X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Типи даних. Змінні в С++. Присвоєння значень змінним

Завантажити презентацію

Типи даних. Змінні в С++. Присвоєння значень змінним

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Типи даних. Змінні в С++. Присвоєння значень змінним Максименко Марина Миколаївна вчитель інформатики вищої категорії, вчитель-методист Конотопської гімназії Конотопської міської ради Сумської області 2008 р.

Слайд 2

Зміст Типи даних у С++ Стала або константа Змінна Типи користувача Присвоєння Завдання Література

Слайд 3

Типи даних у С++

Слайд 4

Обсяг оперативної пам'яті Тип даних визначає допустимі значення даного, операції, які можна над ним виконувати, й обсяг оперативної пам'яті Обсяг оперативної пам'яті може залежати від різновиду операційної системи Визначити обсяг оперативної пам'яті можна за допомогою команди cout

Слайд 5

Типи даних у С++

Слайд 6

Стала або константа - це пойменована ділянка оперативної пам'яті, де зберігається значення величини, яке не змінюється в процесі виконання програми. Оголошення константи: const =; const < назва сталої 2 >=< значення сталої 2>; Увага! За замовченням числова стала належіть до цілого типу Приклад: const vik=20, rist=176; const float g=9.8; Стандартні сталі: π →M_PI, π/2 → M_PI_2, π/4 → M_PI_4, 1/π → M_1_P ( ці сталі можна використовувати без оголошення, підключивши модуль math.h)

Слайд 7

Змінна - це пойменована ділянка оперативної пам'яті, де зберігається значення величини, яке може змінюватися в процесі виконання програми. Оголошення константи: ;… ;… Приклад: int a,c; float b,d,z; char w; Ініціалізація даних - надання значень змінним відразу під час оголошення: float b,d=2.5,z=4; char w=‘t’;

Слайд 8

Приклад #includ #includ int main() { int age=35; float salary=500.50; cout

Слайд 9

Типи користувача Оголошення: typedef ; Приклад: typedef unsigned short int kilkist; kilkist k1,k2;

Слайд 10

Присвоєння Загальний вигляд: = або < назва змінної 1>=…=< назва змінної N>=< вираз > Приклад: а=8-2; c=d=a+4; e=d/5+c; Узгодження типів: Явне – Int b,a; float c; a=2; c=3.8; b=(int)c*a;// результат 3*2 (дробову частину відкинено) b=6 b=(int)(c*a);// результат 3.8*2=7.6 b=7 Неявне - b=c*a;// результат 3.8*2=7.6 b=7 (дробову частину відкинено) Узгодження типів у виразах відбувається з урахуванням пріоритетів типів. Пріоритет типів за їхнім спаданням: double, float, long, int, short

Слайд 11

Завдання Створіть програму з обміном значень двох змінних Нехай задано сторони прямокутного чотирикутника а=3, в=4. Знайти периметр і площу трикутника Описати відповідні змінні та вивести власну дату народження

Слайд 12

Література Лєхан С.Ф. Інформатика С++. Спецкурс. 10-12 класи. – Шепетівка; Аспект, 2007. Глинський Я.М., Анохін В.Є., Ряжська В.А. С++ і С++ Builder. Навчальний посібник. – Львів: СПД Глинський, 2006. Глушаков С.В., Смирнов С.В., Коваль А.В. Практикум по С++. – Харков: Фолио, 2006. Павловская Т.А. С/С++. Программирование на языке высокого уровня. – СПб.: Питер, 2003

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика