X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
В пам’ять про героїв

Завантажити презентацію

В пам’ять про героїв

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Координатор проекту: Колесник Оксана Володимирівна – викладач історії ДПТНЗ “Лебединське ВПУ лісового господарства” План проекту

Слайд 2

Чому кожне покоління намагається зберегти історичну пам'ять нації? Питання проблемне і має широкий аспект дослідження. Ми в даному проекті зупинилися на питаннях про «історичну пам'ять» періоду Великої Вітчизняної війни. Теоретичні знання учні отримали при вивченні тем ІІ світової війни на уроках всесвітньої історії та історії України. При опрацюванні тем періоду 1941 – 1945 років виникло питання: як суспільство увінчує пам'ять героїв Великої Вітчизняної війни? Це стало ключовим питанням проекту. В пошуках відповідей на дане питання учні включилися в дослідницьку та пошукову роботу та вирішили детальніше зупинитися на подіях війни в рідному краї. Учні спробували встановити хто із земляків мав державні нагороди за проявлений героїзм у війні, звідки можна дізнатися про героїв-земляків. В даному проекті учні повинні дійти до думки, що на них покладена відповідальність продовжувати зберігати суспільну пам'ять та стати джерелом передачі наступному поколінню історичної інформації подій Великої Вітчизняної війни на рідній землі. Одним із цікавим і дійовим результатом роботи є самостійне створення мультимедійної презентації, публікації та веб-сайту. Створилися умови впровадження ідей проекту у подальшому (постійна підтримка сайту, періодичні видання, гурткова робота та активна робота факультативу «Історія та культура рідного краю»). Етапи та терміни реалізації проекту Стислий опис проекту:

Слайд 3

При підготовці проекту учні вчаться аналізувати історичний матеріал, здійснювати пошукову роботу, проводити оцінку матеріалів та висвітлювати власну точку зору; розвиваються вміння порівнювати, співставляти, критикувати, висувати гіпотези, підтверджувати власні ідеї; вдосконалюється робота з ПК, використовуючи програми PowerPoint, Publisher, ЕхсеІ. При створенні презентації учні вдосконалюють вміння публічного виступу перед учнівським колективом, вчаться використовувати різні мультимедійні засоби і можливості; розвиваються навички самостійного та колективного підбору інформації, вміння співпрацювати із однодумцями, чітко та змістовно висвітлювати інформацію та критично підходити до її оцінки, також формуються естетичні смаки, культура мислення, почуття толерантності та поваги. Створюючи публікації, учні набувають вміння обговорювати історичні події, ілюструвати матеріал, описувати події, використовуючи повні речення, розраховані на читача однією людиною, посилаючись на думки інших. Навчаючись створювати веб-сайти в учасників проекту розвиваються навички спілкування з однолітками інших міст навіть інших країн; вміння збирати інформацію, обробляти її; вчаться ефективно використовувати засоби електронної комунікації. Навчальні цілі та очікувані результати:

Слайд 4

Здійснивши пошук відповідей ви будите компетентні в таких питаннях: питання для І групи учнів: питання для ІІ групи учнів: питання для ІІІ групи учнів:

Слайд 5

Презентація Публікація Веб - сайт Учнівські дослідження:

Слайд 6

Форми оцінювання учнівських робіт Форма оцінювання презентації Форма оцінювання публікації Форма оцінювання веб-сайту Діаграма результатів оцінювання

Слайд 7

Тести для учнів Учительський буклет Дидактичний матеріал

Слайд 8

- війна – це найбільша трагедія людства .Україна під час Великої Вітчизняної війни зазнала найбільше людських, матеріальних моральних втрат; - всі, хто пережив цю страшну трагедію - вже є Героями війни; - в період існування Радянського Союзу увінчання пам'яті про війну відбувалося звичайно,активніше, але в незалежній Україні не повинні забувати трагізм Великої Вітчизняної війни; на сучасне, майбутнє покоління лежить відповідальні-ь шанування ветеранів війни, не допусти втрати суспільної пам'яті” про війну; як і кожен куточок України так і наша Лебединщина має Героїв Великої Вітчизняної війни, якими ми пишалися, пишаємося і будемо пишатися…

Слайд 9

Слайд 10

Автор навчального проекту Прізвище, ім’я, по- батькові Колесник Оксана Володимирівна Місце роботи/Назва навчального закладу ДПТНЗ "Лебединське вище професійне училище лісовоого господарства" Адреса місця проживання автора проекту 42200 Сумська обл., м.Лебедин пр.Космонавтів,1 Авторське право Якщо мій проект буде використаний в навчальних цілях прошу зберегти моє ім’я, як координатора проекту обов’язково

Слайд 11

Опис проекту Назва проекту: «А пам'ять священна…» Основні питання: Ключове питання(проблемне питання): Як нащадки вшановують пам'ять героїв Великої Вітчизняної війни? Тематичні питання: 1.Хто із земляків, учасників Великої Вітчизняної війни є Героями Радянського Союзу? 2. Звідки ми можемо дізнатися про героїв Великої Вітчизняної війни наших земляків? 3. Як саме земляки вшановують своїх ветеранів? 4. Що може зробити підростаюче покоління, щоб пам'ять про ветеранів не згасала? Змістові питання: Хто такий П.Рибалко? Що ми знаємо про нього? Хто із земляків, учасників Великої Вітчизняної війни, мають бойові нагороди державного значення? З ким із учасників війни можна здійснити зустріч з учнями? Які архітектурні споруди вшановують пам'ять героїв війни? Хто із краєзнавців здійснює дослідження події війни на Лебединщині?

Слайд 12

Стислий опис проекту: Чому кожне покоління намагається зберегти історичну пам'ять нації? Питання проблемне і має широкий аспект дослідження. Ми в даному проекті зупинилися на питаннях про «історичну пам'ять» періоду Великої Вітчизняної війни. База знань сформувалася в учнів при вивченні тем ІІ світової війни на уроках всесвітньої історії та історії України. Виникло в учнів питання при опрацюванні тем періоду 1941 – 1945 років: як суспільство увінчує пам'ять героїв Великої Вітчизняної війни? Це стало ключовим питанням проекту. В пошуках відповідей на дане питання учні включилися в дослідницьку та пошукову роботу та вирішили детальніше зупинитися на подіях війни в рідному краї. Учні спробували встановити хто із земляків мав державні нагороди за проявлений героїзм у війні, звідки можна дізнатися про героїв-земляків. В даному проекті учні повинні дійти до думки, що на них покладена відповідальність продовжувати зберігати суспільну пам'ять та стати джерелом передачі наступному поколінню історичної інформації подій Великої Вітчизняної війни на рідній землі. Одним із цікавим і дійовим результатом роботи є самостійне створення мультимедійної презентації, публікації та веб-сайту та створилися передумови впровадження ідей проекту у подальшому (постійна підтримка сайту, періодичні видання, гурткова робота та активна робота факультативу «Історія та культура рідного краю»). Навчальні предмети: (з якими пов'язаний проект) Історія України Всесвітня історія Основи економіки Людина і суспільство/ Основи філософії Українська мова та література Зарубіжна література Географія Хімія Біологія Фізика Математика Основи правознавства Інформатика Інші:

Слайд 13

Курс: І курс ІІ курс ІІІ курс Державні освітні стандарти та програми: Навчальні цілі та очікувані результати навчання: При підготовці проекту учні вчаться аналізувати історичний матеріал, здійснювати пошукову роботу, проводити оцінку матеріалів та висвітлювати власну точку зору; розвиваються вміння порівнювати, співставляти, критикувати, висувати гіпотезу, підтверджувати власні ідеї; вдосконалюється робота з ПК, використовуючи програми Power Point, Publisher, ЕхсеІ. При створенні презентації учні вдосконалюють вміння публічного виступу перед учнівським колективом, вчаться використовувати різні мультимедійні засоби і можливості; розвиваються навички самостійного та колективного підбору інформації, вміння співпрацювати із однодумцями, чітко та змістовно висвітлювати інформацію та критично підходити до її оцінки, також формуються естетичні смаки, культура мислення, почуття толерантності та поваги. Створюючи публікації, учні набувають вміння обговорювати історичні події, ілюструвати матеріал, описувати події, використовуючи повні речення, розраховані на читача однією людиною, посилаючись на думки інших. Навчаючись створювати веб-сайти в учасників проекту розвиваються навички спілкування з однодумцями

Слайд 14

Діяльність учнів: При підготовці проекту учні вчаться аналізувати історичний матеріал, здійснювати пошукову роботу, проводити оцінку матеріалів та висвітлювати власну точку зору; розвиваються вміння порівнювати, співставляти, критикувати, висувати гіпотезу, підтверджувати власні ідеї; вдосконалюється робота з ПК, використовуючи програми PowerPoint, Publisher, ЕхсеІ. При створенні презентації учні вдосконалюють вміння публічного виступу перед учнівським колективом, вчаться використовувати різні мультимедійні засоби і можливості; розвиваються навички самостійного та колективного підбору інформації, вміння співпрацювати із однодумцями, чітко та змістовно висвітлювати інформацію та критично підходити до її оцінки, також формуються естетичні смаки, культура мислення, почуття толерантності та поваги. Створюючи публікації, учні набувають вміння обговорювати історичні події, ілюструвати матеріал, описувати події, використовуючи повні речення, розраховані на читача однією людиною, посилаючись на думки інших. Навчаючись створювати веб-сайти в учасників проекту розвиваються навички спілкування з однолітками інших міст навіть інших країн; вміння збирати інформацію, обробляти її; вчаться ефективно використовувати засоби електронної комунікації.

Слайд 15

Планування реалізації проекту № п/п Що потрібно зробити перед початком проекту? Хто це зробить або допоможе зробити? Коли це слід зробити? Придбати/позичити необхідні пристрої, (камера, сканер, проектор, тощо) Адміністрація навчального закладу За три тижні до проекту Зарезервувати час в комп’ютерній лабораторії або бібліотеці Викладач інформатики За три тижні до проекту Знайти та зібрати книги/диски DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у вашому Проекті Автор проекту,бібліотекар, викладач інформатики За три тижні до проекту Встановити до папки Вибране закладки на сайти, які будуть використовуватися в проекті Автор проекту,викладач інформатики За три тижні до проекту Налагодити зв’язок з класом-партнером (чи декількома класами) та обговорити умови та взаємодію для виконання спільного проекту Класні керівники, органами самоврядування груп та автор проекту За три тижні до проекту Написати грант Автор проекту,методист За два тижні до проекту Провести додаткове заняття з класом Автор проекту За три тижні до проекту Отримати допомогу від інших організацій (батьківської ради, місцевої спільноти, місцевої та училищної ради) Місцева та районна організація ветеранів За три тижні до проекту Призначити спеціальний урочистий вечір для демонстрації закінчених учнівських робіт Адміністрація закладу, методист, автор проекту За тиждень до закінчення проекту Розмістити статтю в газеті училища Автор проекту, класні керівники, органи самоврядування груп Перший тиждень проекту

Слайд 16

Розіслати інформаційний бюлетень чи статтю, в якій розміщено інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про допомогу Автор проекту, викладач інформатики, класні керівники За два тижні до проекту Запросити фахівців з даної теми для зустрічі з учасниками проекту Голови місцевої та районної організації ветеранів Перший тиждень проекту Запросити директора навчального закладу, представників місцевої газети для ознайомлення з роботою учнів Адміністрація закладу Другий тиждень проекту Придбати/отримати матеріали та приладдя для практичної роботи Адміністрація закладу За тиждень до проекту Запросити батьків для допомоги Класні керівники За тиждень до проекту Розподілити час роботи на комп’ютерах/визначити час роботи по змінах Викладач інформатики За тиждень до проекту Розмістити на веб-сервері в Інтернеті учительський веб-сайт для використання учнями протягом виконання проекту Автор проекту,викладач інформатики За тиждень до проекту Перевірити URL-адреси, які будуть використовувати учні. Оновити папку Вибране та свій учительський веб-сайт Автор проекту,викладач інформатики За тиждень до проекту Визначити порядок зберігання учнівських файлів на шкільному комп’ютері та можливості доступу до них учнями Автор проекту,викладач інформатики За тиждень до проекту Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має Автор проекту,викладач інформатики За два тижня до проекту

Слайд 17

Розіслати інформаційний бюлетень чи статтю, в якій розміщено інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про допомогу Автор проекту, викладач інформатики, класні керівники За два тижні до проекту Запросити фахівців з даної теми для зустрічі з учасниками проекту Голови місцевої та районної організації ветеранів Перший тиждень проекту Запросити директора навчального закладу, представників місцевої газети для ознайомлення з роботою учнів Адміністрація закладу Другий тиждень проекту Придбати/отримати матеріали та приладдя для практичної роботи Адміністрація закладу За тиждень до проекту Запросити батьків для допомоги Класні керівники За тиждень до проекту Розподілити час роботи на комп’ютерах/визначити час роботи по змінах Викладач інформатики За тиждень до проекту Розмістити на веб-сервері в Інтернеті учительський веб-сайт для використання учнями протягом виконання проекту Автор проекту,викладач інформатики За тиждень до проекту Перевірити URL-адреси, які будуть використовувати учні. Оновити папку Вибране та свій учительський веб-сайт Автор проекту,викладач інформатики За тиждень до проекту Визначити порядок зберігання учнівських файлів на шкільному комп’ютері та можливості доступу до них учнями Автор проекту,викладач інформатики За тиждень до проекту Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має Автор проекту,викладач інформатики За два тижня до проекту

Слайд 18

Що потрібно зробити по завершенні проекту? Розіслати листи подяки фахівцям, батькам/особам, що допомогли у реалізації проекту своєю роботою та фінансуванням Автор проекту Перший тиждень після проекту Очистити, видалити вміст папки Вибране та видалити допоміжні файли на комп’ютері (комп’ютерах) Автор проекту, викладач інформатики Перший тиждень після проекту Повернути обладнання, книги, приладдя Автор проекту Перший тиждень після проекту Призначити презентацію в групах Автор проекту Перший тиждень після проекту Включити результати цього проекту в наступні уроки свого навчального предмету, для яких ці Ключове та Тематичні питання є також важливими Автор проекту Перші тижні після проекту Вручити нагороди та відзнаки учням Адміністрація закладу, автор проекту Перший тиждень після проекту Подумати про наступний проект, в якому можна ефективно застосувати комп’ютерні технології Автор проекту Перші тижні після проекту Інше:

Слайд 19

Слайд 20

Презентацію підготували учні ІІ курсу ДПТНЗ “Лебединське ВПУ лісового господарства”

Слайд 21

Через пошук та дослідження ми встановили: с.Токарі с. Куданівка Як нащадки вшановують пам'ять про героїв Великої Вітчизняної війни? І. На території міста та району встановлена велика кількість пам'ятників, які вшановують героїв війни: с.Штепівка с.М.Бобрик с.Курган с.М.Вистороп с.Михайлівка м.Лебедин м.Лебедин

Слайд 22

Ім”я Героя Радянського Союзу – П.Рибалко – носить навчальний заклад району : Маловисторопський коледж Сумського національного аграрного університету ім. П.С.Рибалко

Слайд 23

На честь героїв Великої Вітчизняної війни названі вулиці міста Лебедина та Лебединського району: День визволення м.Лебедина

Слайд 24

ІІ. В музеях міста та шкіл, навчальних закладах району створені експонати присвячені подіям Великої Вітчизняної війни Результат нашої екскурсії

Слайд 25

ІІІ. Опрацьовані архівні документи районного архіву, програмна та додаткова література носить історичну інформацію про події 1941 – 1945 років рукопис

Слайд 26

Підсумки: Ми отримали велике задоволення при створенні даного проекту, дійшли до висновку, що джерел інформації про події Великої Вітчизняної війни існує велика кількість. Пропонуємо такий приклад джерел: предметні уроки з історії, української літератури і т.д; краєзнавчі екскурсії; буденні, випадкові чи заплановані поїздки; кінофільми, документальне кіно; художня, наукова, публіцистична література; мережа Інтернет та інше АЛЕ… наші пропозиції частіше згадувати ветеранів війни, (не тільки 9 травня), вносити пропозиції зустрічі з ними; продовжувати досліджувати героїчні події війни в нашому краї і передавати цю інформацію одноліткам, рідним; тематикою спілкування між собою обирати і події 1941 – 1945, а не тільки “американські бойовики”; бути ініціаторами здійснення волонтерської роботи

Слайд 27

Коли відбулася Велика Вітчизняна війна? (дати повну відповідь)

Слайд 28

Джерела створення презентації: http://www.vu.mil.gov.ua/ http://lebedinpress.com.ua http://www.googlem.ua

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

Слайд 38

Електронний журнал оцінювання учнівських робіт

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Слайд 42

Слайд 43

Слайд 44

Слайд 45

Корисні посилання: http://search.ukr.net/yandex/ http://moemisto.com.ua http://lebedinpress.com.ua http://www.tour.sumy.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Історія України