X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Десята Міжнародна науково-практична конференція

Завантажити презентацію

Десята Міжнародна науково-практична конференція

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Десята Міжнародна науково-практична конференція Шляхи вдосконалення туристсько- краєзнавчої роботи у закладах освіти 12-13 квітня 2012 г. м. Переяслав-Хмельницький

Слайд 2

Становлення науково-практичних конференцій з туризму і краєзнавства в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди Серебрій Василь Степанович головний редактор газети «Краєзнавство. Географія. Туризм», м. Київ

Слайд 3

Актуальність В час реформування освіти, особливого значення набувають міжнародні конференції, які не тільки створюють можливість для обміну науковим досвідом, але й істотно сприяють встановленню і подальшому розширенню наукового співробітництва.

Слайд 4

Починаючи з 2003 року Міжнародні науково-практичні конференції з туризму і краєзнавства щорічно проводяться в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди.

Слайд 5

Ініціатором проведення конференцій 10 років тому стала кафедра спортивних дисциплін і туризму університету (к.п.н., доц. Пангелов Б.П.). Це починання тоді знайшло підтримку в ректораті університету, Міністерстві освіти і науки, АПН України, Міжнародній академії дитячо-юнацького туризму і краєзнавства (МАДЮТК), газеті «Краєзнавство. Географія. Туризм». Ідея конференцій полягала в розробці стратегії подальшого розвитку туризму і краєзнавства в освітніх закладах, як сфери наукової діяльності і як навчальних дисциплін.

Слайд 6

За 10 років в Міжнародних науково-практичних конференціях взяли участь представники України і ще шести країн (Росії, Білорусії, Ізраїлю, Китаю, Казахстану, Молдови, Болгарії), з більшості профільних університетів країни, де ведеться підготовка спеціалістів з туризму і краєзнавства та з усіх без винятку регіонів України.

Слайд 7

За період 2003-2011 рр. загальна кількість учасників становить майже 900 осіб. Було видано наукові збірники об’ємом томів 1418 сторінок формату А5 та 1562 сторінки формату А4. Всього опубліковано 852 наукові роботи. Це вагомий здобуток наших спільних наукових досліджень.

Слайд 8

Аналіз змісту матеріалів конференцій показує, що інноваційні технології навчання та виховання застосовуються в усіх ланках освіти і що на сучасному етапі зв'язка «школа - ВНЗ» у системі підготовки кадрів до туристсько-краєзнавчої роботи у наших колег є найбільш інтегрованою. Хоча розвиток інноваційних методик та форм роботи освіти в загальному по країні ще далекий від вирішення. Ми намагаємось також використати досвід наших колег з інших країн, зокрема Росії ті Білорусії.

Слайд 9

Термінологія Є проблеми термінології що часто заважає вирішенню тих чи інших практичних та наукових питань. Скажімо спортивний туризм часто іменується «самодіяльним туризмом». Не можна при виконанні класифікації змішувати родові поняття з видовими відмінностями, так само як не можна виконувати класифікацію чогось, використовуючи одночасно різні підстави класифікування: спортивний туризм виділяється за функціональною ознакою, самодіяльний - за формою організаціі. Існує проблема також з вживанням терміну «туристський» і «туристичний».

Слайд 10

Якщо проаналізувати проведені конференції, то список найактивніших учасників, в яких було найбільше найважливіших публікацій за ці роки є наступним: Ганопольський Володимир, Шипко Андрій, Колотуха Олександр, Булашев Анатолій, Пангелов Борис, Грабовський Юрій, Конох Анатолій, Фокін Сергій, Абрамов Валерій, Кондратьєв Максим, Тімець Оксана, Зігунов Василь, Блистів Тарас, Бейдик Олександр, Благій Олександра та багато інших. Важливою є участь у роботі конференцій членів нашої Міжнародної академії дитячо-юнацького туризму і краєзнавства . Рейтинг учасників

Слайд 11

Міжнародні науково-практичні конференції з туризму і краєзнавства в м. Переяславі-Хмельницькому – це наш звіт перед освітянами та науковою громадськістю України про новітні здобутки у цій сфері діяльності.

Слайд 12

Важливим є відвідування музеїв м. Переялава-Хмельницького, педагогічного університету, навчальних лабораторій (зокрема навчально-методичної лабораторії «Регіональні особливості розвитку оздоровчо-спортивного туризму і краєзнавчої роботи» яку очолює Пангелов Б. П.), знайомство з діяльністю міської станції юних туристів. Бібліотека університету щорічно готує виставку нової літератури з краєзнавства та туризму. Конференції прискорюють поширення знань з туризму і краєзнавства, ідей, методичних і наукових досягнень, створюють сприятливі умови для об'єднання зусиль вчених різних країн у розробці цих проблем науки.

Слайд 13

Наші проблеми Дуже мало ми маємо сьогодні професійно підготовлених викладачів ВНЗ та вчителів загальноосвітніх шкіл, щоб здійснювати навчальний та виховний процес. І тому великий інтерес представляє аналіз конференцій за ці десять років у м.Переяславі-Хмельницькому. Матеріал великий і для цікавий для вивчення.

Слайд 14

Висновки Ми аналізуємо наші конференції за десять років тому, що само по собі це є цікавим і корисним і дає можливість виділити найголовніше, проаналізувати велику кількість бібліографічних посилань і цитувань у наших доповідях, а це є важливою і корисною науковою роботою для вирішення нагальних проблем у розвитку туризму та краєзнавства у закладах освіти на перспективу.

Слайд 15

Дорогу можна здолати тільки йдучи. В добрий путь, дорогі колеги!

Слайд 16

Дякую за увагу! Серебрій Василь Степанович Тел.: (+380) 67 3363323 E-mail: geogr@ukr.net www.osvitaua.com

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка