X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Художня культура і середовище. Дизайн і реклама у сучасній культурі

Завантажити презентацію

Художня культура і середовище. Дизайн і реклама у сучасній культурі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА 9 клас Тема : Художня культура і середовище. Дизайн і реклама у сучасній культурі. Підготувала Чугуєвець Олена Володимирівна, учитель предметів художньо-естетичного циклу Кочубеївської ЗОШ І-ІІІ ст., Чутівського р-н., Полтавської обл.

Слайд 2

реклама Реклама - це засіб змусити людей мати потребу в тому, про що вони раніше не чули М. Ларні

Слайд 3

Реклама-(лат.-” виголошую”)- елемент культури,спосіб впливу на споживача з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.Реклама поєднує користь і красу у повсякденні. Реклама coka-cola 1900p

Слайд 4

Початком розвитку рекламного бізнесу в Україні можна вважати прийняття у 1996 році закону «Про рекламу». За характером впливу на адресата рекламні засоби можуть бути масовими,розрахованими на широке коло споживачів

Слайд 5

Рекламні засоби можуть бути індивідуальні,призначені конкретному споживачеві

Слайд 6

Види реклами За цією ознакою реклама поділяється на бізнесову, соціальну, політичну та релігійну. Бізнесова реклама має на меті довести комерційну інформацію рекламодавця до споживача, сприяючи продажу товару, послуги, ідеї.

Слайд 7

Соціальна реклама Соціальна рекламна інформація – це некомерційна інформація державних органів з питань здорового способу життя, охорони здоров’я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту та безпеки населення. У такій рекламі не згадується ні конкретна продукція, ні її виробник. Будинок потрібен кожному

Слайд 8

Політична реклама Політична реклама має дуже специфічні ознаки: її метою є створення популярності окремим політичним лідерам чи партіям. Залучають для цього так званих іміджмейкерів, тобто професіоналів, що знають, якими засобами можна створити привабливий образ котрогось політичного діяча чи партії.

Слайд 9

Релігійна реклама Релігійна реклама має на меті поширення інформації про релігійне життя, окремі події та свята релігійних громад. Ця реклама також має специфічні ознаки, що визначаться самою суттю релігійних відносин.

Слайд 10

Мета рекламування За цією ознакою реклама поділяється на інформативну, умовляюючу, нагадуючу та інформаційну (рубричну). Інформативна реклама – це розповідь про новинку або нове використання інформативного товару, інформування про зміни в цінах, пояснення принципів дії товару, опис послуг, що надаються, спростування неправильних уявлень про товар чи імідж фірми.

Слайд 11

Умовляюча реклама Умовляюча реклама має на меті стимулювати покупця перейти на купівлю товару фірми-рекламодавця, при чому негайно. Як правило, в її основу покладено точний аналіз попиту і ринкових цін на аналогічні товари.

Слайд 12

Нагадуюча реклама Мета нагадуючої реклами цілком відповідає її назві. Вона має підтримувати освідченість споживачів про те, що такий товар існує, про його характеристики й особливості, нагадувати, де його можна придбати, а також сповіщати про післяпродажний сервіс.

Слайд 13

Інформаційна реклама Інформаційна (рубрична) реклама – це звичайна інформація про розпродаж за зниженими цінами.

Слайд 14

Засоби розповсюдження рекламної продукції-кіно,відео,телебачення,радіо

Слайд 15

Періодичні друковані видання-газети,журнали,поліграфічна продукція-плакати,афіші,листівки,буклети,каталоги.

Слайд 16

Пряма розсилка,рекламні пропозиції,що надсилаються поштою.Інтернет,відеокаталоги,оголошення. Спам (англ. spam) - масова розсилка комерційної, політичної та іншої реклами чи іншого виду повідомлень особам, які не виражав бажання їх отримувати. Легальність масової розсилки деяких видів повідомлень, для яких не потрібно згоди одержувачів, може бути закріплена в законодавстві країни. Наприклад, це може стосуватися повідомлень про що насуваються стихійні лиха, масової мобілізації громадян і т. п. У загальноприйнятому значенні термін «спам» в російській мові вперше почав використовуватися стосовно до розсилання електронних листів. Незапрошенние повідомлення в системах миттєвого обміну повідомленнями (наприклад, ICQ) носять назву SPIM

Слайд 17

Зовнішня реклама-бігборди,плазмові екрани,вітрини магазинів.

Слайд 18

дизайн Дизайн — це творчий метод, процес і результат художньо-технічного проектування вимоги до дизайну Корисність Комфорт краса

Слайд 19

художні напрями дизайну Поп-арт (англ. pop-art, скорочення від popular art, етимологію також пов'язують з англ. Рор - уривчастий удар, бавовна) - напрямок в образотворчому мистецтві 1950-1960-х років, виник як реакція на абстрактний експресіонізм, що використовують образи продуктів споживання.

Слайд 20

Арт-деко Ар-деко- течія в декоративному мистецтві першої половини XX століття, що виявився в архітектурі, моді та живопису. Являло собою синтез модерну і неокласицизму. Відмінні риси - сувора закономірність, етнічні геометричні візерунки, розкіш, шик, дорогі, сучасні матеріали (слонова кістка, крокодиляча шкіра, алюміній, рідкісні породи дерева, срібло).

Слайд 21

По постмодерн Постмодернізм – новий стиль останньої чверті ХХ ст.,який прийшов на зміну модернізму й авангардним течіям і відображає картину світу,де хаос і порядок виступають не як протилежні поняття,а як невід’ємні одна від одної величини. Ознаки постмодерну «невизначеність», «фрагментарность», «втрата Я», «іронія», «гібридизація», «карнавальність»,

Слайд 22

Хай-тек Використання прямих ліній і простих фігур.     * Широке застосування скла, пластику, металу.     * Трубчасті конструкції з металу і сходи, виведені назовні будівлі.     * Децентрірованное освітлення, що створює ефект просторого, добре освітленого приміщення.     * Широке використання сріблясто-металевого кольору.               Хай-тек (англ. hi-tech, від high technology - високі технології) - стиль в архітектурі і дизайні, що зародився в надрах постмодерністської архітектури в 1970-х і знайшов широке застосування в 1980-х.

Слайд 23

Мінімалізм у дизайні Основні риси     * Просторова свобода: мала кількість меблів та аксесуарів.     * Зонування простору, багаторівневе освітлення.     * Кольорова палітра світла, багато білого кольору, графічні підкресленого чорним або сірим. Палітру доповнюють природні тони дерева, цегли, металу, блиск скла.     * Прості природні оздоблювальні матеріали, часто необроблені, з грубою фактурою: цемент, бетон, дерево чи штукатурка.     * Прості форми і лінії, практично немає декору на вікнах та стінах. Мінімалізм (англ. minimalism від лат. Minimus - найменший) - стиль в дизайні, що характеризується лаконічністю виразних засобів, простотою, точністю і ясністю композиції.

Слайд 24

Графічний дизайн - це вид сучасного мистецтва, який полягає у створенні графічних об'єктів (листівок, логотипів, візиток, веб-сайтів) за допомогою різних видів графіки. основні напрямки:     * Графічний дизайн офісної продукції (дизайн візиток, бланків, конвертів, заставок на робочий стіл та інше);     * Графічний дизайн рекламної продукції (дизайн реклами в ЗМІ, дизайн зовнішньої реклами, графічний дизайн плакатів, презентацій);     * Графічний дизайн поліграфічної продукції (дизайн каталогів, флаєрів, листівок, буклетів);     * Графічний дизайн сувенірної продукції (дизайн листівок, календарів, блокнотів, ручок, чашок, і т.д.).

Слайд 25

Індустріальний дизайн Основний вид діяльності –розробка дизайну знарядь праці,механізмів,предметів побуту.

Слайд 26

дизайн інтер’єрів Являє собою художньо-конструкторську діяльність по створенню гармонічного простору шляхом оформлення вигляду та розташування елементів декору приміщення ззовні та з середини.

Слайд 27

фітодизайн художньо-конструкторське рішення компонування та розробка схем розташування об’єктів

Слайд 28

Ландшафтний дизайн Оформлення,створення штучного середовища для життєдіяльності людини шляхом використання штучних або природних елементів ландшафту флори

Слайд 29

дизайн іміджу людини Художньо-конструкторське рішення проектування вигляду, стилю, оформлення зовнішності людини

Слайд 30

Дизайн одягу та взуття Художньо-конструкторське проектування вигляду,фасону,співвідношення аксесуарів,елементів одягу,взуття.

Слайд 31

Українські дизайнери (24.10.1983 року) Україна (Ukraine) Аndre TAN є власником безлічі призових місць і Гран-прі, одне з яких на фестивалі «Київський подіум» він отримав від самого Paco Rabanne. Крім того, Андре занесли в книгу рекордів Гінесса України як самого молодого та перспективного дизайнера країни.

Слайд 32

Лілія Пустовіт одна з найбільш успішних українських дизайнерів. У Лілії, не бракує в знаменитих клієнтів. Серед її клієнток Софія Ротару, Руслана, Катерина та Віталіна Ющенко, Крістіна Орбакайте, Віра Глаголєва, Тіна Канделакі

Слайд 33

Професія-дизайнер промисловий дизайн; - графічний дизайн; - інтер'єр і обладнання; - дизайн меблів; - дизайн інтерактивних засобів візуальних комунікацій; - художнє моделювання тканин; - художнє моделювання одягу. У нашій країні ідеї дизайну набули розвитку на початку XX ст. У 1920 р. були створені перші організації, які спеціально займалися розробкою дизайнерських проблем – Всеросійські художньо-технічні майстерні. У 1962 р. був створений Всесоюзний науково-дослідний інститут технічної естетики. Цей центр дизайнерської теорії та творчості мав філії в багатьох містах (наприклад, у Харкові), а на великих підприємствах працювали спеціальні художньо-конструкторські бюро. Водночас були організовані перші спеціальні вищі та середні навчальні заклади (наприклад, Харківський художньо-промисловий інститут, нині – Харківська державна академія дизайну і мистецтв, яка є головним закладом підготовки дизайнерських кадрів України), де розпочалася підготовка фахівців такого профілю.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Образотворче мистецство