X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами

Завантажити презентацію

Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Урок з математики для учнів 3 класу № 100

Слайд 2

Перевірте домашнє завдання №828 72:(8+1)=8 (48-48):6=0 (8+1):1=9 (0х12):2=0 (14+28):6х1=7 (8+4):1=12 №829 1) 100:5=20(к.) – білі гладіолуси 2) 100-20=80 (к.) Відповідь: 80 червоних гладіолусів завезли в магазин

Слайд 3

Усні обчислення 700:70= 60:6= 20х3= 80:40= 1000:200= 60:30= 90:30= 800:8= Вибери відповідь: 10 60 2 5 2 10 80 3 100 20х4=

Слайд 4

ТЕМА УРОКУ Множення суми на число. Розв'язування задач з буквеними даними

Слайд 5

Ознайомити учнів з різними способами множення суми на число Працювати над розв'язанням задач двома способами. Удосконалювати обчислювальні навички Завдання

Слайд 6

Повинні знати правила множення суми на число Повинні вміти застосовувати правила множення суми на число при виконанні обчислень

Слайд 7

Запам'ятайте Щоб помножити суму на число, можна помножити кожний доданок на це число і знайдені добутки додати

Слайд 8

Застосуй правило (20+8)х3 (300+60)х2 І спосіб (20+8)х3=28х3=84 (300+60)х2=360х2=720 ІІ спосіб (20+8)х3=20х3+8х3=60+24=84 (300+60)х2=300х2+60х2=600+120=720

Слайд 9

Задача 833 З картоплею – 5 в. ?в. на 4 тарілках З м'ясом – 3 в. 1 варіант – 1 способом (вираз на 2 дії) 2 варіант – 2 способом (вираз на 3 дії)

Слайд 10

Картка самоперевірки 1 варіант (5+3)х4=32 (в.) 2 варіант 5х4+3х4=32 (в.) Відповідь: 32 вареники мама поклала на 4 тарілки

Слайд 11

Фізкультхвилинка

Слайд 12

Самостійна робота: ІІІ рівень ІV рівень № 834 № 834 (1 і 2 стовпчики) (3 і 4 стовпчики) № 835 № 837*

Слайд 13

Картка самоперевірки ІІІ рівень 9, 56, 10, 20 Задача 835 1) 60-40=20 (кг) – взяли цементу 2) 60:20=3 (р.) Відповідь: у 3 рази менше взяли цементу, ніж піску

Слайд 14

Картка самоперевірки ІV рівень 3, 3, 780, 390 Задача 837* 1) 5-3=2 (кг) – на стільки важчий кавун 2) 60:2=30 (к.) коштує 1 кг кавуна 3) 30х5=150(к.) = 1 грн. 50 к. Відповідь: кавун коштує 1 грн. 50 к.

Слайд 15

Домашнє завдання с. 124 № 838, 839 (задачу розв'язати двома способами)

Слайд 16

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика