X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
лінійно-масивний стиль флористики

Завантажити презентацію

лінійно-масивний стиль флористики

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Лінійно масивний стиль флористики

Слайд 2

Об'єднання західного масивного і принесеного зі Сходу лінійного стилю було неминуче. Так з'явився лінійно- масивний стиль . Цей стиль отримав широке визнання.

Слайд 3

Його основний принцип полягає в тому , що каркас композицій , утворений лінійним матеріалом , прикритий , але не закритий повністю , іншими квітами або листям. На перших порах інструктори давали рекомендації , як слід складати композиції в новому стилі , які , на жаль , були сприйняті як правила , і на протязі багатьох років любителі старанно відтворювали геометричні форми. Основний рослинний матеріал групували біля основи , за допомогою матеріалу - наповнювача домагалися поступових переходів між елементами композиції.

Слайд 4

У наші дні з'явилася велика свобода вираження і стали популярні несиметричні композиції. Такий стиль підходить шанувальникам аранжувань в природному дусі ... врешті - решт , сам сад з його гіллястими чагарниками над килимом квітів - не що інше , як композиція в лінійно - масивному стилі!

Слайд 5

Симетричний трикутник Ось уже сорок років симетричний трикутник залишається найпопулярнішим з усіх видів аранжувань в лінійно - масивному стилі. Він справляє враження міцності та збалансованості . У період формування стилю до композиції пред'являлися суворі вимоги - горизонтальні лінії біля основи повинні були бути утворені однаковим рослинним матеріалом , а сторони трикутника - бути практично ідентичними. Таку композицію іноді поблажливо називали ремісничої , але все ж вона популярна і донині. Однак у наші дні зазвичай віддають перевагу менш строгі форми , тому дану композицію пом'якшують використанням більш різноманітного рослинного матеріалу.

Слайд 6

Слайд 7

Асиметричний трикутник Асиметричний трикутник - ще менш сувора по обрису вельми ефектна композиція. Осі трикутника мають різну довжину , тому з боку аранжування нагадує латинську букву L. Завдяки хорошій фокусної точці в підставі трикутника і різноманітному матеріалу - наповнювачу композиція такого роду виглядає дуже виграшно . Вона добре вписується в сучасний інтер'єр , однак у більш традиційній обстановці зазвичай поміщають парні композиції, виконані як би в дзеркальному відображенні , що створює враження збалансованості .

Слайд 8

Слайд 9

Півмісяць Ошатна композиція для розміщення в плошці з використанням флористичної губки - для неї потрібно трохи матеріалу , але він повинен бути ретельно підібраний. Звичайно як основи беруть гілки декоративного чагарнику , надають їм форму півмісяця і до його середній частині додають штучні квіти і листя. Секрет полягає в тому , щоб здавалося, ніби півмісяць утворюють цілісні гілки . Кріплення маскують основним або додатковим матеріалом.

Слайд 10

Слайд 11

Лінія Хогарда Англійський художник Вільям Хогарт описав « лінію краси» , що має форму витягнутої латинської букви S. Ефектна і динамічна композиція у вигляді « кривої Хогарта » повторює цю форму. Однак у зв'язку з втратою інтересу до геометричних композиціям цей вид аранжування став непопулярним. Для створення лінії у формі S потрібно два набору аналогічно вигнутих гілок , які закріплюють в губці в шийці високого судини . Потрібні довгі і гнучкі гілки - наприклад , вербняк , декоративна смородина , жасмин голоквітковий або розмарин. Гілки замочують у воді , згинають , кінці пов'язують мотузкою і залишають на кілька годин для висихання. Кріплення маскують основним або додатковим матеріалом.

Слайд 12

Слайд 13

Зворотній півмісяць Це досить поширена форма композиції , особливо зі свічками для прикраси центру обіднього столу - разом з підсвічником в неї включають підставку для свічки. Це композиція кругового огляду - рослини в нижній частині утворюють коло або овал , залежно від форми столу , можуть розміщуватися у вазі або урні , встановленої на п'єдесталі. Вертикальний матеріал у такому аранжуванні буде коротким , а горизонтальний - пониклі, таке враження підсилюють довгі м'які стебла матеріалу - наповнювача начебто плюща або манжетки біля основи композиції.

Слайд 14

Слайд 15

Горизонтальна композиція Горизонтальна композиція - поширена форма для прикраси центру обіднього столу в тому випадку , якщо в неї припускають включити свічки і хочуть , щоб гості по обидві сторони столу бачили один одного. Такі композиції зазвичай складають в невисокому прямокутному посудині. Для цих цілей підходять багато рослини - гладіолус , троянда , самшит , гілляста гвоздика та інші , в залежності від розмірів аранжування. Безумовно за обрисами композиція виходить не зовсім горизонтальна - у неї є і вертикальний вимір , яке задає коротка вертикальна вісь , що служить центром інтересу ; вона не обов'язково повинна знаходиться в центрі композиції.

Слайд 16

Слайд 17

Віяло У деяких відносинах віяло прямо протилежний горизонтальній композиції - його прямі ефектні осі направлені широко в сторони. Віяловій аранжуванням можна закрити зів каміна влітку або , помістивши її на п'єдестал , прикрасити передпокій. П'ять, сім або дев'ять стебел - лінійний матеріал - зміцнюють під флористичної губки зразок спиць. Часто для цих цілей використовують такі квіти , як ліаріс , лілія , гладіолус , Високостеблові троянда та ірис . Цей каркас потім слід частково заповнити основним і додатковим рослинним матеріалом. Чудові віялові композиції виходять , якщо використовувати пшеницю , рогіз , китайський ліхтарик ( фізаліс ) .

Слайд 18

Слайд 19

Неформальна композиція Композиція в неформальному стилі - це вісь з лінійного матеріалу , частково прикрита основним і додатковим матеріалом. Загальні обриси композиції несиметричні . Аранжувальник повністю вільний у способі висловлювання , оскільки при виборі форми композиції йому не потрібно ні відтворювати ту чи іншу геометричну фігуру , ні піклуватися про симетричність і місце розміщення фокусної точки . Все ж таки не слід забувати : хоча жорсткі правила щодо форми для даної композиції не застосовуються , на удачу можна сподіватися тільки при дотриманні принципів співвідношення кольорів , збалансованості , фону і динаміки. Крім того , людині , що не володіє достатнім досвідом , буде легше створити красиву композицію за чітко сформульованим правилам , ніж досягти успіху в неформальному стилі.

Слайд 20

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Образотворче мистецство