X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Танець плюс пісня

Завантажити презентацію

Танець плюс пісня

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Гризюк Наталія Петрівна, учитель музичного мистецтва Монастирищенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 Розділ: Запрошує танець і марш Тема: Танець плюс пісня Урок музичного мистецтва у 3 класі

Слайд 2

Мета: Закріпити і збагатити знання учнів про танцювальну музику; познайомити третьокласників з жанром пісні – танцю. Розвивати емоційну сферу школярів, предметні компетентності, почуття ритму. Виховувати любов до музики, підтримувати інтерес до творчості видатних композиторів і прикладів використання народних танцювальних мелодій у композиторських творах

Слайд 3

- Визначимо за малюнками, чи відомі вам ці пісні і яким народам вони належать “Корольок” “Полька” “Танець каченят” (українська народна пісня) (чеська народна пісня) (французька народна пісня)

Слайд 4

- Поміркуємо, чим можна доповнити спів (танцювальними рухами) - Виконаємо пісню – танець на вибір з рухами - Виконаємо пісню – танець на вибір з рухами

Слайд 5

Поєднання співу і рухів є старовинною традицією багатьох народів. До жанру пісні - танцю звертаються й сучасні композитори, наприклад створюючи пісні для дітей пісня танець пісня - танець + =

Слайд 6

Пригадаємо і виконаємо естонську народну пісню “ У кожного свій музичний інструмент” Показуйте голосом і рухами, ніби гаєте на різних музичних інструментах: волинці, дудці, ріжку

Слайд 7

Петро Чайковський все своє життя вивчав народні пісні. Мелодії цих пісень він часто використовував у своїх творах. Тому його музика є близькою і зрозумілою багатьом слухачам Петро Чайковський

Слайд 8

Цикл мініатюрних п'єс для фортепіано під назвою “Дитячий альбом” Петро Чайковський присвятив своєму племіннику Володі Давидову. Серед них відомі вам: “Хвороба ляльки”, “Баба – Яга”, “Марш дерев'яних солдатиків” та “Камаринська”

Слайд 9

Музичний словник Виконували “Камаринську” здебільшого чоловіки, змагаючись у танцювальній майстерності Камаринська Камаринська - старовинна російська народна пісня - танець веселого, жартівливого характеру у швидкому темпі

Слайд 10

У своїй п'єсі “Камаринська” з “Дитячого альбому” композитор Петро Чайковський використав мелодію і ритм народної камаринської Камаринська

Слайд 11

Аналіз прослуханої музики Які почуття передає та викликає цей танець? Який характер має музика “Камаринської”? Чи змінюється музична мова цього твору? (радісні, веселі) (весела, грайлива, жартівлива, пустотлива) (так, змінюється динаміка)

Слайд 12

Щоб передати характер “Камаринської”, композитор використав - стакато Стакато – уривчасте, коротке виконання звуків. У нотному записі цей штрих позначається крапкою над нотою або під нею

Слайд 13

Послухаємо і розучимо українську веснянку “Подоляночка”, стежачи за нотним записом

Слайд 14

Українська народна пісня “Подоляночка” 1. Десь тут була подоляночка. Десь тут була молодесенька. Тут вона сіла, Тут вона впала, До землі припала. Сім літ не вмивалась, Бо води не мала. 2. Ой устань, устань, подоляночко, Ой устань, устань, молодесенька! Умий своє личко, Та личко біленьке, Біжи до Дунаю, Бери молоденьку, Бери ту, що скраю!

Слайд 15

Який характер має музика пісні? Які рухи придумали б ви за змістом пісні? Спробуємо відтворити ці рухи (ніжна, наспівна, мелодійна, журлива) (хоровод) “Подоляночка”

Слайд 16

Це цікаво знати! Назви деяких пісень – танців походять від слів з якими вони виконувались у давнину. Згодом тексти пісень “загубились”, а кумедна назва твору залишилась “Бариня”

Слайд 17

Бариня - жвавий танець, назва якого походить від приспіву “Бариня ти моя” Його танцюють соло або парами, а музиканти всіляко прикрашають мелодію “Бариня”

Слайд 18

Бульба – (з білоруської – картопля) – улюблений танець білоруського народу. Він має швидкий темп, гострий дводольний метроритм і веселу мажорну мелодію

Слайд 19

Підсумок уроку Про який новий жанр танцювальної музики ви дізнались на уроці? Мелодію і ритм якого танцю Петро Чайковський використав у своїй п'єсі з “Дитячого альбому”? (про жанр пісні - танцю) (камаринської)

Слайд 20

Урок завершено! Молодці!

Слайд 21

Список використаних джерел Музичне мистецтво: підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2013. – 114с.:іл. http://muzofon.com http://www.zooclub.ru/attach/fotogal/anima/481.gif https://www.youtube.com/watch?v=i6w-lk1kYQ4 https://www.youtube.com/watch?v=Hk3unHonlVk https://www.youtube.com/watch?v=K7IlFXBqCr0 https://www.youtube.com/watch?v=wZZcg757M14

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Музика