X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Особливості малювання дітей

Завантажити презентацію

Особливості малювання дітей

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Галина Валентинівна Смольникова, доцент кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка

Слайд 2

План лекції 1. Особливості малювання дітей раннього віку. 2. Малювання дітей молодшого дошкільного віку. 3. Малюнки старших дошкільників. 4. Малюнки хлопчиків і дівчаток.

Слайд 3

Країна, у якій малювати навчають так само, як навчають читати й писати, швидко перевершить інші країни в усіх науках, мистецтві та творчості. Дені Дідро (1713-1784)

Слайд 4

На 2-му році життя дитину цікавить не зображення, а олівець, тому, коли вона щось креслить, то може дивитися навсібіч. Пов'язувати зорові образи з малюванням малюк не вміє. Малюк не здатен намалювати щось "реальне". У 2,5 роки виникає зоровий контроль за малюванням .  На кінець раннього віку відбувається перехід від "мислення в рухах" до "образного мислення". Починаючи зі стадії каракулів і до 9-10 років, процес малювання переважно пов’язаний із активністю мовних ділянок мозку, а малюнок відображає рівень узагальнення, доступний дитині у мисленні.

Слайд 5

Проводити короткі бесіди за змістом зображення, що сприятиме розвитку уяви та мовлення дітей. Обладнати дошку на рівні зросту дитини. Заохочувати дитину! Зауваження можуть позбавити дитину бажання малювати, що спричинить затримку в її розвитку. ЯК СТВОРИТИ УМОВИ ДЛЯ МАЛЮВАННЯ

Слайд 6

Малюнок збагачується новими деталями, але водночас забуваються деталі, начебто вже засвоєні раніше. У 3-5 років малюнки дітей набувають примітивної виразності. Новий предмет зображується на основі попереднього. Дитина прагне якомога ширше показати свої знання про зображуваний предмет. У малюнку можна знайти такі деталі, які в певному ракурсі бачити неможливо.

Слайд 7

такі, що тяжіють до малювання окремих предметів (у них переважно розвивається здатність зображення); такі, що схильні до розгортання сюжету (зображення доповнюється мовленням та має ігровий характер).

Слайд 8

У комунікаторів процес малювання включений у гру, драматичну дію, спілкування; вони характеризуються жвавою уявою, активністю мовленнєвих проявів. Візуалізатори зосереджені на самому малюнку, малюють, не звертаючи уваги на те, що відбувається навколо; активно сприймають предмети й старанно малюють, переймаючись їхніми якостями; у них переважає інтерес до декорування зображення, до структури своїх творів; вони небагатослівні, не пояснюють зображення. Говард Гарднер поділяє дітей на комунікаторів і візуалізаторів

Слайд 9

Реалісти - зображують предмети і явища природи, реальні події звичайного життя людей. Мрійники - малюють свої нездійснені бажання та мрії. Чим старші діти, тим частіше в їхніх малюнках відображаються мрії та бажання. Прояви творчості дошкільників: зображують на папері мало, але при цьому багато говорять, жестикулюють.

Слайд 10

У віці 5-6 років з’являється здібність (за підтримки дорослого) до подолання звичних шаблонів; діти малюють, те що становить для них інтерес; малюють набагато більше, ніж у попередні та наступні роки; після 6 років малюнків стає менше, але урізноманітнюється їхня тематика; у 6-7 років дитина починає зображувати об'єкти, відтворюючи притаманні їм якості (схематичні малюнки); визначальна відмінність - малювання з пам'яті, а не з натури; зображуючи людину, дитина діє, як при вдяганні ляльки: спочатку малює оголеною, потім «одягає» її так, що все тіло просвічується .

Слайд 11

на малюнку показуються не тільки різні аспекти бачення одного і того ж предмета або події, але часто синтезуються «несумісні» епізоди; особливо поширена просторова й часова несумісність. Це перші кроки до фантастики, але ще не сама фантастика.

Слайд 12

Копіювання — чужа для дитячої творчості діяльність Під час змальовування дитині важко сприймати в єдності оригінал та його відображення в своєму малюнку. Спочатку вона переважно дивиться на предмет (оригінал) і майже не дивиться на свій малюнок, потім поперемінно — то на оригінал, забуваючи копію малюнка, то навпаки.   Змальовуючи предмет, дитина створює його дзеркальне відображення.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Образотворче мистецство