X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Чарівний світ балету

Завантажити презентацію

Чарівний світ балету

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Гризюк Наталія Петрівна, учитель музичного мистецтва Монастирищенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 Розділ: Запрошує танець і марш Тема: Чарівний світ балету Урок музичного мистецтва у 3 класі

Слайд 2

Мета: Вчити третьокласників помічати характерні ознаки танцювальності в музичних творах; продовжити знайомство школярів з музикою балетів Петра Чайковського. Розвивати в учнів предметні і міжпредметні компетентності, творчу уяву, почуття ритму та вокально – хорові навички. Виховувати виконавську і слухацьку культуру, позитивне ставлення до танцювальної музики

Слайд 3

Вечірній час… Метелиця мете. Вітрисько дме в шибки та у причілок… Татусь читає, мама щось плете – Зима для хлібороба – відпочинок. Під завірюхи нескінченний спів Вмикаєм телевізор – я і тато – А на екрані “Танець лебедів” Танцюють молоденькі лебедята

Слайд 4

Я музику сполохати боюсь, Вона прекрасна, ніби дивне диво. Заслухався, зчарований татусь, І мама посміхається мрійливо… Шкода, не чує музики – краси, Не бачить лебедят сестра Оленка: Вона у нас завжди у ці часи Вже міцно спить, бо зовсім ще маленька.

Слайд 5

- Як ви думаєте, про яку музику йдеться? - Чи знаєте ви, хто автор цієї музики? (про “Танець маленьких лебедів” з балету “Лебедине озеро”) Петро Чайковський

Слайд 6

“Танець маленьких лебедів” – один з найбільш популярних творів російського композитора Петра Чайковського. Написаний він був для балету “Лебедине озеро”. Дуже часто ця вишукана музика звучить як самостійний музичний твір Петро Чайковський

Слайд 7

Послухаємо “Танець маленьких лебедів” з балету “Лебедине озеро” композитора Петра Чайковського

Слайд 8

Аналіз прослуханої музики - Чи сподобалась вам музика, яка щойно прозвучала? - Як звучить музика? - Як балерини виконують цей танець? (легко, вишукано, граціозно) (легко, чарівно, ніжно)

Слайд 9

- Визначте музичну форму твору за допомогою схем Двочастинна форма Тричастинна форма

Слайд 10

Подорож Царством Балету Найчарівніші балети створено Петром Чайковським на казкові сюжети: В них танцюють не лише принци і принцеси, а й лебеді, іграшки, солодощі, квіти “Лускунчик” “Лебедине озеро” “Спляча красуня”

Слайд 11

Послухайте “Вальс квітів” з балету “Лускунчик” композитора Петра Чайковського - Свої враження від музики передайте у малюнку. - Рухами спробуйте передати характер музики

Слайд 12

Музичний словник Балет (з фр.- танець) – музично - театральна вистава у якій всі персонажі танцюють. Основою балету є класичний танець. Лібрето (“маленька книжечка”) – зміст балету чи опери, сценарій за яким розгортаються дії

Слайд 13

Львів Одеса Сідней Тут проживає балет

Слайд 14

Послухаємо і розучимо естонську народну пісню “У кожного свій музичний інструмент” 1. Взяв волинку наш сусід, Грає він з дитячих літ, Грає, грає: ті-рі-ліль, Звуки тануть: ті-рі-ліль Приспів: Ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля… 2. Саша Сауе дудку взяв. Танці різні він заграв: Ті-рі-лі-лі, ті-лі-ліль – Польку, вальси і кадриль. Приспів: Ту-ту-ту, ту-ту-ту-ту…

Слайд 15

3. Чує пісню весь лужок - Це ж Юку узяв ріжок, В коло друзі всі зійшлись: Ті-рі-ліль – повеселись! Приспів: Ду-ду-ду, ду-ду-ду-ду… 4. Лине музика жива - Хто танцює, хто співа, Всі ми граєм – хто на чім! Ті-рі-лі-лі – хто на чім! Приспів: Ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля, Ту-ту-ту, ту-ту-ту-ту, Ду-ду-ду, ду-ду-ду-ду, Піль-піль-піль, ті-рі-ліль.

Слайд 16

Чи має пісня ознаки танцювальності? А які танці згадуються у пісні? Що вам про них відомо? (так, вона має метроритм мазурки) (полька, вальс і кадриль) (це популярні танці в дводольному та тридольному метрі)

Слайд 17

Танцювальний портрет Кадриль (від фр. – група з чотирьох осіб) – веселий, пустотливий парний танець у дводольному метрі. Виник у Франції як бальний танець, а згодом поширився у різних народів – естонського, білоруського, українського, американського, російського Кадриль

Слайд 18

Давайте пригадаємо, які ще пісні танцювального характеру ви вивчали і виконаємо одну з них Польська народна пісня “Зозуля” Чеська народна пісня “Полька”

Слайд 19

Підсумок уроку Яким царством ви подорожували? Музика балетів якого композитора звучала на уроці? Що це за уривки? (Царством Балету) (Петра Чайковського) (“Танець маленьких лебедів”, “Вальс квітів”)

Слайд 20

Урок завершено! Молодці!

Слайд 21

Список використаних джерел Музичне мистецтво: підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2013. – 114с.:іл. http://muzofon.com https://www.youtube.com/watch?v=rDdcw_p3eJg https://www.youtube.com/watch?v=b7FvwhoV66o https://www.youtube.com/watch?v=Pj_Kf3k6x-A https://www.youtube.com/watch?v=IjG7FGriq-8 https://www.youtube.com/watch?v=i_NriQt9Vao

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Музика