X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Художні напрями мистецтва ХХ ст

Завантажити презентацію

Художні напрями мистецтва ХХ ст

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Евристична бесіда в організації сприймання творів мистецтва учнями на прикладі уроку ,,Художні напрями мистецтва ХХ ст.”

Слайд 2

Презентацію підготували вчитель образотворчого мистецтва гімназії № 290 м. Києва Горовенко Вікторія Йосипівна і вчитель образотворчого мистецтва гімназії № 261 м.Києва Григораш Олександра Федорівна

Слайд 3

Небувале зростання обсягу інформації Прояв якостей: ініціативність, енергійність, здібність швидко і безпомилково приймати рішення, а це неможливо без вміння працювати творчо, самостійно.

Слайд 4

Методи навчання: Метод засвоєння знань: пізнавальна діяльність учнів набуває однобічного відтворення: головні зусилля учнів скеровані на сприймання готових знань, їх механічне запам’ятовування з наступним відтворенням.

Слайд 5

Методи навчання: Евристичний метод навчання: розвиток пізнавальних сил та можливостей учнів. надання учням більше самостійності в творчому пошуку, створення особистого досвіду .

Слайд 6

Стародавній, але сучасний… Методика евристичного навчання відома ще за часів Сократа Використання методу евристичної бесіди сприяє посиленню інтелектуальної активності учнів на уроці

Слайд 7

Формування нових знань відбувається на основі евристичної бесіди і поєднуються із самостійною роботою учнів Методика евристичного навчання базується на відкритих завданнях, що можуть не мати однозначних «правильних» відповідей. Ці завдання мобілізують творчу діяльність всіх учнів, допомагають їм відкрити в собі можливості, про які вони самі не здогадувалися.

Слайд 8

Характер і розвиток евристичної бесіди залежить від підготовки конкретного учнівського колективу При розробці уроку за допомогою евристичного методу вчитель повинен ураховувати: загальний рівень розвитку учнівського колективу; вікові особливості формування креативної сфери; особисті якості учнів; специфіку та особливості навчального предмета.

Слайд 9

Тема. Мистецтво ХХ століття. Мета: ознайомлення з розвитком мистецтва ХХ століття.

Слайд 10

Митець – дзеркало епохи, тому процеси, які відбувалися в ХХ столітті, відображені в мистецьких творах. Основні історичні події ХХ століття: Перша світова війна в Європі. Повалення царського режиму в Росії, революція 1917р. Утворення Радянського Союзу. Голодомор в Україні 1933р. Прихід до влади в Німеччині нацистів. Друга світова війна 1939-1945рр. Перший політ людини в космос 1961р. Бурхливий розвиток телебачення, радіомовлення, новітніх засобів зв’язку. Винайдення комп’ютерної техніки. Виникнення незалежних держав внаслідок Другої світової війни та розпаду СРСР.

Слайд 11

Кожна людина впродовж свого життя шукає чогось високого, ідеального, з чого можна брати приклад і вдосконалюватися духовно. Не випадково митці ХХ ст. звертають особливу увагу на внутрішній світ людини, її психологію, буденне життя, переконання, на пошук ідеального в природі. Модернізм (новітній) Авангардизм (той, що попереду) примітивізм експресіонізм кінетичне мистецтво абстракціонізм оп-арт дадаїзм сюрреалізм поп-арт кубізм футуризм фовізм ХХ ст. орфізм

Слайд 12

Напрямки мистецтва ХХ століття. Порівняльна таблиця зображень. експресіонізм фовізм кубізм футуризм дадаїзм орфізм примітивізм сюрреалізм поп-арт оп-арт кінетичне м-во конструктивізм

Слайд 13

Висновки: З розвитком еволюційних процесів, зі збільшенням потоків інформації відбувається зміна глядацької свідомості людини. Нові усвідомленні елементи бачення сприяють виникненню нових засобів виразності. Новий спосіб сприймання світу приводить до еволюційної зміни художніх форм у мистецтві.

Слайд 14

Гра “Перевір себе”. Експресіонізм Фовізм Кубізм Футуризм Дадаїзм Орфізм Примітивізм Сюрреалізм Поп-арт Кінетичне мистецтво Оп-арт Абстракціонізм Дикий Геометричні фігури Жмут веселок Рух Виразність, емоційність Спрощений Поширений, популярний Надреальне, сновидіння Майбутнє, рухливість Оптичне м-во Безпредметне м-во Протест, нісенітниця

Слайд 15

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА Масол Л.М. Художня культура: підруч для 9 кл. ЗНЗ-К.: Генеза, 2009 Климова Л.В. М.Художня культура: підруч для 9 кл. ЗНЗ-К.: Літера ЛТД,2009 Масол Л.М. Художня культура: 9 кл: Тематичні розробки уроків - Х.: Видавництво “Ранок”, 2009 Культурологія: теорія та історія культури. Навч. посібник за ред. Тюрменко І.І. –Київ.: Центр навчальної літерарури,2005 Світова художня культура: конспекти уроків/ сост І.А.Лєскова- Волгоград: Учитель,2008

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Образотворче мистецство