досягнення проектувальної діяльності у розвитку соціальної компетентності.

Слайд 7

Щотижня вчителі складають індивідуальний план для кожного учня і адаптують предмет, вчать висловлювати власну думку і заохочують креативність. Підготувала Носкова Т. Л., вчитель музичного мистецтва

Слайд 8

Підготувала Каплун Н. М, вчитель англійської мови Сучасною новітньою концепцією виховання в середніх навчальних закладах Великої Британії стала пасторальна опіка, яка спрямована на психологічну підтримку та особистісно-соціальний розвиток вихованців, а також передбачає сумлінне піклування вихователів про своїх вихованців як в урочний, так і в позаурочний час.

Слайд 9

Діяльність на уроці Позаурочна діяльність Позашкільна діяльність

Слайд 10

Слайд 11

Підготувала Серпутько Л. В., вчитель української мови та літератури Суть японської освіти виражається в народній мудрості: «Навіть 10 перлин, розміром з куряче яйце, не можуть мати більшу цінність, ніж знання, досвід і мудрість».

Слайд 12

Підготувала Масло Л. В., вчитель інформатики Аналіз методу проектів як системи навчально-виховної роботи, що виник в США у другій половині ХІХ ст., дає змогу стверджувати, що він відіграв і відіграє значну роль у вирішенні проблеми оновлення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.

Слайд 13

Підготувала Кардаш О. А., вчитель початкових класів Організація освітньої роботи в школі Ж.-О. Декролі вибудовувалася на принципі самонавчання, згідно з яким кожна дитина має змогу працювати у своєму темпі, привчаючись самостійно мислити і діяти.

Слайд 14

Підготувала Купріянчук Л. А., вчитель географії У всіх системах освіти Фінляндії основною метою є підготовка дітей до дорослого життя, культурного відпочинку, створення сім’ї.

Слайд 15

Підготувала Луцак Н. В., вчитель початкових класів Канадські педагоги визнають важливість принципу індивідуального підходу до учнів в процесі навчання.

Слайд 16

Підготувала Савенок С. М., вчитель початкових класів В результаті публічного обговорення розвитку освіти німецькі педагоги визначили 6 типів фундаментальних компетентностей.

Слайд 17

Підготувала Козачук О. С., вчитель української мови та літератури Вчитель - головна особа в процесі втілення ідей науковців в життєву практику, адже він впливає на формування поглядів учнів та їх поведінку, і тим самим коригує процес формування майбутнього громадянина.

Слайд 18

Підготував Лозовий П. О., вчитель історії Зміст виховної роботи по формуванню громадянськості і патріотизму особи орієнтований на засвоєння загальнолюдських гуманістичних цінностей, культурних і духовних традицій білоруського народу і ідеології білоруської держави, формування готовності до виконання громадянського обов'язку.

Слайд 19

Ідеалом освітянських і виховних систем Португалії є людина, здатна в умовах ринкової економіки зберігати і відтворювати загальнолюдські цінності, трудитися творчо. Підготувала Лозова А. Б., вихователь

Слайд 20

Адреса  09300, Україна, Київська область, смт. Володарка, вул. Лісова, 1 Телефон: (269) 5 02 76 , 5 02 80   Факс: (269)5 02 76  Ел. почта:  info@volsi.kiev.com.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка