X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методика, будова і технічне обслуговування контрольно-вимірювальних приладів автомобіля ЗІЛ - 130

Завантажити презентацію

Методика, будова і технічне обслуговування контрольно-вимірювальних приладів автомобіля ЗІЛ - 130

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, України Макіївське вище професійне училище ДИПЛОМНА РОБОТА На тему: Будова і технічне обслуговування контрольно-вимірювальних приладів автомобіля ЗІЛ - 130 виконав учень групи № 85, який навчається за професією: «Слюсар по ремонту автомобілів » А.С.Лазаренко консультант: С.Г.Холодна м.Макіївка 2011р.

Слайд 2

Розділ № 1 Загальна частина

Слайд 3

2О СЕРПНЯ 1916 РОКУ ПОЧАЛОСЯ БІДІВНИЦТВО АВТОМОБІЛЬНОГО ЗАВОДУ «АМО» За радянських часів завод став первістком - гігантом вітчизняного автомобілебудування і залишався флагманом галузі аж до приватизації. Завод, як всі і вся в СРСР, пережив злети і падіння драматичного XX століття. Початок Великої Вітчизняної війни поставило завод під загрозу знищення, підприємство було евакуйовано і на його базі виникло чотири нових заводи галузі. Не за своєю волею заводу визначено виробляти вантажівки середнього класу, самого непопулярного в світі. І при цьому у величезних кількостях на основі так званої "твердої" автоматизованої технології, що вважалася дешевою, яка за складом устаткування була орієнтована практично на одну конструкцію. І це вважалося перевагою. При переході до ринкової економіки перевага стає каменем на шиї підприємства. Величезні об'єкти вузько спеціалізованих потужностей при різко упалому виробництві призвели до збитковості підприємства. Заміна ж обладнання на необхідну як по об'єктах, так і за обсягами.

Слайд 4

1 листопада 1924 був створено першу радянську вантажівку «АМО-Ф-15» З 1925 року почалося серійне виробництво автомобіля АМО Ф-15. Його шасі послужило базою для створення цілого ряду спеціальних автомашин. Так з 1925 року почали випускати карети швидкої допомоги, десятимісні відкриті автобуси для південних районів (так звані «шарабани»). У 1926 році були виготовлені перші автобуси закритого типу, а також 9 легкових автомобілів для штабної служби Червоної Армії. З липня 1926 року в Ленінграді завод «Промет» об'єднання «Трестмасс» (трест заводів масового виробництва) випустив перший вітчизняний автонасос на шасі АМО Ф-15, а з 1927 року пожежний автомобіль на шасі АМО почали випускати і в Москві на заводі Автопромторга.

Слайд 5

Зил 436200 Маса вантажу, що перевозиться, кг 3000 Маса спорядженого автомобіля з тентом, кг 3820 Розподіл навантаження на дроги від спорядженої маси через шини, Н (кгс): передніх коліс 19500 (1950) заднього моста 18700 (1870) Допустима повна маса автомобіля, кг 6950 Допустимі навантаження на дорогу від повної маси через шини, Н (кгс): передніх коліс 23500 (2350) заднього моста 49000 (4900) Внутрішні розміри платформи, мм 4385х2254х450 Радіус повороту, м 7,8 Максимальна швидкість, км / год 95

Слайд 6

Діаграма кількості випуску автомобілів за роками ВАТ «ЗІЛ»

Слайд 7

РОЗДІЛ №2 Передові методи технічного обслуговування і ремонту

Слайд 8

Сучасна діагностика двигуна Надійність і довговічність експлуатації автомобіля безпосередньо залежить від працездатності двигуна, який є основним елементом машини. Незалежні експерти настійно рекомендують регулярно проводити діагностику двигуна в спеціалізованих центрах, так як це нескладна процедура дає можливість значно продовжити життя улюбленого автомобіля. Але не варто обмежуватися тільки плановим технічним оглядом. Зміна потужності двигуна, збільшення витрати палива або поява стороннього шуму - це серйозний привід для того, щоб провести тестування за допомогою сучасного обладнання, адже візуальний огляд найчастіше не дає повних даних про роботу всіх елементів двигуна

Слайд 9

Багатофункціональний автомобільний діагностичний прилад «Стелс» В режимі пуску двигуна діагностуються: - стан АКБ, клеми і підвідні проводи; - стан стартера, клеми і підвідні провода.На працюючому двигуні в усьому діапазону частот обертання колінчастого вала діагностуються системи: - зарядки АКБ (генератор, реле-регулятор, діоди, щітковий механізм, прослизання ременя генератора); - запалювання: початковий кут випередження запалювання (КВЗ), перевірка відповідності параметрів переривника-розподільника вимогам заводу-виробника (аналіз по кожному кулачку окремо), стан ланцюга газорозподілу, робота датчика Холла.А також: - перевіряється робота автомата пуску; - перевіряється робота карбюратора; - налаштовуються обороти ХХ двигуна; - виконується діагностика і настройка інжекторних систем; - перевіряється стан поршневої групи і системи газорозподілу двигуна;

Слайд 10

Комп'ютерна діагностика двигуна Основна перевага цього способу отримання даних про працездатність всіх механізмів двигуна машини полягає в тому, що двигун автомобіля не піддається розбиранню, адже всі пошкодження і несправності навіть на ранній стадії виявлення можна дізнатися при підключенні спеціального обладнання, яке рекомендовано до використання відомими світовими виробниками автомобільної техніки.

Слайд 11

Розділ № 3 Технічна частина

Слайд 12

Контрольно-вимірювальні прилади Для правильної експлуатації автомобілів на них встановлюють різні контрольно-вимірювальні прилади. Прилади можна розділити на дві групи: що вказують і сигналізують. Вказівні прилади мають шкалу і стрілку. Вони передають водієві інформацію про контрольований параметр. До цих приладів відносяться: прилади для контролю тиску масла і повітря, температури охолоджуючої рідини і повітря, покажчики рівня палива, спідометри, тахометри, економетрії та ін Вони зазвичай складаються з приймачів, розташованих на щитку приладів у кабіні водія і датчиків, встановлених на відповідних агрегатах і механізмах автомобіля

Слайд 13

Сигналізуючі прилади Сигнальні прилади в основному призначені для попередження водія про несправності того чи іншого механізму або агрегату. Вони інформують водія світловим або звуковим сигналом про аварійне значенні вимірюваного параметра. Датчики цих приладів працюють як вимикачі, замикаючі ланцюг при певних умовах. До таких приладів відносяться сигналізатори аварійного тиску масла або повітря, сигналізатори аварійної температури охолоджуючої рідини і ін.

Слайд 14

Контрольно-вимірювальні прилади автомобіля ЗІЛ-130 1 - спідометр; 2 - контрольна лампа дальнього світла фар; 3 - амперметр; 4 - покажчик температури охолоджувальної рідини, 5 - контрольна лампа аварійного падіння тиску масла; 6 - манометр (двохстрілочні) для контролю тиску повітря в гальмівній системі; 7 - щітки склоочисника ; 8 - ручка управління заслінкою каналу обігрівача кабіни і пристроєм для обігріву вітрових стекол; 9 - перемикач електродвигуна обігрівача; 10 - ручка крана управління склоочисником; 11 - ручка управління дросельної заслінкою карбюратора; 12 - вимикач плафона кабіни; 13 - ручка управління повітряної заслінкою карбюратора ; 14 - ручка центрального перемикача світла фар; 15 - покажчик тиску масла; 16 - покажчик рівня палива; 17 - контрольна лампа покажчиків повороту; 18 - вимикач запалювання і стартера; 19 - контрольна лампа аварійного перегріву охолоджуючої рідини

Слайд 15

Спідометр Прилад для вимірювання швидкості руху До цих приладів відноситься спідометр. Під час руху автомобіля необхідно визначати швидкість руху і пройдений шлях. Для цього служить прилад, званий спідометром. Спідометр складається з швидкісного вузла, що показує швидкість руху в даний момент, і рахункового вузла, який відлічує пройдений шлях. спідометр працює від приводного валика. Крім основних вузлів, спідометр має додатковий пристрій: лічильник пробігу.

Слайд 16

Покажчики тиску масла або повітря Магнітоелектричні покажчики тиску масла або повітря складаються з реостатного датчика і магнітоелектричного приймача, а покажчики тиску повітря в гальмівній системі автомобіля що має пневматичний привід, складаються з такого ж датчика і приймача. Датчик і приймач з'єднані між собою послідовно і включені в електричний ланцюг вимикача запалювання. Датчик змінює силу струму в ланцюзі приймача в залежності від тиску масла в змащувальній системі двигуна або тиску повітря в гальмівній системі. Приймач показує величину тиску масла або повітря. Шкали приймачів відрізняються один від одного написами «Масло» або «Повітря».

Слайд 17

Прилади для контролю охолоджувальної рідини На автомобілі застосовують термометр, принцип дії якого заснований на зміні залежності тиску насичених парів рідини від температури, і термометри електричної дії. Термометр електричної дії отримав найбільше поширення, оскільки володіє більшою точністю вимірювання та підвищеною надійністю в роботі. Він може бути магнітоелектричними і електротепловими. Магнітоелектричний покажчик температури охолоджувальної рідини в порівнянні з електротепловим імпульсним покажчиком більш точний, надійний в роботі і не створює перешкод радіоприйому. Він складається з датчика з напівпровідниковим терморезистором і магнітоелектричного приймача. А-Датчик Б-приймач

Слайд 18

Амперметр Амперметр призначений для контролю за зарядом акумуляторної батареї. Амперметр показує величину зарядного і розрядного струму в амперах і включається в ланцюг послідовно. Складається амперметр з наступних основних частин: корпуса, латунної шини, контактних гвинтів, постійного магніту, якоря з віссю, стрілки і шкали. Стрілка закріплена на осі разом з якорем. Коли струм по латунній шини не проходить, якір розташовується уздовж постійного магніту та утримує стрілку у нульової поділки шкали. При проходженні електричної струму по латунної шини якір прагне встановитися уздовж створених навколо шини магнітних силових ліній повертаючись на певний кут разом зі стрілкою. Величина і напрям кута повороту якоря зі стрілкою залежить від сили й напрямку струму в шині. Відхилення стрілки до знаку «-» показує заряд батареї, а до знаку «-» - розряд.

Слайд 19

Покажчик рівня палива Покажчик рівня палива показує кількість палива в баці, має шкалу з поділом 0; 0,5; П, відповідними пустому баку, половині обсягу і повного об'єму бака. Покажчик діє при включеному запалюванні. У сідельного тягача ЗІЛ-130В1, що має два паливних бака, покажчик рівня палива забезпечений двома датчиками по числу баків і показує кількість палива в кожному баку окремо. Для включення датчика правого або лівого бака на щитку приладів є перемикач. При пересуванні рукоятки перемикача вправо включається датчик правого бака, при пересуванні вліво - датчик лівого бака.

Слайд 20

РОЗДВЛ№4 Перелік використаної літератури

Слайд 21

. Інтернет-довідка http://www.referat.ru/referats/view/26360 http://www.amo-zil.ru http://zil-130.interdalnoboy.com/organi-upravleniya-i-kontrolno-izmeritelnie-pribori.html http://avtoruli.ru/avtomobili-zil/upravlenie-i-kontrolnoizmeritelnye-pribory/

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Наука