X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Сучасні підходи у викладанні музичного мистецтва в загальноосвітньому навчальному закладі

Завантажити презентацію

Сучасні підходи у викладанні музичного мистецтва в загальноосвітньому навчальному закладі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Сучасні підходи у викладанні музичного мистецтва в загальноосвітньому навчальному закладі Методист районного методичного кабінету відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації Мрачик Наталія Анатоліївна

Слайд 2

Виховання-це вплив на серце тих, кого ми виховуємо. Л. Толстой Творча методика є однією з фундаментальних форм і методів музичного виховання школярів. Автор: О.П.Панасюк, композитор, мистецтвознавець, кандидат мистецтвознавства, член спілки композиторів України, доцент Львівського ОІІППО

Слайд 3

П’ять головних принципів творчої методики з музичного мистецтва: Системний принцип передбачає постійну наявність різних творчих завдань у навчальному процесі та підпорядкування їх чіткій системі навчання. Динамічний принцип характеризується структурно-змістовним розвитком творчих завдань упродовж усього процесу навчання. Програмовий принцип творчих завдань полягає в тому, що їхня складність повинна відповідати вимогам до інших форм навчання та теоретичного блоку питань.

Слайд 4

П’ять головних принципів творчої методики з музичного мистецтва: 4. Структурний принцип стосується цілеспрямованого методу засвоєння учнями (відповідно і створення) структурних компонентів музичного мистецтва, навчає їх розуміти закономірності та формотворчі чинники будови музичних творів. 5.Виразовий принцип спрямований на ефективне засвоєння учнями основної школи образно-смислової палітри засобів виразності музичного мистецтва, їхніх формотворчої та драматургічної функції.

Слайд 5

Модулі творчих завдань із музичного мистецтва Ритмізація: ритмізація літературного тексту; ритмічна імпровізація; вільне спонтанне, імпровізаційне, структурне вираження образів світу за допомогою ритму. Мелодизація: мелодизація літературного тексту; мелодична імпрвізація; вільне,спонтанне,імпровізоване вираження образів світу за допомогою мелодії.

Слайд 6

Модулі творчих завдань із музичного мистецтва Акомпонемент: добирання, імпровізація, створення ритмічного й музичного супроводу до музичних творів. Створення музики: створення різного плану й структури мелодій; ритмічні та музичні фрагменти; музичні твори різних форм.

Слайд 7

Модулі творчих завдань із музичного мистецтва Загальне завдання: скласти оповідання за малюнком; скласти програму концерту, уроку-концерту; добирання (ілюстрація) картин, віршів, музики, словесних характеристик до творів різних видів мистецтв, насамперед музичного мистецтва.

Слайд 8

Модулі творчих завдань із музичного мистецтва Варіативне завдання: змінити параметри; запропонувати створити варіант мистецького твору чи його фрагмента (музика, література, візуальне мистецтво, театр), музичного і поетичного тексту,сюжету;запропонувати свій варіант ритму, мелодії, гармонії, фактури, виконання музичного твору в іншому виконавському складі.

Слайд 9

Модулі творчих завдань із музичного мистецтва Складні завдання: ускладнені форми виконання й створення музики, різноманітних сцен; поєднання декількох творчих форм в одному завданні.

Слайд 10

8 Модулів творчих завдань дають можливість учителеві музичного мистецтва: Систематизувати творчі завдання, що пропонує сучасна методика; Планувати навчальний процес таким чином, щоб були присутні творчі завдання кожного з визначених модулів, На основі творчих модулів розробляти свої варіанти й форми творчих завдань для учнів основної школи; Динамізувати й постійно наповнювати навчальний процес цікавими та оригінальними творчими завданнями.

Слайд 11

Хто сягає нове, плекаючи старе, той може бути вчителем. Конфуцій

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Музика