X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Асоціації на дошці або Асоціативний кущ

Завантажити презентацію

Асоціації на дошці або Асоціативний кущ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

“Асоціації на дошці” або “Асоціативний кущ” Наприклад: Незалежність Суверенітет Самостійність Воля Свобода Самоуправління Відсутність підлеглості

Слайд 2

“Асоціації на дошці” або “Асоціативний кущ” Наприклад: Економіка Виробництво Галузі господарства Корисні копалини Товари і послуги Національне багатство Гроші

Слайд 3

Інтелектуальна розминка Методичний прийом для перевірки домашньої роботи Розминка включає три типи завдань, які готують окремі студенти: - 10 тестових завдань - 10 завдань “Вставити пропущене” 10 завдань “Продовжити речення” Завдання складаються з не дуже складних питань, щоб згадати основні дати, події, поняття теми та налаштувати студентів на роботу. Розминка залучає до активної участі на занятті всіх студентів групи.

Слайд 4

Інтелектуальна розминка Наприклад: Тестові завдання 1. Першим прийнятим законом в умовах незалежності України був: а) закон про громадянство; б) закон про державний кордон; в) закон про зміну назви держави; г) закон про національні меншини в Україні. 2. На момент проголошення незалежності України, її економіка була: а) в стані розквіту; б) в стані кризи; в) сталою; г) в стані реформування. 3. Зовнішньополітична діяльність України згідно з ст. 18 Конституції України була спрямована: а) членство в ООН; б) розширення кордонів; в) встановлення самостійності; г) підтримання мирного співробітництва з членами міжнародного співтовариства.

Слайд 5

Інтелектуальна розминка Наприклад: Завдання “Вставити пропущене” У Конституції України наша держава була визначена як незалежна, __________, демократична, соціальна і правова держава. Нині Президентом України є ___________, який був обраний на пост Президента в ______ р. У червні 2001 р. відбувся державний візит в Україну глави Католицької церкви ___________ Івана Павла II. Завдання “Продовжити речення” У січні-лютому 1992 р. Верховна Рада затвердила державні ______________. Національна валюта - гривня - була впроваджена в грошовий обіг у ___________. Україна прикладає багато зусиль, аби вступити до європейського інтеграційного об’єднання ______________________.

Слайд 6

“Сніжна грудка” Методичний прийом для перевірки домашньої роботи, а також для узагальнення та систематизації знань Алгоритм цього прийому: “Слово-речення-питання-відповідь” Один студент називає слово, що стосується теми заняття, другий студент складає речення з цим словом, третій формулює запитання до цього речення, четвертий студент відповідає на нього.

Слайд 7

“Сніжна грудка” Наприклад: Конституцію в незалежній Україні було прийнято 28 червня 1996 р. Які основні положення зафіксовані в Конституції України? Україна – суверенна, незалежна, демократична, соціальна, правова держава. Україна – президентсько-парламентська республіка, державна влада, в якій розподіляється на три гілки: законодавчу, виконавчу, судову. Україна – унітарна республіка (її територія цілісна і неподільна, в Україні діє єдине законодавство, єдина судова система). Державна мова – українська. Гарантія демократичних прав і свобод усім громадянам. Закріплення різних форм власності. Проголошення принципу мирного і взаємовигідного співробітництва з усіма країнами тощо. Слово Конституція Речення Питання Відповідь

Слайд 8

“Сніжна грудка” Наприклад: Гроші - це особливий товар, що виступає в ролі загального еквіваленту, за допомогою якого вимірюється вартість всіх товарів і послуг, а також виконує особливі функції. Які основні функції виконують гроші? Міра вартості Засіб обігу Засіб платежу Засіб нагромадження скарбів Світові гроші Слово Гроші Речення Питання Відповідь

Слайд 9

Інтерактивний метод «Відкрита трибуна» Сьогодні я дізнався/лася про … Мене зацікавило те, що… Найбільший мій успіх – це… Найбільші труднощі я відчув/ла… Я не вмів/ла, а тепер умію… Для мене як майбутнього вчителя потрібно знати (вміти)… Я запам’ятав/ла, що… На наступному занятті я…

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Історія України