X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Фактори суспільства, які впливають на виховання дітей і підлітків в Україні

Завантажити презентацію

Фактори суспільства, які впливають на виховання дітей і підлітків в Україні

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Фактори суспільства, які впливають на виховання дітей і підлітків в Україні Відділ дитячого служіння ЦХВЄУ 26-27.11.2011р. Київ, Лариса Оніщук

Слайд 2

Суспільство: 1. Гуманістична модель освіти та науки (людина – Бог) знецінює Бога - Творця Всесвіту і людини – безвідповідальність та знецінення життя людини; знецінення Біблії, як критерію встановлення моральних норм; розмиті моральні норми та закони – зріст злочинності і жорстокості; породження та узаконення різних збочень та гріховних насолод – гомосексуалізм, педофілія, …; сприяє розвитку егоїстичних особистостей із споживацьким ставленням до життя – «все мені і тепер!»; виникнення залежностей; …

Слайд 3

суспільство 2. Незацікавленість держави освітою та наукою громадян: немає мотивації до навчання в дітей та вчителів; хабарництво породжує низький рівень освіти; готуються низько кваліфіковані спеціалісти; погана освіта - низький рівень розвитку нації; суспільство з “рабським” менталітетом; перезавантаженість учнів теорією, в зв'язку з розвитком інформації; мало приділено уваги практичному навчанню, дослідженням; …

Слайд 4

суспільство 3. Всесвітня павутина інтернеттехнологій – спілкування без кордонів; глобалізація – «умовні» кордони держав; підміна знання інформацією – не кожна інформація сприяє розвитку; інформація на споживача – слава, самореалізація (кар’єра), фінанси, секс, містика, діти не навчені критично мислити та аналізувати інформацію; нав’язування суспільству певної думки та формування споживачів пропонованого товару; виховання дитини в соціальних мережах; …

Слайд 5

суспільство 4. Сексуальна революція – руйнування особистості дитини: розбещення неповнолітніх; впровадження сексуальної освіти в школах; ранні статеві стосунки серед дітей та підлітків; сексторгівля та проституція серед дітей і підлітків; епідемії хвороб, що передаються статевим шляхом; аборти; зниження народжуваності; секс-туризм; торгівля людьми; втрачається цнотливість статевого виховання; ….

Слайд 6

суспільство 5. Впровадження Ювенальної юстиції - руйнування основ сім’ї; Ювенальна юстиція це – мережа ювенальних судів у справах неповнолітніх та їм підпорядкованих соціальних служб, які через законодавство і нечіткі юридичні формулювання отримають право контролювати всі сім’ї, а навіть благополучні. Туди зможуть звертатися діти зі скаргами на своїх батьків, педагогів та інших дорослих, використовуючи безкоштовні «гарячі» телефонні лінії чи звернувшись безпосередньо до працівників ювенальної юстиції в школі. («Я – проти насильства») Суди ювенальної юстиції є як держава в державі - підпорядковуються тільки ООН, тому повернути дитину можна тільки через Міжнародний суд Ювенальна юстиція приховує в собі три основні речі, які матимуть юридичну силу. Першим є насильне забирання у батьків дітей та позбавлення батьківських прав. Другим – дискримінація прав і обов’язків батьків виховувати своїх дітей згідно моральних та християнських цінностей. Третє – підриває відношення між дитиною та батьками, які нібито є найбільшими ворогами дитини. ((УПГКЦ) Владика Тимотей) 24 травня 2011р. Президент підписав документ «Концепція розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні». Практично йдеться про схвалення т.зв. ювенальної юстиці

Слайд 7

суспільство 6. Знецінення сім’ї, як Божої інституції – руйнування суспільства збільшення сімей, де лише один з батьків (в більшості мати) та сімей що живуть в громадському шлюбі; безвідповідальне ставлення між подружжям; нехтування вихованням дітей, як обов’язком батьків; статистика: кожній дитині батьки приділяють 4хв. на день; впровадження гендерної рівності.; одностатеві шлюби.

Слайд 8

суспільство 7. Відродження і поширення окультизму та язичницьких вірувань - накликає гнів Божий на націю; втягування дітей в секти та ритуали; діти в демонічній залежності; руйнування особистості; зріст самогубств серед дітей та молоді; язичницькі символи, обереги, як елементи української культури та християнства; Потероманія, як оккультизм: У книгах про Гаррі Поттера (в поттероманії), затерта межа між добром і злом. Зло теж представляється у вигляді добра. Романи Дж. К. Ролінґ негативно впливають на психіку дітей і підлітків, перевертають догори ногами в їхній свідомості поняття добра і зла, навстіж відкривають їхні душі для неопоганства. Книги про "улюбленця" сучасної молоді зображають світ в якомусь містичному і неприродньому вимірі, відірвано від Бога, де все перекручено: добро це зло, а зло - добро. Магія - ось чи не найголовніший персонаж твору, а магія, як вчить Церква, - це зв'язок людини зі сатаною, як би це не завивали у блискучі папірці...

Слайд 9

суспільство 9. Прихований вплив моди на становлення особистості; нав'язування світоглядних переконань через формування зовнішності; розмиття морально-естетичних норм; культ тіла; знецінення духовно-моральних цінностей; спонукання до постійних фінансових затрат; “обожествлення” людини; …

Слайд 10

В церкві: Недостатньо розвинута церковна освіта – виникнення «лжедуховних» перекосів. Релігійність, як показуха. Пасивне, або формальне християнство. Безпечність та безвідповідальність християн перед Богом. Підміна біблійних цінностей культурними та надання їм доктринального значення. Неправильне навчання через незнання Біблії та нехтування Божими одкровеннями. Низька комунікація між пасторами церкви та прихожанами. Сприяння «сектантству». Секуляризація церков.

Слайд 11

Бог – наша сила Бог любить людей і бажає їх спасти. (Ів.3:16-17) Бог володіє ситуацією і обрав нас бути Його учнями, щоб благовістити Євангеліє. (Мт.28:18-20, Мк.16:15-18) Задум Божий є незмінним: людина – вінець Божого творіння, яка створення для слави Божої та спілкування з Ним.

Слайд 12

Що робити християнам? Займати активну громадянську позицію: відкрито позиціонувати християнський спосіб життя; поширювати біблійні/християнські цінності за місцем свого перебування – сімя, робота, суспільство; не бути байдужими до різних процесів, які проходять в суспільстві, аналізувати і впливати на них, як християнин; звіщати Вістку Спасіння всім.

Слайд 13

Що робити християнам? 2) Впливати на законотворчі процеси та формування світоглядних концепцій: об'єднуватися християнам-фахівцям, щоб впливати на творення законів та їх впровадження, з дотриманням християнських цінностей та принципів; публічно захищати християнські принципи і норми, які намагаються витіснити із законодавчих актів, освітніх програм, буття людини, шляхом впровадження аморальних законів (з позиції Біблії) і нав'язування суспільству гуманістичного світогляду (людина – бог); розвивати та поширювати наукові теорії і концепції, що ґрунтуються на християнських цінностях; більш активно використовувати ЗМІ, з метою поширення ідей та цінностей біблійного християнства.

Слайд 14

Що робити християнам? 3) Служителям церков, батькам та вчителям об'єднати зусилля у справі навчання та виховання молодого покоління. церквам активніше позиціонувати в суспільстві біблійну модель сімї; з раннього віку навчати дітей Слову Божому та сприяти формуванню християнського світогляду у них; постійно молитися за дітей і залучати їх до практичного служіння Богові; дитячим працівникам активно інформувати батьків та служителів церкви щодо різних небезпек, які зустрічають наші діти; наголошувати на важливість сімейного виховання та правильної постановки пріоритетів в християнських сім'ях.

Слайд 15

Що робити християнам? 4) Розвивати церковну освіту та мотивувати молодь до навчання у вищих навчальних закладах: Вивчення і дослідження Біблії, як основи підґрунтя для подальшої освіти та науки молодого покоління, заохочувати дітей та молодь до навчання, здобуття вищої освіти; допомагати розвиватися християнській молоді, які зможуть працювати фахівцями у різних сферах суспільства і нести християнські цінності; мотивувати молодих людей, відроджених християн, займатися науковою роботою і писати роботи, базуючись на християнських світоглядних позиціях; через навчання Бог дає пізнання і мудрість, що допоможе впливати на оточення та протистояти гріховному руйнуванню суспільства.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)