X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Молодіжні субкультури"

Завантажити презентацію

"Молодіжні субкультури"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

МОЛОДІЖНІ СУБКУЛЬТУРИ Виконала: Ліцеїстка II курсу біолого – хімічного профілю Нетішинського НВК Пацаловська Лілія

Слайд 2

Культура — сукупність способів і методів матеріальної та духовної людської діяльності, об'єктивно втілених у матеріальних і духовних носіях, які передаються наступним поколінням.

Слайд 3

Субкультура – соціальне угрупування, яке об'єднане тим, що кожен з його представників себе до нього зараховує (тобто ідентифікує). Члени такого угрупування можуть формувати групи безпосереднього спілкування (компанії, клуби, тусовки), але їхній зв'язок одне з одним може відбуватися і віртуально, завдяки захопленню одним героєм. Найчастіше субкультури виникають довкола певного центру чи ініціатора, який проповідує певні новації у сфері музичних стилів, способу життя, ставлення до якихось соціальних явищ.

Слайд 4

Молодіжна субкультура – будь-яке об'єднання молоді, що має власні елементи культури, а саме: мову (сленг), символіку (зовнішня атрибутика), традиції, тексти, норми і цінності.

Слайд 5

Слайд 6

ГОЛОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР: Специфічний стиль життя і поведінки; Наявність власних норм, цінностей, картини світу, які відповідають вимогам певних соціальних категорій молоді; Протиставлення себе решті суспільства; Зовнішня атрибутика, яка має символічне значення; Ініціативний центр, який генерує тексти.

Слайд 7

ТИПОЛОГІЯ ВИГЛЯДАЄ ТАК: I - романтико-ескапітські субкультури (хіпі, толкієністи, байкери .) II - гедоністично-розважальні (мажори, рейвери, репери) III - кримінальні (гопники, скінхеди .) IV - анархо-нігілістичні (панки та інші).

Слайд 8

ХІПІ: Хіпі (Гіпі, англ. hippy, hippie), американський молодіжний рух, який здійснив у середині 60-х років ХХ ст. першу сексуальну революцію, перетворився на субкультуру та став одним із символів своєї епохи. Деколи їх називали «діти квітів».

Слайд 9

Сьогодні чітко виділяються два прошарки цього руху: так звана "стара система" ("олдові хіпі" від англійського old, тобто старий, "справжні хіпі", "мамонти") та "нова система". "Стара система" складається з людей старшого віку (навіть до 50-ти років), для яких "хіпізм" - це все їхнє життя. Найчастіше ці люди не мають ані постійної роботи, ані постійної сім'ї. Більшість із них деградували і стали наркоманами, бомжами чи психічно хворими особами. "Нова система" об'єднує в собі молодь віком від 14-ти до 20-ти років, які примудряються поєднувати свій "хіпізм" із навчанням у престижних закладах і не завжди дотримуються найважливішої заповіді, яку визначили ідеологи руху - незалежність від соціуму. Натомість молодь робить основний акцент на атрибутиці, перебираючи на себе сленг, манеру одягатися, прикраси та ін.

Слайд 10

ПАНКИ: Термін "панк" прийшов в українську мову з англійської. Оригінально він пишеться "punk" і має дуже багато значень. Найдавніша згадка про нього належить ще до часів Вільяма Шекспіра, коли воно означало найдешевшу категорію вуличних повій. В сучасній англійській "punk" означає "гниле дерево", "гниль", "непотріб. Наприкінці 60-х років, коли власне і зародився цей молодіжний рух, журналісти так назвали молодь, яка стояла біля його витоків.

Слайд 11

ТИПИ ПАНКІВ: люди належать до цього руху тому, що вони слухають відповідну музику (панк-рок музику); люди, які окрім того що слухають цю музику, ще і в житті сповідують панківські принципи.

Слайд 12

СКІНХЕДИ: Скінхеди — (від англ. skin head - лиса голова) — сучасна субкультура. Рух скінхедів зародився в Англії. Ці хлопці голили голови і носили тяжкі боти, які тепер стали атрибутом кожного скіна. Згодом скіни почали об'єднуватися в місцеві банди, так звані мобі. Рух скінхедів швидко ширився. Спочатку в Європі, згодом в США, Австралії, інших країнах. В країни колишнього СРСР цей рух потрапив разом з панк рухом.

Слайд 13

ГОПНИКИ: Го пник (гоп,гопота) — представник радянської та пост-радянської субкультури, утвореної в результаті проникнення кримінальної естетики в робітниче середовище; людина, що вимагає гроші або інші цінні речі від інших людей, шахрай, грабіжник, хуліган. Зазвичай походить з малозабезпечених сімей.

Слайд 14

Слайд 15

ГОТИ: Го ти — представники готичної субкультури, натхненних естетикою готичного роману, естетикою смерті, готичної музики й відносять себе до готики-сцени. Представники руху з'явилися в 1979 році на хвилі пост-панка. Панківський епатаж готи направили в русло пристрасті до вампірскої естетики, до темного погляду на світ.

Слайд 16

ХАРАКТЕРНИЙ ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ГОТІВ: Чорний (темний) одяг. Чорне довге волосся. Високі шнуровані черевики. Чорний корсет, облягаючі чорні нарукавники і чорна максі (для дівчат), одяг під старовину, кльошовані рукави, шкіряний одяг. Шипований нашийник. Срібні прикраси окультної тематики.

Слайд 17

ЕМО: Емо (скорочення від «емоційний») — стиль музики, що виник в середині 80-х років із Хардкор-панку. Під час існування дуже змінився і урізноманітнився, розділившись, в свою чергу, на піджанри. Характерними ознаками емо-стилю є надривний вокал від крику до плачу і стогону.

Слайд 18

Головна риса емо — це вираження та нестримання своїх емоцій, найважливіше — бути собою і не заганяти себе у якісь певні рамки. У емо свої погляди на життя, яке складається з двох основних кольорів: чорного (символізує несправедливість, жорстокість світу) та яскравих кольорів (щасливі емоції, кохання, приємне переживання). Часто це відображається у зовнішньому вигляді послідовників цієї субкультури. Прихильники цього стилю виглядають так: депресивні хлопці і дівчата з довгим волоссям, яке часто закриває очі, підмальовані чорним олівцем; носять одяг чорного, пурпурового та рожевого кольорів. Невід'ємною частиною образу є штани із заниженою талією та широким шкіряним паском із залізними шпорами. Хоча зовнішній вигляд кожного індивідуальний, обраний ним самим. Зовнішність для справжніх емо не так важлива, як переконання та душа.

Слайд 19

ФУРІ: Субкультура фу рі (англ. furry) поєднує людей, які захоплюються антропоморфними тваринами в образотворчому мистецтві, анімації, художній літературі та дизайні. Відмінною рисою є прагнення до втілення образу антропоморфної тварини у творчості, або у собі через ідентифікацію з нею.

Слайд 20

Молодіжні субкультури — особлива частина суспільної культури. Молодіжних неформальних рухів багато. Неформальний спосіб життя притаманний людям підліткового віку. А належність до тієї чи іншої субкультури – це своєрідний спосіб продемонструвати дорослим свої власні погляди на життя. Тим більше, що підліткам взагалі характерне протиставлення себе дорослим. І тому тінейджери об’єднуються з іншими однодумцями та демонструють те, що у них є власні життєві позиції. Багато людей упереджено ставляться до представників молодіжних субкультур, зовсім не знаючи, що більшість з них не мають ні найменшого відношення до криміналу, сексуальної розбещеності, сатанизму. А навпаки — це звичайні у спілкуванні підлітки, більшість з яких початківці - музиканти, письменники, художники та досить обдаровані люди. Вони виступають проти деяких чинних правил і для цього збираються в групи, створюючи тим самим свою маленьку систему (зі своїм одягом та законами) на противагу системі великій. Кожен має право бути індивідуальним. ВИСНОВОК:

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура