X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Здоров'я, як індивідуальна суспільна цінність

Завантажити презентацію

Здоров'я, як індивідуальна суспільна цінність

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Здоров'я, як індивідуальна суспільна цінність Здоров'я дитини – багатство родини! Здоров'я народу – багатство країни! Зібрала матеріал Вихователь – методист ДНЗ №6 “ Казка ” Тимошенко О.Р. LOGO

Слайд 2

Фізичний розвиток Оздоровчі завдання Освітні завдання Виховні завдання

Слайд 3

Фізичний розвиток Оздоровчі завдання: Охорона життя та зміцнення здоров'я дітей; Формувати правильну поставу і розвивати всі групи м'язів; Підвищувати рівень стійкості організму проти впливу несприятливих факторів навколишнього середовища; Спонукати дітей до самостійного використання добре знайомих видів і способів загартовування вдома й у дитячому садку.

Слайд 4

Фізичний розвиток Освітні завдання: Формувати уявлення про своє тіло, необхідність збереження свого здоров'я; Сприяти опануванню різновидів життєво необхідних рухів – ходьби, бігу, стрибків, лазіння; Збільшувати обсяги рухових навичок та вмінь за рахунок розучування спортивних вправ та ігор з елементами спорту; Формування культурно – гігієнічних навичок; Розширювати знання дітей про розмаїття фізичних і спортивних вправ.

Слайд 5

Фізичний розвиток Виховні завдання: Розвивати у дошкільнят інтерес до різних видів рухової діяльності (навчальної, ігрової, трудової, тощо); Підвищувати рівень довільності дій дітей; Розвивати у дітей наполегливість і витримку при досягненні мети, прагнення до якісного виконання руху; Розвивати доброзичливі стосунки з однолітками в процесі спільної рухової діяльності; Виховувати любов до спорту; Формувати позитивні моральні та вольові риси характеру.

Слайд 6

Загартування Щоденне перебування дітей на свіжому повітрі та відповідність їхнього одягу погодним умовам. Прогулянка у першу половину дня триває не менше 2 - 2,5 години, у другій – 1 – 1,5 години. Перебування дітей у провітреному приміщенні у полегшеному одязі при температурі +19 – 20°С. У спальні під час денного сну температура становить +15°С. Ранкова гімнастика та фізкультурні заняття проводяться у фізкультурній залі при температурі +14-15°С. Загартування водою проводиться після денного сну, а влітку – перед обідом. Для миття рук, обличчя, полоскання рота використовується вода кімнатної температури. Для обливання ніг температура поступово знижується з +34-35°С до +22-24°С. У літку діти купаються у виносних басейнах. Нетрадиційні методи заготування – ходьба босоніж по росяній траві, глині, камінцях, вологому піску, тощо. Лікувально – профілактичні процедури, а саме: фітотерапія, ароматерапія, лікувальна фізкультура, масаж, оздоровча гімнастика (зорова, дихальна), фізівотерапевтичнеі процедури, тощо.

Слайд 7

Загортувальні процедури з урахуванням індивідуальних показників стану здоров'я і самопочуття дітей Загортувальні процедури Вибір методу загартування Консультації з питань загартовування та формування здорового способу життя Визначення відповідності загартовувального навантаження функціональним можливостям дитини Організація спільної роботи дитсадка і батьків, які проводять зі своїми дітьми загартовувальні заходи

Слайд 8

Фізкультурно – оздоровча робота Формування в дітей потреби в щоденному виконанні ранкової та гігієнічної гімнастики Розвиток уміння чітко виконувати загально розвивальні вправи з Різних видів, положень у заданому темпі Щоденні заняття з фізичної культури тривалістю 30-40 хвилин у фізкультурному залі та на свіжому повітрі Фізкультурно – оздоровча робота

Слайд 9

Навчання дітей здорового способу життя Формувати культуру споживання їжі: правильно користуватися виделкою, ножем, серветкою; охайно їсти; сідати за стіл в охайному вигляді; правильно сидіти під час їди Формувати знання про будову тіла, призначення та дію органів; особливості тіло будови дівчинки та хлопчика; важливо ознайомлювати дітей з необхідністю охороняти зір, слух, поставу, шкіру та інші органи Прищеплювати навички громадської та особистої гігієни (стежити за чистотою рук , обличчя мити їх у разі забруднення самостійно стежити за зачіскою, одягом) Розвивати уявлення про ознаки здоров'я і хвороби та шляхи запобігання їм, доводити, що довготривале життя потребує уваги людини до свого здоров'я; розповідати, що джерелом зміцнення здоров'я і запобігання хворобам є здоровий спосіб життя та безпечна поведінка в довкіллі Знайомити з помічниками та друзями здоров'я – природними і соціальними чинниками, які допомагають (міцний сон, свіже повітря, раціональне харчування, особиста гігієна, фізичні вправи), які можуть зашкодити здоров'ю (неправильне харчування, тривале сидіння перед телевізором, комп'ютером, шкідливі звички, недотримання розпорядку дня, тощо) Виховувати у дітей позитивне ставлення до антропометрії, медичних обстежень, профілактичних щеплень Активне використання дітьми отриманих знань в ігровій, образотворчій, мовленнєвій, театралізованій, дослідницькій, трудовій та повсякденній діяльності

Слайд 10

Нетрадиційні методи оздоровлення Для зміцнення фізичного здоров'я дітей і формування в них упевненої красивої постави, створення позитивних емоцій і оптимістичного світо почуття ми використовуємо нетрадиційні Методи оздоровлення: Елементи хатха - йоги Релаксації Масаж і самомасаж Дихальна гімнастика

Слайд 11

Один із шляхів подолання внутрішнього напруження, що заснований на більш або менш свідомому розслабленню м'язів Система виховання здорового тіла і здорової психіки за допомогою вправ, релаксації, психотерапії ХАТХА-ЙОГА МАСАЖ І САМОМАСАЖ РЕЛАКСАЦІЯ Масаж — один із видів пасивної гімнастики, який за кріплює весь опорно-руховий апарат, підвищує тонус системи м’язів, впливає на пластичність та гарне скоро чення м’язів. Самомасаж діти проводять самі за допомогою різ них предметів та пальців рук.

Слайд 12

Дихальна гімнастика за методом К. Бутейка Дихальна гімнастика за методом К. Бутейка є хорошим засобом профілактики і лікування більше 150 захворювань. Адже доведено, що навіть п’ять хвилин поверхневого дихання дає суттєвий позитивний ефект, оскільки чим менше кисню надходить до організму, тим краще він засвоюється. Ігрові заняття з дихальної гімнастики можна проводити за бажанням дітей в будь-який зручний час в режимі дня, окрім перших годин після прийому їжі. Щоб ця методика оздоровлення була дієвою, кожна дитина протягом дня має виконувати вправи протягом не менше 3-5 хв. Для ослаблених і наймолодших, які часто хворіють, цей час збільшується за рахунок кількості ігрових вправ, які можна проводити в дит садку 1-2 рази на день, а також вдома. Для прикладу наведемо одну з вправ дихальної гімнастики.

Слайд 13

Вихователь пропонує вихованцям знайти середину своєї долоньки, піднести її до кінчика носа і подихати глибоко — так, ніби повітря проходить по трубці ( від носика до п’яток ). Потім запитує в дітей про відчуття (сильний струмінь повітря вдаряє в долоню). За вказівкою вихователя діти міняють глибину дихання, щоб відчути послаблену силу струменя повіт ря при неглибокому диханні. Виконання вправи:

Слайд 14

Модель удосконалення рухового режиму ВИДИ ЗАНЯТЬ 1 Ранкова гімнастика 2 “ Оздоровчі хвилинки ” під час переривів між заняттями 3 Рухові ігри та фізичні вправи на прогулянці 4 Фізкультхвилинки 5 Індивідуальна робота з розвитку рухів 6 Оздоровчий біг 7 Коригувальна гімнастика після денного сну в сполученні з повітряними ваннами 8 Імунна гімнастика 9 Заняття з фізкультури 10 Самостійна рухова діяльність

Слайд 15

Фізкультурно – масові заходи Ігри – змагання між віковими групами або зі школярами початкових класів 1 Фізкультурні дозвілля Фізкультурно – спортивні свята Тиждень здоров'я (канікули) 2 3 4

Слайд 16

ЗДОРОВ´Я ОЧИМА ДІТЕЙ

Слайд 17

ЗДОРОВ´Я ОЧИМА ДІТЕЙ

Слайд 18

ЗДОРОВ´Я ОЧИМА ДІТЕЙ

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)