X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Веб – великий та жахливий

Завантажити презентацію

Веб – великий та жахливий

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Веб – великий та жахливий РА “Золоті ідеї” Юрій Панчишин, директор

Слайд 2

“Гудвін – великий і жахливий“ Ким він був з точки зору брендингу? Ким він був фактично?

Слайд 3

Співвідношення обіцянки бренду і фактичної роботи компанії – поширена проблема вітчизняних компаній.

Слайд 4

Найпоширеніші маркетингові проблеми вітчизняних фірм: не мають сформованого позиціонування нерозуміння своєї ЦА відсутність сформованого бренду переоцінюють свою значимість у бренді Ці проблеми автоматично переносяться на веб-сайт

Слайд 5

Чому це важливо? Інтернет представництво вашої компанії - це не модно. Це критично необхідно вже зараз як елемент діяльності компанії. Тенденції розвитку ринку говорять про дуже суттєвий і активний перенос бізнесу в інтернет Ви не можете швидко зробити та розкрутити свій веб-сайт (або групу сайтів)

Слайд 6

Чому це важливо? Ви не можете швидко пристосувати бізнес-модель до роботи через веб-сайт (або з використанням веб-магазину) Вам потрібно буде зараз працювати в змішаному режимі – і формуючи веб і продаючи товари та послуги “по старому

Слайд 7

На даний момент корпоративний веб-сайт це аналог офісу. Якість та вигляд веб-сайту все більше впливають і на імідж і на поведінку споживачів.

Слайд 8

Відповідь на запитання - “Для чого це обговорювати? Це ж і так зрозуміло!” функціональний статус веб-сайту змінюється, це тепер не імідж, а фасад офісу змінюються технології змінюється поведінка і очікування споживачів редизайн сайту щомісяця?

Слайд 9

Ми все ще не говоримо про рекламу! Ми обговорюємо вашу практичну бізнес схему! В структурі інструментів просування бренду веб-сайт це якір, а не інформаційна сторінка в інтернеті

Слайд 10

З чого розпочати або як продовжити? З чого розпочати? Як обрати розробника? Робота над сайтом кожного дня...

Слайд 11

Важлива термінологія! юзабіліті це не синонім слова зручність, це конверсія сайту в покупки

Слайд 12

в Інтернеті все має свою ціну! Юзабіліті – це стало важливо. Супер важливо. SEO – так це те слово яке ви знаєте. Воно актуальне! Якість сайту стає важливішою ніж просто заходи просування

Слайд 13

Вірю не вірю? Як збудувати довірливі стосунки з відвідувачами вашого сайту? Сайтів – мільйони! Але вірять не всім!

Слайд 14

Сегментовані потоки ЦА Відвідувачі будуть надзвичайно сегментовані не тільки своїм соціальним статусом, домашнім бюджетом і смаковими вподобаннями. Ми зіткнемося з фізіологією! одні дивляться вправо, інші вліво Хтось реагує на червоне інших червоне дратує когось дратує, що сайт не показав все зразу когось що треба багато клікати а ще є банери які можуть пригальмувати весь комп’ютер! … і це все на одній сторінці яку бачать всі ці люди!

Слайд 15

Загальні правила (сьогодні) На даний момент SEO дещо ефективніше за контекст Комплексна дія декількох інструментів працює як синергія і посилює ефект Ви можете охопити відвідувачів які принципово ходять різними стежками

Слайд 16

Модні тенденції! Розкриваємо секрети, відповідаємо на запитання Соціальний маркетинг (SMM) Ремаркетинг Доповнена реальність Якщо у вас там клієнти – присвятіть їм увагу. Але потрібно розуміння чи це ваші клієнти

Слайд 17

Не заводьте сторінку у facebook, якщо у вашого Бренду№1 немає визначеного товару в який закохані споживачі. А може заведіть. Але не витрачайте весь свій час на її наповнення, поки не станете переконані що вас бачать читають і приходять за покупками. Розрізняйте особистий бренд і бренд-компанії. Конверсія соціальних мереж наразі це запитання типу «чи є життя на Марсі»

Слайд 18

Якщо потрібно ми продамо вам рекламу у соцмережах. Просто оплатіть рахунок і не питайте про ефективність, це буде немодна поведінка.

Слайд 19

І на останок - приємна новина, як досягнути найкращого продажу – якщо ви хочете рости скоріше росту ринку – ви можете! Але вам допоможе не реклама, а тільки геніальний маркетолог який порве ринок своїм продуктом і заставить свою фірму його виготовляти. Ми – подаємо снаряди, а ви прицілюєтеся

Слайд 20

Дякую за увагу! РА “Золоті ідеї” www.goldweb.com.ua 2012

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика